Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Çoğunluğu BÜYÜK HARFLERLE yazılmış başlık ve iletiler okunabilirliği olumsuz etkilemektedir ve ilan bölümü dışında yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: lenf bezi ile alakali sorun yasamis olan var mi???  (Okunma sayısı 8793 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı robotics

  • Tiryaki
  • **
  • İleti: 657
lenf bezi ile alakali sorun yasamis olan var mi???
« : 26 Şubat 2008, 01:28:34 »
ya arkadaslar gecen hafta boyunca boynumda bir agri vardi, fakat boyun tutulmasi gibi degil ama genede hissedilen bir agri. neyse cuma gunu zaten pek bir keyfim yokru hatta kirginlik ve halsizlikte vardi ustumde. cumartesi sabah kalktigimda ise sol tarafta kulagimin alt tarafi yaklasik 10 cm lik bir cizgi boyunca sismis idi, bende ne oldugunu anlayamadigim icin hemen yakindaki hastaneye kostum ve KBB uzmanina muayene oldum. doktor hanim bana lenf bezi enfeksiyonu oldugumu soyledi ve bazi ilaclar verdi. iclerinde 3 adet 1000lik antibiyotuk ignede vardi. bana ise bunlari kullan eger gecmezse tekrar gel dedi. simdi ben bunlari kullandim cumartesiye gore daha iyiyim ama hala siskinlik gecmis degil. internetten de biraz arastirma yaptim, biraz canim sıkıldı isin asli. kanserden tutunda cok ciddi enfeksiyonlara kadar bir suru seylerden bahsedilmis. bilmiyorum buraya boyle bir konu acmam dogrumudur ama sizlerede bir sormak istedim acaba icinizde daha once boyle bir sorun yasamis olan var mi? her nekadar su anda kendimi cok daha iyi hissetsemde sonucta insan dusunmeden edemiyor :) :). neyse tum foruma iyi geceler  :) :)
C2D Q6600, Asus Striker Extreme Nforce 680i sli RoG, Zotac-Sparkle SLI 8800gts G92, Creative X-FI Extreme Music, 250 GB Seagate,74 GB Raptor, 320 GB WD, Tagan 700W PSU,   Kingston Hyperx 4gb ddr2 6400 RAM, ThermalTake Xaser VI, Logitech G51-G15-G5, Zalman 9500

alessea

  • Ziyaretçi
Ynt: lenf bezi ile alakali sorun yasamis olan var mi???
« Yanıtla #1 : 26 Şubat 2008, 01:37:00 »
öncelikle geçmiş olsun.

lenf bezi enfeksiyonları öyle ilaçla antibiyotikle geçiştirilecek kadar basit olmamalı bence.
ben yaşamadım ama ailemde bu sorunu ciddi yaşamış insanlar var ve onlardan bildiğim kadarı ile önce biyopsi alınıp patalojiye gönderilip sonuçlarını bu konuda çok uzman birine gösterilmesi gerektiğini düşünüyorum.

yaşadığın şehirdeki en iyi hastane hangisi ise veya bu konudaki en iyi doktor hangi hastanede ise (bazen hiç tahmin etmeyeceğiniz hastanelerde kendi alanlarının duayenleri sayılacak doktorlar bulunabiliyor) ona muayene olmanızı tavsiye ederim.

umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşursun...

Çevrimdışı robotics

  • Tiryaki
  • **
  • İleti: 657
Ynt: lenf bezi ile alakali sorun yasamis olan var mi???
« Yanıtla #2 : 26 Şubat 2008, 01:39:45 »
tesekkurler, istanbul yasiyorum su anda, bakalim eger gecmez ise belkide universite hastahanesine gider orda bir temiz muayene olurum 8) 8)
C2D Q6600, Asus Striker Extreme Nforce 680i sli RoG, Zotac-Sparkle SLI 8800gts G92, Creative X-FI Extreme Music, 250 GB Seagate,74 GB Raptor, 320 GB WD, Tagan 700W PSU,   Kingston Hyperx 4gb ddr2 6400 RAM, ThermalTake Xaser VI, Logitech G51-G15-G5, Zalman 9500

