Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Telif içeren eserlere ait P2P ve İndirme bağlantıları paylaşmak yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: Resimli şarkılar...  (Okunma sayısı 79393 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

alessea

  • Ziyaretçi
Ynt: Resimli şarkılar...
« Yanıtla #40 : 18 Temmuz 2007, 00:36:37 »
aleseayı

bı kere de dogru yaz nıckımı be kardesım

a-l-e-s-s-e-a  :P

mhtp53

  • Ziyaretçi
Ynt: Resimli şarkılar...
« Yanıtla #41 : 18 Temmuz 2007, 00:38:55 »
sen fotoşopcusun galiba... korktum senden şimdi bana yüz müz çizersin amann diyim  :P :)

edit: *nedemek istedin aleseayı her yöne çekerek bişi mi demek istedin yoksa  :D

evet çizecem sana bir yüz henüz düşünme aşamasındayım daha dur...  >:D

bişey demek istemedim dark...  :)  :D

Çevrimdışı Darkchild

  • Kıdemli Üye
  • ***
  • İleti: 3,515
  • Sert Bakışlı ,Haşin Çocuk !! :)
    • Auzentech X-Fi Prelude 7.1 Soundcard
Ynt: Resimli şarkılar...
« Yanıtla #42 : 18 Temmuz 2007, 00:39:00 »
O yol bikerem Mercury-Atlanta yolu,direk sola dönerseniz bulunduğunuz yere geri gelirsiniz ...


Dark:habire editleme yazdıklarını,kimden korkuyorsun :P

aslında editlemiyorum ekleme yapıyorum bu da korkusuz olduğumu gösterir  :D


*tamam alessae bidaha ki sefer doğru yazarımm  >:D
ilk hatanın eseriyim beni hiç unutamazsın...

alessea

  • Ziyaretçi
Ynt: Resimli şarkılar...
« Yanıtla #43 : 18 Temmuz 2007, 00:40:41 »

*tamam alessae bidaha ki sefer doğru yazarımm  >:D

yanı ılla bana nıckını "dırtychıld" yazdıracaksın sımdı ::D

Çevrimdışı Darkchild

  • Kıdemli Üye
  • ***
  • İleti: 3,515
  • Sert Bakışlı ,Haşin Çocuk !! :)
    • Auzentech X-Fi Prelude 7.1 Soundcard
Ynt: Resimli şarkılar...
« Yanıtla #44 : 18 Temmuz 2007, 00:45:00 »
sen fotoşopcusun galiba... korktum senden şimdi bana yüz müz çizersin amann diyim  :P :)

edit: *nedemek istedin aleseayı her yöne çekerek bişi mi demek istedin yoksa  :D

evet çizecem sana bir yüz henüz düşünme aşamasındayım daha dur...  >:D



hişş dur bi dk.  kaç para istiyosun söyle 8)  :P


*dur yapma alessea kardeşim napıyosun elini darka bulama  :P :)
ilk hatanın eseriyim beni hiç unutamazsın...

alessea

  • Ziyaretçi
Ynt: Resimli şarkılar...
« Yanıtla #45 : 18 Temmuz 2007, 00:46:09 »
*dur yapma alessea kardeşim napıyosun elini darka bulama  :P :)

ha sole, aydınlan bakalım :)

cantekin67

  • Ziyaretçi
Ynt: Resimli şarkılar...
« Yanıtla #46 : 18 Temmuz 2007, 00:48:28 »
{alt}

mhtp53

  • Ziyaretçi
Ynt: Resimli şarkılar...
« Yanıtla #47 : 18 Temmuz 2007, 00:49:29 »
yok cnm sen yabancımısın ne parası... :) :)
aaa ayıp ediyorsun.. >:D ehehehe :) :P

Çevrimdışı Darkchild

  • Kıdemli Üye
  • ***
  • İleti: 3,515
  • Sert Bakışlı ,Haşin Çocuk !! :)
    • Auzentech X-Fi Prelude 7.1 Soundcard
Ynt: Resimli şarkılar...
« Yanıtla #48 : 18 Temmuz 2007, 00:53:58 »
cantekin ne kadar da incesinn  >:D  çok beğendim resmi  ::D

*mehtap..  imhotep diye hitap edilmek istemezsin dimi forumda ??  nihahaha  >:D
ilk hatanın eseriyim beni hiç unutamazsın...

alessea

  • Ziyaretçi
Ynt: Resimli şarkılar...
« Yanıtla #49 : 18 Temmuz 2007, 00:56:55 »
*mehtap..  imhotep diye hitap edilmek istemezsin dimi forumda ??  nihahaha  >:D

sen ne dıye anılmak ıstersın forumda hasın cocuk ::D