Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Çoğunluğu BÜYÜK HARFLERLE yazılmış başlık ve iletiler okunabilirliği olumsuz etkilemektedir ve ilan bölümü dışında yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: 1600 - 1850 Sistem Önerisi (Tamam)  (Okunma sayısı 2312 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Zymenn

  • Sadık Üye
  • ***
  • İleti: 1,076
    • Kişisel Mynet Sitem
1600 - 1850 Sistem Önerisi (Tamam)
« : 06 Nisan 2009, 11:12:00 »
     Arkadaşlar ev kullanıcısı için Multimedya, Oyun ağırlıklı kullanılacak bir sistem toplamayı düşünüyorum. Fiyat aralığı 1600 - 1850 TL (YTL)

     Sistemde olmasını düşündüğüm parçalar.
• Anakart (Olmadan olmaz)
• İşlemci (Yani)
• Ekran Kartı.
• Bellek (DDR 2 veya 3 farketmez)
• HDD (500 GB den aşağı düşünmüyorum.)
• DVD RW (Lightscribe olsunda)
• Kart okuyucu dahili
• Kasa (Bilgisayar şık olsun.)
• LCD Monitör (Şöyle kasa ile uyumlu)
• Klavye Fare Seti (Logitech veya Microsoft)
• Ses Sistemi.
• Pc Kamera (USB den seside olan bir Webcam)

Önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar. Bol bol seçenekler eklerseniz sevinirim. Bu bilgisayarı kendinize aldığınızı düşünün :) Bu para cepte ne almalıyım. :)
« Son Düzenleme: 10 Nisan 2009, 08:15:34 Gönderen: Zymenn »

alessea

  • Ziyaretçi
Ynt: 1600 - 1850 Sistem Önerisi (Çözülmedi)
« Yanıtla #1 : 06 Nisan 2009, 15:21:36 »
oyun ağırlıklı kullanılacak demişsin ama ekran kartı yazmamışsın, unuttuğunu farz ederek ben ekledim topladığım sisteme...

hoparlör olarak logitech x-540 iyi gider, 140 lira civarında hatırlıyorum ama araştırmak lazım O0


hdd yi de 250 koymuşum şimdi fark ettim, 500 lüğü ile değiştirilirse iyi olur. okuma yazma hızları daha iyi muadillerine göre. (7200.12 serisi)

Çevrimdışı vetapex

  • Tiryaki
  • **
  • İleti: 996
    • renault 9 - 11 kulubu
Ynt: 1600 - 1850 Sistem Önerisi (Çözülmedi)
« Yanıtla #2 : 06 Nisan 2009, 20:17:07 »
bişey söyleyim mi ?  :-\ az daha paran olsa aslında ddr3 lü , corei7 li sistem toplayabilirsin  8"p

forum teşekkür edicisi..

Çevrimdışı Zymenn

  • Sadık Üye
  • ***
  • İleti: 1,076
    • Kişisel Mynet Sitem
Ynt: 1600 - 1850 Sistem Önerisi (Çözülmedi)
« Yanıtla #3 : 07 Nisan 2009, 10:49:05 »
Evet alessea ekran kartını yazmayı unutmuşum. Evet önerdiğin sistem içime sindi. Bu sisteme ses sistemi, kart okuyucu, klavye ve fare eklersem biraz limit aşılacak gibi gözüküyor ama neyse. Klavye - fare,  kart okuycu ve ses sistemi önerileri de bekliyorum. Tabi alessea'nın sistemine karşı düşünceleri olan arkadaşların da yazılarını bekliyoruz.

Çevrimdışı levis

  • Forum Gurusu
  • ****
  • İleti: 7,755
    • The West
Ynt: 1600 - 1850 Sistem Önerisi (Çözülmedi)
« Yanıtla #4 : 07 Nisan 2009, 11:33:53 »
Bence gayet güzel bir sistem olmuş. Tek önerim hdd yi en az 500 GB alın olucaktır.
Asus TUF Z590 Plus , Core i7 11700k,
Asus TURBO Nvidia GeForce GTX 1080 8GB 256Bit,
16 gb 4600mhz DDR4 Ram,
Creative Recon 3D Pcie,  Sony Shake-33,
Zalman GS1000Plus Kasa, High Power Astro GD1200WPSU,
JD1027 1TB NvMe M.2 SSD , WD 4 TB x4 , Seagate 8 TB Harici x3,
Asus-Vx238h Led Monitör x2,

Çevrimdışı XMLXMLXML

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 6
Ynt: 1600 - 1850 Sistem Önerisi (Çözülmedi)
« Yanıtla #5 : 07 Nisan 2009, 22:29:32 »
CPU                AMD Phenom II X3 720 AM2+ 2.8 GHz, AM2+, BOX İşlemci  156 $+% 18 kdv
ANAKART         GIGABYTE MA790X-DS4, AMD 790X, DDR2, 2X PCIExp 16X, Socket 940 AM2   109 $+% 18 kdv
RAM                KINGSTON 2048 MB (1024X2) DDR2 1066 Mhz RAM HYPERX CL5  41 $+% 18 kdv
HDD                SAMSUNG 500 GB HDD SATA II 16 MB  66 $+% 8 kdv
EKRAN KARTI    SAPPHIRE HD4850, 512MB, PCIExp Ekran Kartı, Direct X10, DDR3, 256 bit, 625/1986  159 $+% 8 kdv
MONİTÖR        ASUS VK221S 22' LCD Wide Screen MONİTÖR 5 ms, WebCam  212 $+% 8 kdv
KASA             GIGABYTE GZ-X4 420W Gümüş Kasa  72 $+% 18 kdv
DVD WR         SAMSUNG SH-S223F 22X DVD Writer Siyah Sata  23 $+% 8 kdv
                                         
