Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Telif içeren eserlere ait P2P ve İndirme bağlantıları paylaşmak yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: Çok Pişmanım, LG 55LM860V 3D LED TV Aldım, Çok pişmanım.  (Okunma sayısı 23202 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mhhsaids

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 4
Sevgili arkadaşlar,

Geçtiğimiz ekim ayında Konya Teknosadan LG 55LM860V 3d smart led tv satın aldım.

Ürünün birinci haftasında (ki kurulumu aldıktan 5 gün sonra yaptıklarını hesaplarsak ve teknosadan da parayı verip 3 gün sonra ürünü teslim aldığımızı da hesaba eklersek resmi olarak yaklaşık ürünü aldıktan 15 gün sonra) bir arkadaşımda aynısından almayı düşündüğünü söyleyerek ürünü benim evimde bir tecrübe etmek istedi.

Ürünü incelemeye geldiğinde doğrudan tvnin arka kablo bağlantı paneline baktı.

Daha sonra yan açıdan ön LED LCD panele baktı. Bana LED LCD panelin (yani ekranın) alt ortasında bir çukurluk yani iç bükey bir eğrilik olduğunu söyledi.

Bende Konya’nın bir ilçesinde ikamet ettiğim için Konya merkeze gidip mağazada teşhirde bulunan ürünleri inceleyerek daha sonra konuyu düşünürüz dedim ve o gün için görsellikte nerdeyse hiç etkisi olmayan bir problem olarak algıladım.

3 hafta sonra resmi görevle Konya merkeze intikal ettim. Gece Konya’da gezerken teknosa da ve vatan bilgisayarda teşhir ürünlerinde bu konuyu araştırdım. Orada teşhirde bulunan ürünlerde bu eğrilik kesinlikle yoktu.

Teknosa da bulunan LG müşteri temsilcisine konuyu sorduğumda çok ciddi bir olay olmadığını LED LCD Panelin iç bağlantı parçalarının sıkışıklığından dolayı bu tarz eğriliklerin olabileceğini söylediler.

Bende hakikaten çok fazla nazarı dikkate almadım. Çünkü LED LCD panelin üzerinde, içeriye doğru en alt ortada bulunan 4 mm derinliğinde bir eğrilik bağlantı elemanlarının sıkışılığından olabilir dedim. Ve ciddiye almadım.

Bu olaydan üç hafta sonra tv min LED LCD panelinin (yani ekranın) orta kısmında yatay boydan başa 3 sıra pixel ölmesi yani kaybı gerçekleşti. Saat olarak akşam saat 20.00 sularında. Sabah el ci teknik servisi arayıp konuyu kendilerine aktaracaktım ki gece boyu devam eden hata hem HDMI bağlantıda hem Uydu bağlantısında v.s. sabah kalkıp son defa tv mi açtığımda kaybolmuştu.

Bende görünür bir hata olmayınca teknik servise bir şey ifade demeyeceğimi bildiğim için ve bunun bir yazılım kilitlemesi olduğunu düşünerek aramaktan vazgeçtim. Bu olaydan günümüze küçük hatalar vererek devam etti.

Lakin iki hafta önce panelin en üst sol kısmında iki sıra dikey, 40 sıra yatay, panelin en üst orta bölümünde tek sıra dikey, 28 sıra yatay, panelin en üst sağ köşesinde ay tutulması gibi hilal şekilli 30 adet pixel ölmesi kaybı oldu.

Bu ekranda sabit şekilde tüm bağlantı portlarında kaldı. Ben bu hatada diğeri gibi geçer diyerek bekledim ki hatadan tam olarak emin olmam gerekli idi. 5 günlük bekleyişin ardından hata asla geçmedi.

Teknik servisi sonunda aradım. Yetkili servis elemanı 06.03.2013 tarihinde geldi Konya LG Yetkili teknik servis personelinden kadir bey. Kendisi TV panelinde ki problemi gözüyle müşahede etti ve ben durumu baştan sona kadar anlattım.

