Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Çoğunluğu BÜYÜK HARFLERLE yazılmış başlık ve iletiler okunabilirliği olumsuz etkilemektedir ve ilan bölümü dışında yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Son İletiler

Sayfa: [1] 2 3 4 5 6 ... 10
1
Her ne kadar özellikle internet üzerinden ulaşılmayı engellemede windows üzerinden yapabiiyor olsak ta hızlı bir yol olacaktır. Bazı programların internet üzerinden kontrollerini engellemek faydalı olabiliyor.
Kısacası faydalı bir eser. Teşekkürler.
2
Yazılım Tavsiyeleri / Windows 10 da program dosya klasör yasaklamak - AskAdmin
« Son İleti Gönderen: klon 18 Şubat 2019, 01:41:47 »
{alt}

Bir tıkla microsoft mağaza , EDGE , oyunlar ve tüm modern uygulamaları kolayca yasaklamak istiyorsanız AskAdmin v1.6 dan faydalanabilirsiniz. Yazılım ile  txt, vbs, bat ... gibi dosyaları ve resimleri de kolayca yasaklayabilir . Yerel Grup ilkesine veya Applocker e ihtiyaç duymadığından Home single language gibi tüm windows sürümlerinde çalışır. Yazılımın diğer ilginç özelliklerinden bazıları :
- Bir klasör içerisindeki tüm Programları yasaklayabilir
- İstemci bilgisayarın Ağı görmesini engelleyebilir
- Sağ tuş ile yasaklama yapabilir
...

Anasayfası
https://www.sordum.org/7941/askadmin-v1-6/

Nasıl kullanılır


3
Bilgisayar Oyunları / Ynt: CS-GO Bot Zorluk Seviyesi Arttırma
« Son İleti Gönderen: levis 17 Şubat 2019, 23:32:09 »
Steam de CS-GO atölyelerinde bir çok harita var. Ordan farklı haritaları oyuna ekleyerek oynayabilirsiniz.
4
Daha önce annemin adına haberimiz olmadan hat açılma olayı olmuştu. İşlem yaptırdığımız ( işlem yaparken kimlik ibraz ediyorsunuz bu esnada bilgiler zaten elemanın eline geçmiş oluyor ) bayiden haberimiz olmadan hat açılıp telefon satılmış. Bunu turkcell in online işlem merkezinden yakaladım.

Adınıza açılan tüm hatlar e-devlet ve ilgili gsm firmasının online işlem merkezlerinden gözükür. Ayrıca müşteri hizmetlerini aradığınızda da bu bilgiyi kolayca alabilirsiniz. Gsm firmasına şikayetçiyim hangi bayii yapmışsa dedim. Görüşmeden bir kaç saat sonra ilgili bayi tarafından ben arandım. Adres vererek gelmemi istediler. Görüşmeye gittiğimde bana savcılık evraklarını göstererek bir personelin bunu bir çok kişiye yaptığını, annenizin telefonuna ( ki o sırada yurtdışında idi ) ulaşamadıklarından haber veremediklerini söylediler. Hat bayi tarafından kapatıldı. Adımıza tahakkuk eden borç da silindi.

Şimdi sizin olayda vodafone borcu aboneliği kendi sisteminde bulamıyor ise öyle bir abonelik yada borc gerçekde yoktur. Sizi hukuk bürosu diye arayanların gerçekden hukuk bürosu olduğundan, eğer öylelerse söz konusu borca dair resmi evrak ( fatura ) ibraz etmelerini isteyin.

İcraya verildiyseniz hangi icra müdürlüğü ise oraya gidip nasıl itiraz edebileceğinizi bizzat öğrenin.

Hatta gerekirse bir savcılık ile görüşün benim anladığım sizi dolandırmaya çalışıyorlar. Savcı düşünüp araştırır varsa bir durum ya takipsizlik verir yada işin peşine düşerler. Savcılığa gitmekden çekinmeyin. Çoğu kişi çekiyorda :)

5
Aklıma geldiği kadarı ile;

Usulsüz işlem yapan ufak bayiler, telefon dolandırıcıları ile ortak çalışıyorlar. Siz bir kere yasal hat aldığınızda bunlara bilgilerinizi veriyorsunuz. Bunlar bilgilerinizi kullanarak usulsüz bu dolandırıcılara hat açıyorlar.

Dolandırıcılar bu hat ile işleri bittiğinde sim kartı atıp kurtuluyorlar. O zamana kadar ödeme yapıldığı için size bilgi gelmiyor. Ne zaman ki sim atılıyor o zaman kalan borç sizin bilgileriniz ile açıldığından size bir şekilde ulaşıyorlar.

Bence sözleşme önemli, ısrarla sözleşmeyi görmek istediğinizi, imzanın size ait olmadığını bunu savcılık kanalı ile kanıtlayacağınızı belirtin.  Savcılık eğer sözleşmede imza var ise belgeleri kriminal labaratuvarına gönderip sizin imzanız mı değil mi çıkarttırıyor.
6
Anlattığınız gibiyse dolandırıcılık işi.

