Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Çoğunluğu BÜYÜK HARFLERLE yazılmış başlık ve iletiler okunabilirliği olumsuz etkilemektedir ve ilan bölümü dışında yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: ön göğüslük yapmak için kolay şekil alan bi madde arıyorum..  (Okunma sayısı 7933 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı burki29

  • Tiryaki
  • **
  • İleti: 559
merhaba arkadaşlar.bi tane fiat 126 bis (recep ivedik arabası ::D ) almayı düşünüyorum.nette resimlerde gördüm.adam orijinal göğüşlüğü çıkarmış yerine kendi elde yaptığı bi göğüslük takmış.araç zonguldak plakalı yani türk.kadranı orta kısım almış.cd çalar yerini düzenlemiş ve vw cd çalar takmış.aynı maddeyle arka kısıma woofer amfi kabını yapmıs.bu madde acaba nedir ve ne kadara mal olur.bir bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim.
hayırlı forumlar..


Biz doğrudan doğruya millet severiz ve Türk milliyetçisiyiz. Cumhuriyetimizin dayanağı Türk topluluğudur.

Çevrimdışı kenya

  • Forum Genel Müdürü
  • ******
  • İleti: 21,606
O araçtan uzak durmanı öneririm, başına bela almak istemiyorsan uzak dur  :)

Çevrimdışı levis

  • Forum Gurusu
  • ****
  • İleti: 7,755
    • The West
Ben o araca motorlu tabut diyorum. Onun yerine Murat 124 alsan çok daha iyi edersin.
Asus TUF Z590 Plus , Core i7 11700k,
Asus TURBO Nvidia GeForce GTX 1080 8GB 256Bit,
16 gb 4600mhz DDR4 Ram,
Creative Recon 3D Pcie,  Sony Shake-33,
Zalman GS1000Plus Kasa, High Power Astro GD1200WPSU,
JD1027 1TB NvMe M.2 SSD , WD 4 TB x4 , Seagate 8 TB Harici x3,
Asus-Vx238h Led Monitör x2,

Çevrimdışı burki29

  • Tiryaki
  • **
  • İleti: 559
yok ya hocam sırf fantazı olsun dıye @:b. su sogutmalılarından alıcam havalıları bende ıstemıyorum.belki ilerde motorunu bile değiştirebilirim ahaha ^-^


Biz doğrudan doğruya millet severiz ve Türk milliyetçisiyiz. Cumhuriyetimizin dayanağı Türk topluluğudur.

Çevrimdışı gouranga

  • Forum Aydını
  • ****
  • İleti: 5,134
Yalnız artık motor değiştirmeyle ilgili çok sıkı kanunlar var.
1.Aracın motrundan daha büyük hacimli bir motor kullanamazsın.
2.Aracın modelinden daha eski bir motor kullanamazsın.
3.Benzinliyse dizel , dizelse benzinli motor kullanamazsın.

Çevrimdışı burki29

  • Tiryaki
  • **
  • İleti: 559
yok hocam zaten değişeceğimden değil öylesine dedim.kim verecek ona o kadar parayı sanki..arabadan pahalı olur motoru..ben sadece dediğim gibi o malzemeden bulayım yeter bana.zaten benim onla günde yapacağım taş çatlasa 10-15 km yol.onun için çok gerek yok motora.sadece dıştan güzel görünsün yeterli benim için.


Biz doğrudan doğruya millet severiz ve Türk milliyetçisiyiz. Cumhuriyetimizin dayanağı Türk topluluğudur.

Çevrimdışı Erkan Kuşkan

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 77
Ynt: ön göğüslük yapmak için kolay şekil alan bi madde arıyorum..
« Yanıtla #6 : 25 Ağustos 2014, 02:07:19 »
+1

GAREZ

  • Ziyaretçi
Ynt: ön göğüslük yapmak için kolay şekil alan bi madde arıyorum..
« Yanıtla #7 : 25 Ağustos 2014, 11:16:27 »
aracç benim yasalara ne oluyor istediğim motoru takarım... >:Z Amerika'da takıyorlar karışan yok bizim kilere ne oluyor?  ;7/

Çevrimdışı levis

  • Forum Gurusu
  • ****
  • İleti: 7,755
    • The West
Ynt: ön göğüslük yapmak için kolay şekil alan bi madde arıyorum..
« Yanıtla #8 : 25 Ağustos 2014, 17:09:37 »
Sorun şu ki Amerika'da bir çok farklı markadan parçayı alıp ( tabi yasal yollarla) monte ederek kendi zevkinize göre bir araç yapabiliyorsunuz. Sonra bu aracı muayeneye sokup onay aldığınızda yasal bir  ruhsatlı aracınız oluyor.

Bu sayede geçtiğimiz 100 yıl içinde bir sürü otomobil markası oluşturabildiler. Bunlarında çoğu artık kolleksiyon değerinde.

Ne yazık ki bizde bu söz konusu değil.
Asus TUF Z590 Plus , Core i7 11700k,
Asus TURBO Nvidia GeForce GTX 1080 8GB 256Bit,
16 gb 4600mhz DDR4 Ram,
Creative Recon 3D Pcie,  Sony Shake-33,
Zalman GS1000Plus Kasa, High Power Astro GD1200WPSU,
JD1027 1TB NvMe M.2 SSD , WD 4 TB x4 , Seagate 8 TB Harici x3,
Asus-Vx238h Led Monitör x2,

GAREZ

  • Ziyaretçi
Ynt: ön göğüslük yapmak için kolay şekil alan bi madde arıyorum..
« Yanıtla #9 : 25 Ağustos 2014, 17:59:02 »
Sorun şu ki Amerika'da bir çok farklı markadan parçayı alıp ( tabi yasal yollarla) monte ederek kendi zevkinize göre bir araç yapabiliyorsunuz. Sonra bu aracı muayeneye sokup onay aldığınızda yasal bir  ruhsatlı aracınız oluyor.

Bu sayede geçtiğimiz 100 yıl içinde bir sürü otomobil markası oluşturabildiler. Bunlarında çoğu artık kolleksiyon değerinde.

Ne yazık ki bizde bu söz konusu değil.


koleksiyonluk araçlar TR'dede var... hiç beklemediğin markalar çıkıyor...