Teknik servisi lüzumsuz yere oyalamak istemediğimi bu nedenle belirgin bir arıza vukuu bulunca aradığımı söyledim. Kendiside panelin değişeceğini bunun pixel kaybı yani ölmesi olduğunu beyan etti ve ürünün install fişi yani kurulum servis fişini istedi. Ama ben birazda yeni Antalya’dan gelmem nedeni ile birazda telaşa kapıldığım için ne servis işini bulabildim nede ürünün teknosa faturasını.

Ama kadir bey sağ olsun siz fişleri bulun ben diğer müşterilere gideyim dönüşte de size uğrar ürünü alırım dedi. Bende peki dedim uğurladım. Kadir bey çıktıktan sonra ben fişi ve faturayı buldum kendisini aradım ama kendisi çok uzaklaştığı için bir daha gelişte almayı teklif etti veya mümkünse kendi Mercedes vito marka minibüsümle Konya servise bırakmamı tavsiye etti, süre geçmesin diye.

Bende teklifi kabul ettim Konya teknik servise ertesi gün ürünü kendi aracımla bıraktım. Ürünü oraya bırakıp servis kaydını yapıp ben çıktım ve kesinlikle tamir istemediğimi ürünün karışık hatalar sergilediğini söyledim.

Servisi durumu öğrenmek için ertesi gün aradım. Lakin servis yetkilisi Fatih bey üründe bahsedilen arızaların görülmediğini beyan etti. Emin olun şok olmuştum. Ürün nakliye esnasında sarsıntıyla düzelmiş (ki benim aracım 2007 model Mercedes vito vip tir, ne denli sarsıntı olur siz düşünün).

LG öyle nostaljik bir ürün yapmış ki aynen dedemizin siyah beyaz tvisi vur tepesine yumruğu düzelir. Alın size kendi kendinize teknik servis. Kendin kur, kendin pişir, kendin tamir et, kendin ye, işte gerçek ileri teknoloji budur. Bırakın teknik servisle görüşüp adam beklemeyi. Canı sıkılan tv nizi atın arabaya yarım saat kırda bayırda gezdirin getirin, aldığı moralle LG 55LM860V tv niz bir model yükselsin ve 65LM860V olsun işte LG farkı.

Peki dedim ve ekranın alt ortada bulunan eğriliği tekrar hatırlattım. Oda bu normal değil dedi ve bana konuyu değişim talebiyle LG merkeze ileteceğini söyledi. Bende kabul ettim ve bu arada boş durmadım LG ile ilgili tüm kaynaklara mail ve telefon yolu ile ulaşabildiğim yere kadar aradım ve yazdım.

Ama kesinlikle, bana, konuştuğum her yetkili benimle sınırlı birkaç kelimeden daha öteye konuşmakla yetkili olmadıklarını beyan ettiler. Bunun üzerine bende bulabildiğim her tür LG müşteri ve yönetim kanalına mail attım.

En sonunda müşteri hizmetlerinden bir bayan arkadaş bana dönüş yaptı. Bana sorunlarımı anladığını ama LG de işlerin böyle yürümediğini anlattı.

Hatta işte bende makaranın koptuğu an burası, panelin alt orta kısmında yer alan eğriliği benim yapmış olduğumu söyledi. Ben kör değilim, televizyonu dokunarak izlemiyorum ki el yordamı ile izlerken filmin aksiyonunda heyecanlanıp filmin kahramanına bir yumruk atıp hem de cam paneli eğeyim.

Şimdi arkadaşlar, LCD LED demek iki ince cam arasında oluşturulmuş pixel yuvalarına likit kristal sıvı adı verilen alaşımın doldurulup kapatılmasıdır ve bununda nano veya mikro high bright led lerle aydınlatılarak görüntünün oluşturulması teknolojisidir. Benim sadece gözlerimle bu paneli eğe bilmem ve LG nin bir telefon görüşmesi ile ürün üzerinde edindiği intiba, bende ki bu kabiliyeti keşfedip gözlerimi tıp dünyasına araştırma konusu etmesi hakikaten LG nin ne denli büyük ve sattığı ürün değil müşteri memnuniyetini nasıl ön planda tuttuğunu gözler önüne seriyor.