Eğer ortada bir hat var ise bu hattın açılabilmesi için bir ıslak imzalı sözleşme gerekli. Bu sözleşmeyi görmek istediğinizi, böyle bir imzayı kanıtlamalarını talep edin borcunuz var iddiasında bulunanlara.

Aksi takdirde ben sizin hakkınızda savcılığa suç duyurusunda bulunacağım diye tehdit edin.

Ayrıca tüketici hakem heyetine gidip bir danışın hukuki yolu nedir? diye.
7
Amman dikkat, olayın Vodafone ile pek ilgisi yok. Çağdaş dolandırıcı çeteler bunlar. Bir avukatla bağlantıya geçip borca itiraz etmek gerekiyor süresi içinde. 7 gün falandı galiba. Genellikle devamı gelmiyor. İtiraz etmeyince borcu kabullenmiş oluyorsunuz, itiraz üzerine aaa borcu yokmuymuş, peki, başkasına bakarız tavrı oluyor.
8

Bir yakınımın adına Vodafone'dan faturalı hat açtırılıp ödenmeyen borç birikmiş, nihayetinde de icra ile tahsil için bir hukuk bürosuna verilmiş.


Biraz sorduk soruşturduk. Borçlu hat yakınım eDevlet üzerinden sorunca adına görünmüyor. Vodafone müşteri hizmetlerine TC kimlik no ve ismini verirse oradan da bulamıyorlar. Ancak hukuk bürosunun bize söylediği o numarayı müşteri hizmetlerine veriyoruz da o zaman nasıl oluyorsa lütfedip buluveriyorlar. Hattın Vodafone'da kayıtlı bir adresi yok... Sadece "semt/ilçe/il" girilmiş. Yani sokak adresi ve gerisi tamamen eksik. İrtibat telefonu, email adresi falan da yok. Bunlar olmadan faturalı hat nasıl açılabilmiş, ne biz anlayabildik, ne Vodafone cevaplayabiliyor. Açıldığı bayi yakınımın semtinde ama orası da kapanmış.


Aylardır bunlar olup biterken Vodafone'dan da en ufak bir ses çıkmamış. Yakınımın adresine, telefonuna gelen bir tane dahi fatura, SMS vesaire yok. Hattın irtibat bilgileri bomboş, nasıl gelecek diyeceksiniz... Halbuki yakınımın Vodafone'da bir hattı hakikaten var. Ama numarası da uyuşmayan o hat faturasız ve taahhütsüz, dolayısıyla  da borçlanma gibi bir durum zaten mümkün değil. Yine de koskoca Vodafone, madem borç birikmiş alamıyor, bari bir zahmet edip de kendi sisteminde aynı isim ve kimlik no altındaki o asıl hattın üzerinden irtibata geçse, bir - iki SMS atsa olmaz mıydı? Sanki adeta iş bilhassa uzasın, borç biriksin de biriksin, icraya düşsün istiyorlarmış gibi!


Yakınım olaydan bu hafta sonu yeni haberdar oldu. Vodafone'un kendi sisteminde bulamadığı o faturasız hattı nasıl oluyorsa hukuk bürosu pat diye buluverip SMS ile tehditvari bir ikaz göndermiş. Gönderilen SMS de hemen her gün gelip duran dolandırıcılık mesajlarının tıpkısının aynısı bu arada... Neyse ki yakınım kendisi biraz huylu biridir, ne olur ne olmaz diye bir takip edince durumu öğrenmiş.


Vodafone, hukuk bürosu, tanıdık tanımadık sorduğumuz her kafadan ayrı bir ses çıkıyor. Operatör ve hukuk bürosu ikisi de kendileri ile muhatap olunması talimatını veriyor, ayrı ayrı evraklar istiyorlar. O nedenle sormak istediklerimiz:


1) İtiraz etmenin en doğru ve düzgün yolu nedir?


2) Bu konuda asıl kiminle muhatap olunmalı?


Bence bu öncelikle hattı açan, herhalde hattın en detaylı kullanım bilgileri ve saire elinde olan ve üstüne üstlük olayın hiç bir aşamasında kendisine düşenleri yerine getirmeyen operatör Vodafone olmalı, ama elbet ben konunun uzmanı değilim. Hukuk bürosunun da herhalde bu işlerden bir mali çıkarı olduğundan onlara da tam güvenemedik. Zaten ikisi de bize ayrı meblağlar veriyor. Bir de yer yer Tüketici Hakem Heyeti ve/veya Tüketici Mahkemesi'nden bahsediliyor, bunları mı denemeli? Öyleyse nasıl?


3) Hat açtırmak için kimlik, imza, adresli evrak falan alınıyor biliyorum. Ama malumunuz bu günlerde en ufak bir hizmet, abonelik, promosyon vesaire için dahi hemen hemen her yer benzer evrak ve özel bilgilerimizi talep ediyor, topluyor. Bunlar ne derece güvenli ve gizli tutuluyor, kim bilir... Diyelim yakınımınkiler kopyalanmak suretiyle yapıldıysa o zaman derdimizi nasıl anlatacağız?