TOPLAM :   838 $
 KDV :  150,84 $
TOPLAM FİYAT - PEŞİN :   988,84$
NAKİT / HAVALE :  1.610,82 TL 

klavye fare ses sistemi kafana göre takıl monitörde zaten web cam var bu yüzden yazmadım bu kadar para vermişken en azından 4850 almalısın ekran kartı için 512 mb lık olanı yeterli 1 gb olanı 24 inç ve üzeri içindir ram 2gb 1066 olmalı 2 gb üzeri işine yaramaz pclabs sitesinde incelemesi var istersen incele yani 4gb alma gerek yok oyunlar için hiç etkilemez diğer uygulamalar içinde değmez zaten ayrıca istediğin zaman arttırılır  işlemci olarak x3 720 intel e8400 den daha yüksek performans veriyor oyunlar ve diğer uygulamalarda yabancı bir çok sitede incelemeleri vardı zaten güç kaynağı olarak 400 w bile yeterli kimseye aldırma emin ol yeterli benim tüm bilgilerim testlere dayanıyor tahmin değil yani ayrıca bir çok bilgisayar dizdim anakart zaten iyi 790gx li yongalar iyidir zaten overclock yapmayacaksan daha ucuzunu da alabilirsin overclock haricinde anakartlar performansa etki etmez ister 50 dolarlık olsun ister 450 dolarlık aynı performansı verir %2-3 fark eder çok olsa burada sadece overclock yapacaksan güç kaynağı 500-550 olursa daha iyi olur sadece güç kaynağı x3 720 çok iyi overclock olan bi işlemci 3 çekirdeklidir ve istersen biostan değişikliklerlede 4 çekirdeğe çevirebilirsin olmaz de me donanımhaber sitesinden bakabilirsin tavsiyem değişiklik yapma çok uyumlu bi sistem ayrıca ilerde 4850 -4830 yada 4870 ucuzlarsa , ee tabii ucuzlayacak , crossfire da yapabilirsin anakartla .4850 ile 4830-4850-4870-4850x2-4870x2 crossfire yapılabiliyor nvidia gibi değil aynı kart olması şart değil aynı aileden olması yeterli yani 48xx ailesinden overclock yapmıyorsan güç kaynağıda alma bence gerek yok22 inç lcd için 4850 tüm ayarlarda iyi oynarsın


Çevrimdışı levis

  • Forum Gurusu
  • ****
  • İleti: 7,755
    • The West
Ynt: 1600 - 1850 Sistem Önerisi (Çözülmedi)
« Yanıtla #6 : 08 Nisan 2009, 09:53:21 »
Monitör olarak ben bunu tavsiye ederim.

http://www.hepsiburada.com/inca-il-822a-dvi-22-2ms-multimedya-wide-screen-lcd-monitor-sifir-olu-piksel-garantili/productDetails.aspx?categoryid=986&productid=bd50203

Hem 2 ms hızında hemde sıfır ölü piksel garantili. Bir kaç müşterime sattım gayetde memnun kaldılar.
Asus TUF Z590 Plus , Core i7 11700k,
Asus TURBO Nvidia GeForce GTX 1080 8GB 256Bit,
16 gb 4600mhz DDR4 Ram,
Creative Recon 3D Pcie,  Sony Shake-33,
Zalman GS1000Plus Kasa, High Power Astro GD1200WPSU,
JD1027 1TB NvMe M.2 SSD , WD 4 TB x4 , Seagate 8 TB Harici x3,
Asus-Vx238h Led Monitör x2,

Çevrimdışı Zymenn

  • Sadık Üye
  • ***
  • İleti: 1,076
    • Kişisel Mynet Sitem
Ynt: 1600 - 1850 Sistem Önerisi (Çözülmedi)
« Yanıtla #7 : 08 Nisan 2009, 11:58:17 »
5 + 1 ses sistemimi yoksa 2 + 1 ses sistemi mi kararsız kaldınm. Müzik Multimedya ağırlıklı kullanılacağından diyorum ki şöyle kaliteli bir 2 + 1 ses sistemi olsun. Sizce ne almalıyım.

Bu arada önerileriniz için de teşekkürler arkadaşlar. AMD mi Intel mi hala kararsızım bu konuda da. İki sistem de güzel; ama alesseanın dediğine biraz daha yatkınım.

Çevrimdışı Zymenn

  • Sadık Üye
  • ***
  • İleti: 1,076
    • Kişisel Mynet Sitem
Ynt: 1600 - 1850 Sistem Önerisi (Çözülmedi)
« Yanıtla #8 : 10 Nisan 2009, 08:14:24 »
Teşekkürler arkadaşlar görüş ve önerilerisiniz için...

TheThinker

  • Ziyaretçi
Ynt: 1600 - 1850 Sistem Önerisi (Tamam)
« Yanıtla #9 : 10 Nisan 2009, 11:21:09 »
mavibilgisayarda bu haftasonu logitech g51 5+1 ses sistemi 199tl

yüklü bir indirim yapmışlar. ben biraz araştırdım. asıl performansını oyunlarda gösteriyor ama müzik ve film için de kötü değil yazmışlar genellikle.