Ürün hala teknik serviste. Ben asla bu haliyle kasa hariç komple paneli değiştirse bile bu ürünü kabul etmeyeceğim bilgisiyle bekliyor. LG ısrarla değişimi reddediyor oysa ürün bana ayıplı satılmış.

LG almayı düşünen arkadaşlar bu benim SAMSUNG almayı kafama koymuşken, LG satış temsilcisinin Beni ikna etmesi ile (buda sadece aktif gözlüğe nispetle FPR gözlüklerin etkileriyle ilgili bir ikna idi), başlayan bir sürecin halen devam eden mücadele hikâyesidir.

Lütfen benim düştüğüm hataya düşüp sadece bilmem neden bir farkla gözünüzle eğebileceğiniz bir panel almayın. Aşağıda LG yle bir dizi telefon görüşmesinden sonra meydana gelen mail yazışmalarımdan örnekler koyuyorum lütfen vaktiniz varsa okuyun.

1. Mailime verilen cevap
--------------------------------------------------------
11/03/2013
LG Electronics ile bağlantıya geçtiğiniz için teşekkür ederiz.
Sayın Müşterimiz,
Cihazınızın değişim olabilmesi için yasal değişim kriterlerine uyum sağlaması gerekmektedir. Cihazınız bu kriterleri taşımadıgı için değişimi gerçekleşmemektedir.
Çagri merkezimize 444 6 543 nolu telefondan ulasabilirsiniz.

Bilgilerinize sunariz.
Saygilarimizla.
“LG Markali Notebook ve “smart phone” özellikli Cep Telefonlariniz için çagri merkezimizden uzaktan erisim ile destek alabilirsiniz”
----------------------------------------------------



2. Mailime verilen cevap altta mailim yer alıyor.
---------------------------------------------
12/03/2013
LG Electronics ile bağlantıya geçtiğiniz için teşekkür ederiz.
Sayın Müşterimiz,
Daha önceki mailinizde konu hakkında gerekli bilgi tarafınıza iletilmiştir.
Değişim için cihazınız ile alakalı yapıalabilcek bir işlem bulunmamaktadır.
Çagri merkezimize 444 6 543 nolu telefondan ulasabilirsiniz.
Bilgilerinize sunariz.
Saygilarimizla.
“LG Markali Notebook ve “smart phone” özellikli Cep Telefonlariniz için çagri merkezimizden uzaktan erisim ile destek alabilirsiniz”
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Received Date : 11/03/2013 20:13 51
The type of inquiry : Customer Service
Product/Model No. : PDP TV/55LM860V
Sayın LG yetkilileri,
malumunuz uzun bir süredir sizinle bir mücadeleyi paylaşıyoruz. tvmin alt orta bölümünde fark ettiğim iç bükey bir eğriliği ve buna bağlı muhtelif sorunları dile getirerek serviste değişim talebinde bulundum. ama konuyu çok fazla nazarı dikkate almadınız. ben sizden imalat yada satışta yaşanan bir aksaklığı geç fark etmem yani tv net bir şekilde izlerken görülecek bir hatayla karşılaşıncaya kadar umuruma gelmeyen sorunlar dizisinin tv den verim alamama noktasına gelinceye kadar beklememin cezasını çekiyorum. ama umarım aşağıda ki link ve tv min değişmediği her gün dünyanın en populer sitelerinde yayınlayacağım makale servisle yapılan görüşme kayıtları umarım müşteri memnuniyetini ön planda tutmak gibi bir erdemi size hatırlatır.
..................................   sitesi

Çevrimdışı 25neo

  • Kıdemli Üye
  • ***
  • İleti: 3,560
Öncelikle geçmiş olsun. Çok talihsiz bir olay gelmiş başınıza.