Biraz uzun oldu ama ileri geri çok soru-cevapdan kaçınmak istedim. Benzer olumlu ya da olumsuz herhangi tecrübeleri olanlar tavsiye ve önerilerini yazabilirlerse çok seviniriz. Yorum ve katkıda bulunacaklara şimdiden teşekkürler.

9

Bir yakınımın adına Vodafone'dan faturalı hat açtırılıp ödenmeyen borç birikmiş, nihayetinde de icra ile tahsil için bir hukuk bürosuna verilmiş.


Biraz sorduk soruşturduk. Borçlu hat yakınım eDevlet üzerinden sorunca adına görünmüyor. Vodafone müşteri hizmetlerine TC kimlik no ve ismini verirse oradan da bulamıyorlar. Ancak hukuk bürosunun bize söylediği o numarayı müşteri hizmetlerine veriyoruz da o zaman nasıl oluyorsa lütfedip buluveriyorlar. Hattın Vodafone'da kayıtlı bir adresi yok... Sadece "semt/ilçe/il" girilmiş. Yani sokak adresi ve gerisi tamamen eksik. İrtibat telefonu, email adresi falan da yok. Bunlar olmadan faturalı hat nasıl açılabilmiş, ne biz anlayabildik, ne Vodafone cevaplayabiliyor. Açıldığı bayi yakınımın semtinde ama orası da kapanmış.


Aylardır bunlar olup biterken Vodafone'dan da en ufak bir ses çıkmamış. Yakınımın adresine, telefonuna gelen bir tane dahi fatura, SMS vesaire yok. Hattın irtibat bilgileri bomboş, nasıl gelecek diyeceksiniz... Halbuki yakınımın Vodafone'da bir hattı hakikaten var. Ama numarası da uyuşmayan o hat faturasız ve taahhütsüz, dolayısıyla  da borçlanma gibi bir durum zaten mümkün değil. Yine de koskoca Vodafone, madem borç birikmiş alamıyor, bari bir zahmet edip de kendi sisteminde aynı isim ve kimlik no altındaki o asıl hattın üzerinden irtibata geçse, bir - iki SMS atsa olmaz mıydı? Sanki adeta iş bilhassa uzasın, borç biriksin de biriksin, icraya düşsün istiyorlarmış gibi!


Yakınım olaydan bu hafta sonu yeni haberdar oldu. Vodafone'un kendi sisteminde bulamadığı o faturasız hattı nasıl oluyorsa hukuk bürosu pat diye buluverip SMS ile tehditvari bir ikaz göndermiş. Gönderilen SMS de hemen her gün gelip duran dolandırıcılık mesajlarının tıpkısının aynısı bu arada... Neyse ki yakınım kendisi biraz huylu biridir, ne olur ne olmaz diye bir takip edince durumu öğrenmiş.


Vodafone, hukuk bürosu, tanıdık tanımadık sorduğumuz her kafadan ayrı bir ses çıkıyor. Operatör ve hukuk bürosu ikisi de kendileri ile muhatap olunması talimatını veriyor, ayrı ayrı evraklar istiyorlar. O nedenle sormak istediklerimiz:


1) İtiraz etmenin en doğru ve düzgün yolu nedir?


2) Bu konuda asıl kiminle muhatap olunmalı?


Bence bu öncelikle hattı açan, herhalde hattın en detaylı kullanım bilgileri ve saire elinde olan ve üstüne üstlük olayın hiç bir aşamasında kendisine düşenleri yerine getirmeyen operatör Vodafone olmalı, ama elbet ben konunun uzmanı değilim. Hukuk bürosunun da herhalde bu işlerden bir mali çıkarı olduğundan onlara da tam güvenemedik. Zaten ikisi de bize ayrı meblağlar veriyor. Bir de yer yer Tüketici Hakem Heyeti ve/veya Tüketici Mahkemesi'nden bahsediliyor, bunları mı denemeli? Öyleyse nasıl?


3) Hat açtırmak için kimlik, imza, adresli evrak falan alınıyor biliyorum. Ama malumunuz bu günlerde en ufak bir hizmet, abonelik, promosyon vesaire için dahi hemen hemen her yer benzer evrak ve özel bilgilerimizi talep ediyor, topluyor. Bunlar ne derece güvenli ve gizli tutuluyor, kim bilir... Diyelim yakınımınkiler kopyalanmak suretiyle yapıldıysa o zaman derdimizi nasıl anlatacağız?


Biraz uzun oldu ama ileri geri çok soru-cevapdan kaçınmak istedim. Benzer olumlu ya da olumsuz herhangi tecrübeleri olanlar tavsiye ve önerilerini yazabilirlerse çok seviniriz. Yorum ve katkıda bulunacaklara şimdiden teşekkürler.

10
Tom'un Kahvesi / Ynt: MSN Messengerdeki "gama" isimli gülen yüz
« Son İleti Gönderen: highwayE6 10 Şubat 2019, 12:06:57 »
Sayfa: [1] 2 3 4 5 6 ... 10