Çevrimdışı Darkchild

  • Kıdemli Üye
  • ***
  • İleti: 3,516
  • Sert Bakışlı ,Haşin Çocuk !! :)
    • Auzentech X-Fi Prelude 7.1 Soundcard
Ynt: lenf bezi ile alakali sorun yasamis olan var mi???
« Yanıtla #3 : 26 Şubat 2008, 01:42:28 »
Valla seneler önce (6-7 sene olmuştur - sanırım lenf beziydi) beinm de boğazımda öyle bişi çıkmıştı 1-2 sene lokma tatlısı büyüklüğünde bişi olarak kaldı ...sonra kayboldu bidaha da çıkmadı.... biyopsi yapılıcaktı yoksa (örnek alınıcaktı ordan)

*bu arada hiçbişi kafaya takma olan olur... yapıcak bişi yok...  bu lenf bezninin sebebi kafaya takman olabilir...
ilk hatanın eseriyim beni hiç unutamazsın...

Çevrimdışı Darkchild

  • Kıdemli Üye
  • ***
  • İleti: 3,516
  • Sert Bakışlı ,Haşin Çocuk !! :)
    • Auzentech X-Fi Prelude 7.1 Soundcard
Ynt: lenf bezi ile alakali sorun yasamis olan var mi???
« Yanıtla #4 : 26 Şubat 2008, 01:44:20 »
tesekkurler, istanbul yasiyorum su anda, bakalim eger gecmez ise belkide universite hastahanesine gider orda bir temiz muayene olurum 8) 8)


Ankarada olsaydın seni abime gönderirdim... abim KBB doktoru  8) >:D

*ama bana faydası yok o ayrı konu  |-)
ilk hatanın eseriyim beni hiç unutamazsın...

Çevrimdışı robotics

  • Tiryaki
  • **
  • İleti: 657
Ynt: lenf bezi ile alakali sorun yasamis olan var mi???
« Yanıtla #5 : 26 Şubat 2008, 01:57:26 »
olsun kardes dusunmus olman bile yeter. ;) ;)

ya bu arada benim aslik kafami kurcalayan,ben 20 yasindayken babam akciger kanseri yuzunden vefat etmisti, o donomede de doktorlar bana risk altinda oldugumu soylemislerdi. tabi insan durum boyle olunca acaba mi demeden gecemiyor...
C2D Q6600, Asus Striker Extreme Nforce 680i sli RoG, Zotac-Sparkle SLI 8800gts G92, Creative X-FI Extreme Music, 250 GB Seagate,74 GB Raptor, 320 GB WD, Tagan 700W PSU,   Kingston Hyperx 4gb ddr2 6400 RAM, ThermalTake Xaser VI, Logitech G51-G15-G5, Zalman 9500

Çevrimdışı olumlucumle

  • Kıdemli Üye
  • ***
  • İleti: 3,727
Ynt: lenf bezi ile alakali sorun yasamis olan var mi???
« Yanıtla #6 : 26 Şubat 2008, 15:04:36 »
kardeşim geçmiş olsun...
en kısa zamanda konunun uzmanı bir doktora gidip gereken tüm tedbirlerini almaya bak...
benimde böyle bir rahatsızlığım oldu geçen yıl her bir doktor adam gibi test yapmadan farklı şeyler söyledi çünkü...
sağlık bu ihmal edilmez...  ;)
Rise The Riders of Theoden!
Swords shall be shaken.
Shields shall be splintered.
A sword day!A red day!
When the Sun rises...

BAN

Çevrimdışı vetapex

  • Tiryaki
  • **
  • İleti: 996
    • renault 9 - 11 kulubu
Ynt: lenf bezi ile alakali sorun yasamis olan var mi???
« Yanıtla #7 : 26 Şubat 2008, 16:51:05 »
geçmiş olsun..
lenf bezi nedir? lenf nodülü fln mı?
lenf damarı şiştiyse ya ciddi bi enfeksiyon vardır yada tıkanıklık.. halsizlik varsa muhtelemen antibiyotikle geçecektir, hatta baya ağır antibiyotikler bence..
tıkanıklar ise bildiğim kadarıyla helmint ve protozonlarla oluşabiliyor. ama yinede endişelenecek bişey yok.
antibiyotik 2-3 günde etkisini hissedilir şekilde gösterir. (tahmin) eğer netice alamazsanız biyokimyasal test öneririm.

biraz yorum yaptım. böyle bi hastalık geçirdiğimden veya doktor olduğum için değil!
hatta yalnış anlama baytar olacağım ama az çok bi yorumdu..

acil şifalar..
forum teşekkür edicisi..