LG TV yi kardeşim 2 senedir sorunsuz kullanmakta. Bende LG kullanan ve tavsiye eden biri olarak  bence ordaki servisin yüzünden olan işlemler yüzünden muzdarip oldunuz. Bunun için bence LG tamamen kötü serivse sahip veya kötü marka diyemeyiz.

Bunun yerine yasal haklarınızı aramanızı tavsiye ederim. Tüketici hakları, tv nin en az 3 defa aynı arıza için servise gitmesi değişim için yasal haklarınız. Bunlarla ilgili işlemlere başalayınız...
AMD FX 8-Core Black Edition FX-8120 - Cooler Master Hyper 212 Plus
Gigabyte 990XA-UD3 Usb3 Sata3
Corsair Vengeance (4X4) 16 GB 1600
Sapphire HD 7870 OC Edition 2Gb
Memoright Maximum 240 gb SSD + Seagate 1 Tb
AOC  22" Led 2 ms
Cooler Master HAF 932
High Power 650W 80+ Modüler
Samsung Dvd-RW

Çevrimdışı gouranga

  • Onursal Üye
  • ****
  • İleti: 4,288
Bence sorununuzu Türkiye içinde anlatmaya çalışmaktan vazgeçin. İyi derecede İngilizce biliyorsanız ya da siz bilmiyorsanız bilen bir tanıdığın yardımı ile internet üzerinden şikayetinizi ve yaşadıklarınızı mail olarak kısaca, mümkünse sorunun fotoğrafları ile iletin LG'nin merkezine. Çoğu bilgisayar parçasında kafama takılan soruları mail ile iletip de henüz cevap alamadığım olmadı benim, eminim geri dönüş olacaktır. LG büyük bir firma, ürününün adını pişmanlık kelimesi ile yanyana görmek istemez.

Çevrimdışı terminonur

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 79
Benim 3 yıl önce aldigim 47lh5020 de bozuldu garanti bittiği için çöpe atmayı düşünüyorum. Servis yapamadı lg Türkiye ise sahip çıkmadı tvye.ingilizcem gayet iyi sma hangi adresten ulaşabilirim lg genel merkeze link verebilir misiniz.
İ7-4770K, 2x8 GB CORSAİR 2400 MHZ DDR3 RAM, ASUS Z87 DELUXE, COOLER MASTER HAFX- 942, CORSAIR H100İ SU SOĞUTMA, ZOTAC GTX680 AMP EDITION 2GB, WESTERN DIGITAL CAVIER BLACK 500 GB HDD, 800W XILENCE POWER SUPPLY, 120 GB SANDISK EXTREME SSD, CREATIVE X-FI TITANIUM FATALITY PRO SES KARTI, LOGITECH Z-5500

Çevrimdışı MadnBad

  • Kıdemli Üye
  • ***
  • İleti: 3,523
Geçmiş olsun, tatsız bir durum yaşmışsınız.

Durumunuzu anlıyorum fakat olaya LG tarafından da bakmak lazım. Ortada ayıplı bir ürün var ve ihbarı itiraz süresinin dışında geliyor. Hiç kuşkum yoktur ki, siz bunu tamamiyle iyi ve saf niyetiniz, dürüst bir tüketici olarak beyan ediyorsunuz.Ama bu şirketin aklına ilk gelen; "üründen sıkıldı ve değiştirmek istiyor!" veya "bozdu, yenisini istiyor!" vb.. fesat fikirler oluyor.

Cümlelerim yanlış anlaşılmasın ama ihmalkarlığın bedeli ödenmekte ve bu ihmalkarlığın bedelini, "müşteri memnuniyeti" kavramından faydalanarak bu kuruma yıkmak ne derece doğru, tartışmaya açık.
If I could start my life from scratch
If I could take away the pain off my past
If I had another chance I would do just that
I'd give anything jus' to go right back.

