Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Çoğunluğu BÜYÜK HARFLERLE yazılmış başlık ve iletiler okunabilirliği olumsuz etkilemektedir ve ilan bölümü dışında yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: 2000 YTL BÜTÇE İLE HANGİ BİLGİSAYARI ALMAMI ÖNERİRSİNİZ?  (Okunma sayısı 5915 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı olumlucumle

  • Kıdemli Üye
  • ***
  • İleti: 3,727
Ynt: 2000 YTL BÜTÇE İLE HANGİ BİLGİSAYARI ALMAMI ÖNERİRSİNİZ?
« Yanıtla #10 : 18 Ağustos 2007, 18:03:38 »
cantekin neden e6750 yerine e6550 tavisye ettin yanılmıyorsanm aralarında cok fazla bir fiyat farki yok.
not:30 lira fark var.
« Son Düzenleme: 18 Ağustos 2007, 18:22:49 Gönderen: olumlucumle »
Rise The Riders of Theoden!
Swords shall be shaken.
Shields shall be splintered.
A sword day!A red day!
When the Sun rises...

BAN

Çevrimdışı olumlucumle

  • Kıdemli Üye
  • ***
  • İleti: 3,727
Ynt: 2000 YTL BÜTÇE İLE HANGİ BİLGİSAYARI ALMAMI ÖNERİRSİNİZ?
« Yanıtla #11 : 18 Ağustos 2007, 18:20:18 »
CORE 2 DUO   INTEL-E6750 C2D   199.0000 USD
CORE 2 DUO   MSI-P35 NEO2-FR   162.0000 USD
DDR2 SDRAM   GEIL-2x1 GB DUAL DDR2 800
PCIE   XFX-8600GTS XXX ED   229.0000 USD
SATA2   SEAGATE-250 GB SATA2 16 MB NCQ   73.5000 USD
TFT LCD   SAMSUNG-205BW   329.0000 USD
DVD YAZICILAR   NEC-AD-7170S BLACK   34.0000 USD
KASA   COOLER MASTER-CENTURION 5 BS   76.0000 USD
POWER SUPPLY / UPS   FSP-EPSILON 600W   114.0000 USD   
TOPLAM :    1348.5 USD + KDV
KDV DAHİL TOPLAM :    1 591,23 USD
su anki dolar kuru ile 2180 ytl.
onerdigim ekran kartı dunyanın en hızlı geforce 8600 kartıdır.cekirdek hızı 730mhz bellek hızı 2280mhz dir.fiyat/performans oranı olarak alınabilecek en iyi kart bence.ayrıca su anda ekran kartlarındaki dx10 ve dx10.1 karısıklıgı yuzunden cook buyuk bir meblayı ekran kartına verme tavsiyem.ben 8600gt kullanıyorum ve su anda birkac oyun dısında tum oyunları cok yuksek cozunurluklerde detaylı olarak oynuyorum.bu yazdıgım sistemde ekran kartı ve monitor harici herseyi kendim kullanıyorum su an ve cok memnunum.eger bi 150-200 lira daha verebilirsen monitorde samsung 226bw al.2ms tepki süresi ve 3000:1 kontrast oranı var.
Rise The Riders of Theoden!
Swords shall be shaken.
Shields shall be splintered.
A sword day!A red day!
When the Sun rises...

BAN

cantekin67

  • Ziyaretçi
Ynt: 2000 YTL BÜTÇE İLE HANGİ BİLGİSAYARI ALMAMI ÖNERİRSİNİZ?
« Yanıtla #12 : 18 Ağustos 2007, 18:22:46 »
cantekin neden e6750 yerine e6550 tavisye ettin yanılmıyorsanm aralarında cok fazla bir fiyat farki yok.
Arada 32 YTL var,en başta bahsettiğim gibi,ben bana verilen bütçeye göre konuştum,her zamanda böyle yaparım.
Ayrıca ikisi arasında oyun ve masaüstü performansı farkı yok nedenecek kadar,farkı yanlızca benchmark gibi testler görebiliriz.Yakın zamanda bu işlemciler kalktığında ne demek istediğimi anlayacaksınız.Hepsinin performansı birbirine benzer.

Dostum ben bu sistemi Gigatek.com.tr den toplatıcam ama burada yazdığın sistemin hepsi var bir tek
kasa olarak GMC H 70 yok
Eğer bilgisayarcıdan toplatıcaksan onlar gigatek'ten falan toplamaz,dikkatini çekeyim;bağlı oldukları şirketlerin depolarından size ürün verirler,yoksada onun yerine bir ürün koyarlar ,tabi bu ürün ne kadar kalitelidir bilemem.

Çevrimdışı olumlucumle

  • Kıdemli Üye
  • ***
  • İleti: 3,727
Ynt: 2000 YTL BÜTÇE İLE HANGİ BİLGİSAYARI ALMAMI ÖNERİRSİNİZ?
« Yanıtla #13 : 18 Ağustos 2007, 18:30:04 »
cantekin ne diyosun yaw daa 1 ay oldu cıkalı e6750 sen topladın piyasalardan ufaktan ufaktan   :o bozma moralimi yahu ne gusel yeni sistem diye keyif suruyorum bnde.
« Son Düzenleme: 18 Ağustos 2007, 18:32:07 Gönderen: olumlucumle »
Rise The Riders of Theoden!
Swords shall be shaken.
Shields shall be splintered.
A sword day!A red day!
When the Sun rises...

