Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Telif içeren eserlere ait P2P ve İndirme bağlantıları paylaşmak yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: volvo c30  (Okunma sayısı 13987 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı massive

  • Eski Kurt
  • ***
  • İleti: 2,709
  • karlı kayın ormanında!!
volvo c30
« : 27 Ağustos 2008, 12:16:03 »
güzel araba ama maksimum 160 yapıyor ya  :( volvo niye böyle yapmışki  >:(

Çevrimdışı MadnBad

  • Kıdemli Üye
  • ***
  • İleti: 3,566
Ynt: volvo c30
« Yanıtla #1 : 27 Ağustos 2008, 12:39:30 »
Konuyu keşke Gar-Garaja açsaydın ama adminler taşır birazdan dert etme. :)


Volvodan çok fazla performans bekleme.AWD serisi dışında.
Şuanda konsept c30 AWD motoru 2.5 - 300bg Ve max.hızı:210 da sınırlandırılmış durumda.

Tek yapman gereken dua edip seri üretime geçmesini beklemek.  :)
« Son Düzenleme: 27 Ağustos 2008, 12:48:00 Gönderen: MadnBad »
If I could start my life from scratch
If I could take away the pain off my past
If I had another chance I would do just that
I'd give anything jus' to go right back.

Çevrimdışı Evolve

  • Onursal Üye
  • ****
  • İleti: 4,514
Ynt: volvo c30
« Yanıtla #2 : 27 Ağustos 2008, 13:37:45 »
eğer paran varsa 2.0 ve 2.4 motorlu versiyonlarıda var sıkıntı yapma :)
{alt}

Çevrimdışı MadnBad

  • Kıdemli Üye
  • ***
  • İleti: 3,566
Ynt: volvo c30
« Yanıtla #3 : 27 Ağustos 2008, 14:06:30 »
BENZİNLİ

C30 1.6 (100 hp)
C30 2.0 (145 hp)


 
Yüksek verimli dört silindirli benzinli motorlar
Üstün hassasiyet
Yüksek seviyede tork sağlayan değişken emme manifoldu geometrisi
Düşük yakıt tüketimi
Beş ileri düz şanzıman
C30 T5 (230 hp)


 
Sportif beş silindirli 2.5 litre benzinli turbo motor
Sadece 1500 d/d'dan itibaren elde edilen 320 Nm tork
0-100 km/s hızlanma 6.7 saniye
Sürekli değişken çift supap zamanlaması
Altı ileri düz veya beş ileri Geartronic otomatik şanzıman
C30 2.4i (170 hp)


 
Beş silindirli 2.4 litre motor
Üstün yakıt ekonomisi
Gelişmiş emisyon kontrol teknolojisi
Beş ileri düz ya da beş ileri Geartronic otomatik şanzıman
DİZEL

C30 1.6D (109 hp)

C30 2.0D (136 hp)

 


 
Dört silindirli turbo dizel motorlar
Gelişmiş dizel teknolojisi
Üstün yakıt ekonomisi
Yüksek tork
C30 D5 (180 hp)


 
Beş silindirli yüksek performanslı turbodizel motor
En son dizel teknolojisi
Yüksek tork (350Nm)
Son derece düşük yakıt tüketimi
Standart partikül filtresi
Beş vitesli Geartronic otomatik şanzıman.

Kaynak.


Şimdi bu arabaya bu kadar para vermek bence sadece marka bağımlılığına bağlı...Bu paraya alternatifler çoğaltılabilir.
If I could start my life from scratch
If I could take away the pain off my past
If I had another chance I would do just that
I'd give anything jus' to go right back.

cantekin67

  • Ziyaretçi
Ynt: volvo c30
« Yanıtla #4 : 27 Ağustos 2008, 14:55:38 »
Bu devrin aracı değil. Volvo'nun standart kalitesini taşıyan bir araç ancak motor olarak Volvo düşük hacim sektöründe başı çeken firmalardan olmadığı için bu tür negatif yönleri olabiliyor.
Aracın geçtiğimiz sene profesyonel testini izlemiştim. Düşük hacimli motor zaten avrupada kullanılmıyor ancak test aracı 2.0 olmasına karşn kullanıcısını tatmin edememişti. Volvo, motor üzerinde kısıtlama yaparak yakıt  sarfiyatını azaltmak istemiş, yeteri kadar atak olmadığını söyleyebiliriz. 1.6 modelini düşünmek bile istemiyorum.
Bunun teknik açıklamasınıda şöyle yapayım;

Her iki 1.6 ve 2.0 benzinli modelleri performansının altında düşük torka sahip ve bunu yüksek devirlerde kazanıyorlar. Bu en büyük kayıplardan biri. Şanzımanın uzun olması da performansı kısıtlayan 2.faktör. Araç yanılmıyorsam 1300 kg a yakın ve bu motorlar için sınır seviye.

Eğer yakıt tüketiminden korkuyorsanız kesinlikle dizel modeline kaçmayın, sene sonunda servise vereceğiniz fark yaptığını zannettiğiniz kârı alt üst edecektir.Dizel, ülkemizde ekomoni değildir, senelerdir söylüyordum ama yeni yeni bilinçlere yerleşti :)

Ağırlık dağılımı bakımından iyi olan araç Hb olduğu için keskin virajlara korkusuzca girildiğinde arkadan atabiliyor, ama HB olduğu için aracı toparlamak oldukça kolay, özellikle benim gibi HB sahibi iseniz virajlara hızlı girip arka taraf attığında toparlamanın verdiği hoş keyfi bu araçta daha iyi yaşayabilirsiniz çünkü direksiyon oldukça hassas ve elektronik destekli markaja sahip.

Çevrimdışı massive

  • Eski Kurt
  • ***
  • İleti: 2,709
  • karlı kayın ormanında!!
Ynt: volvo c30
« Yanıtla #5 : 27 Ağustos 2008, 18:48:09 »
benim baktığım 160 galiba mil ya  :D

Çevrimdışı kenya

  • Forum Genel Müdürü
  • ******
  • İleti: 21,606
Ynt: volvo c30
« Yanıtla #6 : 28 Ağustos 2008, 00:19:21 »
benim baktığım 160 galiba mil ya  :D

160*1.6=256

 ::D

cantekin67

  • Ziyaretçi
Ynt: volvo c30
« Yanıtla #7 : 28 Ağustos 2008, 01:51:21 »
Benzinli rodajsız 185, dizeli de 190 km/s hız yapabiliyor 1.6'nın.

Çevrimdışı hologram

  • Sadık Üye
  • ***
  • İleti: 1,471
Ynt: volvo c30
« Yanıtla #8 : 28 Ağustos 2008, 02:18:39 »
160 ın üstü ne işe yarayacak anlamış değilim uçak pistinde mi kullancaksınız derseniz seri değil anlarım .
kasa,monitör,klavye,mouse ve bir de modem ayrıca şebeke elektriği...

Çevrimdışı serhatkarabacak

  • Forum Gurusu
  • ****
  • İleti: 8,319
  • The Fall of...
    • Pusula Danışmanlık
Ynt: volvo c30
« Yanıtla #9 : 28 Ağustos 2008, 02:23:31 »
kaç ileri vitesi var bu aracın?
{alt}

"Ayinesi iştir kişinin, lafa bakılmaz!.."