Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Çoğunluğu BÜYÜK HARFLERLE yazılmış başlık ve iletiler okunabilirliği olumsuz etkilemektedir ve ilan bölümü dışında yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: Böyle bişey Olamaz ferrari california  (Okunma sayısı 8638 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı g.c.

  • Eski Kurt
  • ***
  • İleti: 2,159
  • Oyun Bitince Piyonda Şahta Aynı Kutuya Konulur....
Böyle bişey Olamaz ferrari california
« : 05 Ocak 2009, 20:01:23 »
http://www.ferraricalifornia.com/webapp/

böyle bir site, böyle bir araba, böyle bir ses böyle bir şey olamaz.

Muhteşem...

Özellikle Hear sekmesinden 3. soundu öneririm. İşte budur  O0

Çevrimdışı Darkchild

  • Kıdemli Üye
  • ***
  • İleti: 3,515
  • Sert Bakışlı ,Haşin Çocuk !! :)
    • Auzentech X-Fi Prelude 7.1 Soundcard
Ynt: Böyle bişey Olamaz ferrari california
« Yanıtla #1 : 11 Şubat 2009, 17:18:59 »
Çok güzel alet fakat ferrariler iyice birbirine benzemeye başladı...  lakin ben lamborghini fanatiğiyim   >:D
ilk hatanın eseriyim beni hiç unutamazsın...

Çevrimdışı mbetter95

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 1
Ynt: Böyle bişey Olamaz ferrari california
« Yanıtla #2 : 23 Kasım 2013, 06:54:00 »
bak bu aklıma gelmemişti hocam [/size] böyle birşey olup olmadığını bilen birine sormak lazım ama oluyordur diye tahmin ediyorum.

Çevrimdışı 25neo

  • Onursal Üye
  • ****
  • İleti: 4,378
Ynt: Böyle bişey Olamaz ferrari california
« Yanıtla #3 : 23 Kasım 2013, 21:25:33 »
http://www.ferraricalifornia.com/webapp/

böyle bir site, böyle bir araba, böyle bir ses böyle bir şey olamaz.

Muhteşem...

Özellikle Hear sekmesinden 3. soundu öneririm. İşte budur  O0

Link e tıklayınca bu uyarı çıkıyor "404 - File or directory not found."
AMD RYZEN 5 3600 - SNOWMAN T6 CPU COOLER
Asus TUF B450M-PLUS GAMİNG Usb3.2 M.2
Corsair Vengeance 16 GB 3000
Sapphire RX5500 XT 8GB
Kingston A2000 500gb M.2 2200-2000mb
AOC  22" Led 2 ms
Cooler Master HAF 932
High Power 650W 80+ Modüler

Çevrimdışı gouranga

  • Forum Aydını
  • ****
  • İleti: 5,134
Ynt: Böyle bişey Olamaz ferrari california
« Yanıtla #4 : 24 Kasım 2013, 12:53:57 »
@25neo

Normal, çünkü birisi 5 senelik konuyu hortlatmış  :D

Çevrimdışı worm260

  • Sadık Üye
  • ***
  • İleti: 1,229
  • sıkarım haa
Ynt: Böyle bişey Olamaz ferrari california
« Yanıtla #5 : 24 Kasım 2013, 15:54:26 »
konu hortlamışken :) ford gtden başkası hikaye yahu  :haci:

Çevrimdışı 25neo

  • Onursal Üye
  • ****
  • İleti: 4,378
Ynt: Böyle bişey Olamaz ferrari california
« Yanıtla #6 : 25 Kasım 2013, 09:31:46 »
@25neo

Normal, çünkü birisi 5 senelik konuyu hortlatmış  :D
Doğru söylüyorsun tarihe hiç bakmamışım ;D
AMD RYZEN 5 3600 - SNOWMAN T6 CPU COOLER
Asus TUF B450M-PLUS GAMİNG Usb3.2 M.2
Corsair Vengeance 16 GB 3000
Sapphire RX5500 XT 8GB
Kingston A2000 500gb M.2 2200-2000mb
AOC  22" Led 2 ms
Cooler Master HAF 932
High Power 650W 80+ Modüler

Çevrimdışı stinGfasT

  • Meraklı
  • **
  • İleti: 388
  • ®©~stinGfasT~©®
Ynt: Böyle bişey Olamaz ferrari california
« Yanıtla #7 : 25 Kasım 2013, 13:41:03 »
ilk iletiyi gören var mı forum da?
{alt}

Çevrimdışı levis

  • Forum Gurusu
  • ****
  • İleti: 7,755
    • The West
Ynt: Böyle bişey Olamaz ferrari california
« Yanıtla #8 : 25 Kasım 2013, 15:00:14 »
ilk iletiyi gören var mı forum da?

http://forum.thgtr.com/deneme-123/hayirli-olsun-66/

Bundan daha eskisi var mı bilmiyorum.
Asus TUF Z590 Plus , Core i7 11700k,
Asus TURBO Nvidia GeForce GTX 1080 8GB 256Bit,
16 gb 4600mhz DDR4 Ram,
Creative Recon 3D Pcie,  Sony Shake-33,
Zalman GS1000Plus Kasa, High Power Astro GD1200WPSU,
JD1027 1TB NvMe M.2 SSD , WD 4 TB x4 , Seagate 8 TB Harici x3,
Asus-Vx238h Led Monitör x2,

Çevrimdışı Hamdi

  • Tiryaki
  • **
  • İleti: 643
    • Tom's Hardware Guide - Türkiye
Ynt: Böyle bişey Olamaz ferrari california
« Yanıtla #9 : 25 Kasım 2013, 20:15:27 »
Bundan daha eskisi var mı bilmiyorum.
Forumun ilk mesajına şu:
http://forum.thgtr.com/haberler/shuttle-xpc-sd31p-kucuk-masaustu/msg3/

İkinci en eski mesaj ise Levis tarafından atılmış. Burada:
http://forum.thgtr.com/deneme-123/herkeze-hayirli-olsun/msg8/

 O0

Teşekkür Edenler