BAN

Çevrimdışı josebrio

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 44
Ynt: 2000 YTL BÜTÇE İLE HANGİ BİLGİSAYARI ALMAMI ÖNERİRSİNİZ?
« Yanıtla #14 : 18 Ağustos 2007, 18:32:23 »
sayın cantekin arkadaşım ben aynen şöyle yapıcam.

evime yakın bir yerdeki bir bilgisayarcıya gidicem.

bu listeyi ona vericem. ve toplamasını isticem.

bu noktada bir problem çıkar mı ?

yani parçalardan herhangi birini bulamazsa yerine adi bir parça koyup bana satabilir mi

EN ÖNEMLİSİ SEN BANA NASIL VE NEREDEN TOPLAMAMI TAVSİYE EDERSİN?

( BÜYÜK FİRMALAR HARİCİNDE )


Çevrimdışı josebrio

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 44
Ynt: 2000 YTL BÜTÇE İLE HANGİ BİLGİSAYARI ALMAMI ÖNERİRSİNİZ?
« Yanıtla #15 : 18 Ağustos 2007, 18:34:49 »
ayrıca bu sisteme optimum olacak bir hoparlör tavsiyen nedir

Çevrimdışı olumlucumle

  • Kıdemli Üye
  • ***
  • İleti: 3,727
Ynt: 2000 YTL BÜTÇE İLE HANGİ BİLGİSAYARI ALMAMI ÖNERİRSİNİZ?
« Yanıtla #16 : 18 Ağustos 2007, 18:37:32 »
josebrio sistemi aldıgın zaman faturanı iste ve onlar topladıktan sonra evde yukle windows u ve everest diye bir program var onuda indir pc ne ve tum ozelliklerine bak pc nin.programda her parcanın adı,teknik ozellikleri dahil herseyi gorursun.eger sorun olursa da gidersin faturanla degistirirsin parcayı.degistirmesseler  ;7/ cozumunu uygularsın  :D
Rise The Riders of Theoden!
Swords shall be shaken.
Shields shall be splintered.
A sword day!A red day!
When the Sun rises...

BAN

cantekin67

  • Ziyaretçi
Ynt: 2000 YTL BÜTÇE İLE HANGİ BİLGİSAYARI ALMAMI ÖNERİRSİNİZ?
« Yanıtla #17 : 18 Ağustos 2007, 18:40:25 »
cantekin ne diyosun yaw daa 1 ay oldu cıkalı e6750 sen topladın piyasalardan ufaktan ufaktan   :o bozma moralimi yahu ne gusel yeni sistem diye keyif suruyorum bnde.
Performans farkı masaüstü ve oyunlarda kesinlikle hissedilmiyor,bunu en baştan söyleyeyim.
Yeni işlemciler sırada İntel'in,AMD'nin gazı köklemesiyle bu cpu'lar ucuzlamış ve bir süre sonra piyasadan kalmış olacak,emin olabilirsin.
Bunların yerine zamanla quad core almaya başlayacak,çift çekirdekliden performans almak isteyen bir müşteride extereme yada 6850'ye göz yumacak.
Zamanında bu savaşı çok izledim,hani derler ya "dvd çıktı..",aynen öyle olacak.

sayın cantekin arkadaşım ben aynen şöyle yapıcam.

evime yakın bir yerdeki bir bilgisayarcıya gidicem.

bu listeyi ona vericem. ve toplamasını isticem.

bu noktada bir problem çıkar mı ?

yani parçalardan herhangi birini bulamazsa yerine adi bir parça koyup bana satabilir mi

EN ÖNEMLİSİ SEN BANA NASIL VE NEREDEN TOPLAMAMI TAVSİYE EDERSİN?

( BÜYÜK FİRMALAR HARİCİNDE )



İstanbulda isen,sana önerim Vatanbilgisayar gibi yerlerin kapısını çalmak,bu adamların genelde ellerinde bu parçalar bulunmakta,olmasa bike bu performansa yakın ya da aynılarını size bulurlar,ancak küçük çaplı şirketler sipariş-depo usülü çalıştığı ve bir yere bağlı olduğu için ellerinde bu ürünler bulunmayabilir;ve bunun yerine sana farklı bir ürün satabilir,belkide uzaktan yakından alakası olmayan.

Hoparlör olarak CREATIVE - SBS580 işini görebilir.

Çevrimdışı olumlucumle

  • Kıdemli Üye
  • ***
  • İleti: 3,727
Ynt: 2000 YTL BÜTÇE İLE HANGİ BİLGİSAYARI ALMAMI ÖNERİRSİNİZ?
« Yanıtla #18 : 18 Ağustos 2007, 18:43:24 »
neyse kart 45nm. 1333mhz fsb destekli ztn 2 sene sora işlemci upgrade i beni bekliyo o zman  ;)
Rise The Riders of Theoden!
Swords shall be shaken.
Shields shall be splintered.
A sword day!A red day!
When the Sun rises...

BAN

cantekin67

  • Ziyaretçi
Ynt: 2000 YTL BÜTÇE İLE HANGİ BİLGİSAYARI ALMAMI ÖNERİRSİNİZ?
« Yanıtla #19 : 18 Ağustos 2007, 18:47:12 »
Zaten işiniz acil değilse ben olsam şu an sistem toplamam,quad core gün geçtikçe düşüyor,kurun sabitlenmesiyle 1.000 YTL'lik bir sistem değer artışına sahip olacak ürün kapasitesi olarak ...