Çevrimdışı mhhsaids

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 4
çok doğru söylüyorsunuz. bende çok büyük suç var. ama ben onlara bunu düşündürecek bir istekte blunmadım. dedim ki; bana aynı ürünün fabrika tesleri yapılmış sıfırını verin hatta onun garantisini bana bir sene versin. ama burada mesele lg teknosa elektro world ve vatan gibi büyük mağazalarda kendi müşteri temsilcisini çalıştırıyor. bu işgüzarlarda bir mağazadan teşhirden söktüğü ürünü, silip parlatıp diğerine satıldığında gönderiyor. ürün konya teknosaya dhl lg lojistik deposundan gelmiş, üçgün bekledim ürünü. bana teslim eden koliye dokunmamış. tamamen lg Türkiyenin kabahati. adamlar benimle telefonda resmen dalga geçiyorlar. sen ne anlarsın diye alenen yüzüme konuşuyorlar. bu ne biçim iştir benim Türkiyeli vatandaşım elin korelisinin menfaatine hemşerisini harcıyor. evet doğru avrupada sıkıysa bunu yapsınlar emin olun bu işi başta teknik servis ve ilgili bakanlık ülkeye ürünü alırken bitiriyor avrupada koşulsuz değişim ilk 6 ay arıza imalata dayalı ise bir yıl.

biz sahipsizliğimizin cezasını çekiyoruz. eğer avrupa da bir ferde müşteri hizmetleri bana konuşulanın bir tanesini konuşacak, LG nin satış lisansı yanar. 5 yıl süre ile ülkeye giremez.

Çevrimdışı GAREZ

  • Sadık Üye
  • ***
  • İleti: 1,163
    • Teknoloji ve Saatler
Geçmiş olsun... ürünün ayıplı olduğu kesin tüketici hakem heyetine başvurunca ne dediler?

Çevrimdışı worm260

  • Sadık Üye
  • ***
  • İleti: 1,215
  • sıkarım haa
ürün alırken servis hizmetlerine de bir bakmak lazım

Çevrimdışı terminonur

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 79
Lg türkiye gibisini görmedim. Belki de lg TV'lerin ucuz olmasının nedeni de satış sonrası musteriyi korumamaları.mesela kvk telefon alın bozulursa her türlü 2 yıl içinde tamir ederler ama pahalıdır kvkli telefonlar
İ7-4770K, 2x8 GB CORSAİR 2400 MHZ DDR3 RAM, ASUS Z87 DELUXE, COOLER MASTER HAFX- 942, CORSAIR H100İ SU SOĞUTMA, ZOTAC GTX680 AMP EDITION 2GB, WESTERN DIGITAL CAVIER BLACK 500 GB HDD, 800W XILENCE POWER SUPPLY, 120 GB SANDISK EXTREME SSD, CREATIVE X-FI TITANIUM FATALITY PRO SES KARTI, LOGITECH Z-5500

Çevrimdışı 25neo

  • Kıdemli Üye
  • ***
  • İleti: 3,560
Lg türkiye gibisini görmedim. Belki de lg TV'lerin ucuz olmasının nedeni de satış sonrası musteriyi korumamaları.mesela kvk telefon alın bozulursa her türlü 2 yıl içinde tamir ederler ama pahalıdır kvkli telefonlar
LG ler ucuz değilki, bazı modelleri emsallerinden pahalı hatta. Bir çok yerde LG nin sony gibi markalara tüpünü verdiği söylenir. Bir çok markada sorun çıkmıştır, çıkacaktır. Ama ben lg den şikayet pek duymadım.
AMD FX 8-Core Black Edition FX-8120 - Cooler Master Hyper 212 Plus
Gigabyte 990XA-UD3 Usb3 Sata3
Corsair Vengeance (4X4) 16 GB 1600
Sapphire HD 7870 OC Edition 2Gb
Memoright Maximum 240 gb SSD + Seagate 1 Tb
AOC  22" Led 2 ms
Cooler Master HAF 932
High Power 650W 80+ Modüler
Samsung Dvd-RW