Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Çoğunluğu BÜYÜK HARFLERLE yazılmış başlık ve iletiler okunabilirliği olumsuz etkilemektedir ve ilan bölümü dışında yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: Sapphire Türkiye, Teknik Hizmetler İçin Servis Noktası ile Anlaştı  (Okunma sayısı 2175 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Salih

  • Tiryaki
  • **
  • İleti: 500
  • "Szeretlek Zsuzska"
Ne kadar teknoloji harikası olursa olsun ekran kartımız eninde sonunda bozulur. Bilgisayarımızın göz bebekleri olan bu parçaların bozulması oyuncuları derinden üzer. Gerçi iki seneden önce bozulan kartlara ender rastlanır ama sonuçta kul yapısı, ya erkenden bozulursa? Büyük bir endişe ve sinirle satın aldığımız yere ürünü götürürüz ondan sonra teknik servis devreye girer. Onda sonra ya ürün tamir edilir ya da tamir ülkemiz şartlarında mümkün değilse ürün değişimi olur. Her markanın yetkili bir teknik servisi var. Bunların kimi yerli kimisi ise yabancı merkezli firmalar.

Sapphire’in Türkiye şubesi ise bugünden itibaren yerli bir firmadan teknik hizmet desteği sağlayacak: Servis Noktası. Ülkemizdeki donanım sektörü adına olumlu bir gelişme. Bu Sapphire’in Türk teknoloji firmalarına güvendiğini de gösteriyor. Servis Noktası, ilgili basın bülteninde kendini şu şekilde tanıtıyor:

"Servis Noktası A.Ş. 2006 yılında Türkiye'nin ilk ve bağımsız yaygın Servis Markasını yapılandırmak ve yönetmek vizyonu ile kurulmuştur. Bugün yurt çapında ana işi tüketici elektroniği ve IT ürünlerine servis hizmeti veren 350 adet anlaşmalı servis istasyonuyla, üretici, ithalatçı ve distribütör firmalara ServisPoint Markasıyla hizmet sunmaktadır. 2007 yılında faaliyete geçirdiği merkez servisinde elektronik ve bilişim alanında 6 adet TSE belgesiyle hizmet veren ServisPoint, üretici, ithalatçı ve distribütör firmalara ister tek merkezden, isterlerse tüm Türkiye çapında yerinde servis hizmetleri vermektedir. ServisPoint kontratını taşıdığı firmalara tek kontak merkezi üzerinden, tüm müşteri hizmetleri ve satış sonrası destek operasyonlarını maliyet ve kalite odaklı yürütmelerini sağlamaktadır."
 
Daha fazla bilgi için www.servispoint.com adresini ziyaret ediniz.