Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Telif içeren eserlere ait P2P ve İndirme bağlantıları paylaşmak yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: böle saçma teknoloji olmaza ya bıktım bi çare [oyunlarda takılma sorunu]  (Okunma sayısı 9773 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alpertunga

  • Ziyaretçi
ekran kartı 81.98
amd işlemci için seninkini birazdan yükleyecem yeni bios buldu otomatik bioscum birazdan onuda yükleyecem hatta 2 3 güne kadar bi çare olmassa toptancımıza 64 bit işlemcileriçin  ingilizce windows xp yükletecem

Çevrimdışı ikwydls

  • Tiryaki
  • **
  • İleti: 531
xp'nin dual-core patch'i vardı bildiğim kadarı ile, sanırım sorunları gidermekten çok performans ile ilgili ama onunla ilgili olabilir mi acaba..cool'n quiet ile ilgili de problemler duymuştum..

bir de xp'de dual processor iptal edip, tek işlemci seçip denermisiniz bakalm ne gibi bir değişiklik olacak..

bu arada alpertunga o sisteme o ses kartı gitmemiş audigy 2zs yada x-fi yakışır.. ;)
« Son Düzenleme: 15 Şubat 2006, 11:08:15 Gönderen: ikwydls »

Alpertunga

  • Ziyaretçi
 :D yaw bizimkiler tv uydu olsun falan bi para ona gitti yoksa alacaktım yaw bide bilgisayar sağ tuş özellikler donanım aygıt yöneticisinde işlemciye giriyorum 2 tane işlemci adı yazıyo tabi aynı isimler

amd atholon(tm) 64x2 dual core presscot 3800+
amd atholon(tm) 64x2 dual core presscot 3800+

bunlardan birine sağ tuş yaptım güncelle ve kaldırvar devre dışı bırak yok ne yapacaz ha bide yanar manar işlemci normal beklme sıcaklığı 35c/95f :D :D :D

Çevrimdışı m.firat34

  • Tiryaki
  • **
  • İleti: 654
    • Kervan Blog
yok şuan 200gb görünüyo ama ağ bağdaşdırıcısındada yok bişi han bi başlık varya al sana sorun oyunlar çok hızlı diye bi arkadaş atmış 3 sayfalaık benim sorunda ondaki gibi

GAME OPTİMİZER DİYE BİR PROGRAM VAR BURAD OYUNUN HIZLANDIRIP YAVAŞLATABİLİYORSUN(oYUN AÇIKKEN).UMARIM YARDIMI OLUR.
BU SİTEDE GÖRMÜŞTÜM http://www.batzddl.com/
GIGABYTE EX58-UD4 DDR3 +INTEL  INTEL Core i7 920 + OCZ  OCZ Gold Edition 1600MHz 6GB DDR3
Asus 2GB AMD HD 7850
Creative x-fi Fatality Ses kartı
Zalman multi Fan Controler
Logitech Z5500 5+1
Thermaltake 1200 Watt Güç Kaynağı
THERMALTAKE ARMOR  VH6000BWS
MONİTÖR:23" SAMSUNG XL2370 LED MONİTÖR

Alpertunga

  • Ziyaretçi
bulamadım yaw

Çevrimdışı ikwydls

  • Tiryaki
  • **
  • İleti: 531
öyle değil yaw
araştırmayı da bize yaptırıyon ya,

http://www.hardforum.com/showthread.php?t=983781

bu linkte anlatmış bir kaç yol

ben olsam ne kadar update varsa kurarım..service packsiz windows kullanılırmı yaw..sırayla service pack 2 ve gerekli update, hotfix hepsini yükle..sonra rome'un patchleri varsa ki iki üç tane çıktı diye hatırlıyorum onları yükle..

ben tek çekirdek ile program çalıştırmayı yazıyorum kısaca..

Finally, the last and least glorious of the fixes is to manually set the CPU affinity of certain programs. This can be done in several ways.

Bir kaç yolla yapılırmış, 3.yolu senin için sakat gördüğümden yazmıyorum :)

1. Alt-Tab out of your game, CTRL-ALT-DEL to the Task Manager, Under the Processes tab, right click the .exe file for your game and go to Set Affinity, Uncheck CPU 1.

sorunlu oyunda mesela totalwar'da (Alt-Tab yapıp desktop'a çık, CTRL-ALT-DEL yapıp görev yöneticisini aç sonra o listede oyunu bulup ki muhtemelen en çok hafıza kaplayan bir exe'dir ..sağ tıklayıp  Set Affinity (türkçesini bilmiyorum)  CPU 1 çek işaretini kaldır.


2. Use a program to launch games
Win2000/WinXP Launcher to load games. (Available here: http://www.majorgeeks.com/Win2000_Launcher_d438.html or http://www.majorgeeks.com/WinLauncherXP_d870.html). This will allow you to set the CPU affinity before loading the game, which is useful for games that don't respond well to Alt-Tabbing

Alt tab ile çıktığında sorun yaratan oyunlarda dediği programları çekip önceden bu işlemi yapabilirmişssin.


bir dene bakalım ne olcak...cpu yanarsa ben karışmam, istersen mesajı silelim önce farera'ya söyle o denesin, haber gelmezse sen denemezsin  :P


Alpertunga

  • Ziyaretçi
hahahahhahahaha
« Yanıtla #16 : 16 Şubat 2006, 00:21:58 »
yaw pokomon pıkaçu en sevdiğim isimlerdi bu arada neyse sağol araştırmışsın Allah razı olsun ya yanarsa çekirdek birde ferare sen dene kardeş bişi olmaz sana hehehe  :D :D yow yow yow  :o dj akman yow mc serkan yow kod adım yeşil yow dj şener yow

abi pc bozukda onda ben mediapeople playerlik yapım

farera

  • Ziyaretçi
şunu biraz daha açıklayın yahu neymiş bu ben denerim bana bişey olmaz yeterki düzelsin şu sorun :)

Çevrimdışı m.firat34

  • Tiryaki
  • **
  • İleti: 654
    • Kervan Blog
GIGABYTE EX58-UD4 DDR3 +INTEL  INTEL Core i7 920 + OCZ  OCZ Gold Edition 1600MHz 6GB DDR3
Asus 2GB AMD HD 7850
Creative x-fi Fatality Ses kartı
Zalman multi Fan Controler
Logitech Z5500 5+1
Thermaltake 1200 Watt Güç Kaynağı
THERMALTAKE ARMOR  VH6000BWS
MONİTÖR:23" SAMSUNG XL2370 LED MONİTÖR

s0Lt

  • Ziyaretçi
bu sorun bende de olmustu nfsu oynarken kopru altından fln yani karanlık yerlerden gecerken oyun hızlanıyordu sonra yavaslıyordu. ama sonra baktım pc de ne gibi değiklik yapmıştım. cunku onceden boyle değildi. sonra bir baktım ki bellek yetersiz. 512+256 ram var ama benim şerefsiz anti virusum pc deli gibi kastırıyo. onu sildim baktım oyun duzeldi. bide onceden format atmadan driver değiştirmiştim oda aynı sorunu vermişti. bence bu 2 sorundan biri .