Çevrimdışı robotics

  • Tiryaki
  • **
  • İleti: 657
Ynt: lenf bezi ile alakali sorun yasamis olan var mi???
« Yanıtla #8 : 27 Şubat 2008, 00:25:05 »
oooo baytar mı olacaksın, valla doktor olmandan cok daha iyi benim icin  :D :D :D saka saka tabiiki kendim icin soylemiyorum bende sahane fistik gibi 6 yasinda bir golden retriever varda, artik sana getiririm muayeneye bundan sonra  O0 O0

neyse arkadaslar, bugun gittim gene muayene oldum. acikca olan biteni anlatiyim belki ilerde allah gostermesin ama benzer sorunlar yasayan arkdaslarda biraz bilgi sahibi olabilirler:

3 ayri doktorla konustum. 2 tanesi KBB uzmani biri bizim sirketin genel hekimi. oncelikler benim korkum ailemde de yasandigi icin kanser uzerineydi. simdi lenf bezi kanseri kesinlikle olsutu donemde siskinlik yapsa bile agri yada sanci yapmaz imis, fakat ben gecen hafta 4 gun boyun agrisi cektim ayrica kizariklikta vardi. zaten cumartesi boynum sisince doktora gittim ve bana soylenen buyuk ihtimalle lenf bezi enfeksiyonu oldugu idi. ayrica 4 fundur habire 1000lik antibiyotik aliyorum, munasip yerim delik desik oldu :( :(. neyse bugun farkli bir hastahanedeki farkli bir doktora gittim, ilk gordugunde adam direk olarak eywah dedi, bende noluyoz lan dedim kendi kendime tabii. Neyse sonra once kulaklarima, bogazima ve burnuma bakti. dediki bunlar temiz iyi. sonra bana simdi bir islem yapicam ama canini acitacak fakat yapmak zorundayim dedi, bende ewalla dedim (sanki aman yapma deme sansim vardi da...) neyse ucunda kamera olan bir demir cubugu yaklarik 20 cm kadar burnumun icine sokti dibine degdiginde acidigini hissettim. ama adam bakar bakmaz ayne soyle dedi : "ohhhh!!! cok sukur!!!!!".

valla iste bu anda dedim ki galiba direkten donduk... neyse sordum nedir doktor durum. adam bana lenf kanseri eger bu bolgede olsa idi once burunda tumor cikar ondan sonra boyuna atlar idi dedi, bende baya bi rahatladim. sonra bana bende kinin buyuk ihtimal enfeksiyon oldugunu fakat tam bir tani koymak icin MR cekilmesi gerektigini soyledi. bende gittim MR cektirdim (o da ayri berbat bisi tabi bu arada). yaklasik 30 dakka suran MR isleminden sonra yarin tekrar mr sonuclari ile berber doktorun karsinisa cikacam bakalim hayirlisi....

bunlari yazdim cunku konu saglik, ilerde bi arkadasimiz daha benzer bir durum yasarsa en azindan ne yapmasi gerektigini biraz daha iyi bilebilir...

bu arada fatih (olumlucumle) kardesim sana da cok tesekkur ederim, valla insan saglik bozulunca anliyor hem yasaminin hemde sagligin kiymetini. bedenimiz bize verlmis en buyuk ve onemli emanet, armagan...
C2D Q6600, Asus Striker Extreme Nforce 680i sli RoG, Zotac-Sparkle SLI 8800gts G92, Creative X-FI Extreme Music, 250 GB Seagate,74 GB Raptor, 320 GB WD, Tagan 700W PSU,   Kingston Hyperx 4gb ddr2 6400 RAM, ThermalTake Xaser VI, Logitech G51-G15-G5, Zalman 9500

Çevrimdışı olumlucumle

  • Kıdemli Üye
  • ***
  • İleti: 3,727
Ynt: lenf bezi ile alakali sorun yasamis olan var mi???
« Yanıtla #9 : 28 Şubat 2008, 00:17:19 »
rica ederim kardeşim...
korktuğun gibi bir sorunun olmamasına sevindim..
en kısa zamanda iyileşmeni dilerim.

not:bu aralar çok meşgulum msnde görüyorum seni ama yazamıyorum kusura bakma. sürekli 3-4 saatlik uykuyla gezer oldum.
sanırım ben de bi hasta olucam galiba yorgunluktan...
Rise The Riders of Theoden!
Swords shall be shaken.
Shields shall be splintered.
A sword day!A red day!
When the Sun rises...

BAN