Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Çoğunluğu BÜYÜK HARFLERLE yazılmış başlık ve iletiler okunabilirliği olumsuz etkilemektedir ve ilan bölümü dışında yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: Sistem önerinilerinizi bekliyorum!  (Okunma sayısı 4257 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı AlperFB

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 10
Ynt: Sistem önerinilerinizi bekliyorum!
« Yanıtla #10 : 05 Temmuz 2007, 22:44:52 »
herşey için saolun bide nx8800gts 325$ palıt 8600gt 133$ ikisinin arasında çok fark varmı hız olarak yani görüntü :D ve palit 8600 yüksek kapasitede oyunları kaldırırmı

ckocabas

  • Ziyaretçi
Ynt: Sistem önerinilerinizi bekliyorum!
« Yanıtla #11 : 05 Temmuz 2007, 22:46:08 »
herşey için saolun bide nx8800gts 325$ palıt 8600gt 133$ ikisinin arasında çok fark varmı hız olarak yani görüntü :D ve palit 8600 yüksek kapasitede oyunları kaldırırmı

şuan bi geçiş dönemi yaşandığı söylenebilir..bu yüzden ekran kartına fazla para verme..6-8 ay neyse idare et sonra değiştir derim..seçim senin

Çevrimdışı AlperFB

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 10
Ynt: Sistem önerinilerinizi bekliyorum!
« Yanıtla #12 : 05 Temmuz 2007, 22:50:01 »
6-8 ay ise almıyım ben o zmn babam her sene parçamı değiştirilir diye kafamı yer :D ben nx alıyım o zmn :-\ ve işletim sistemi vista alıcam kesin 2gb ramde kesin c2d de kesin vista ney alıyım home basic premium ultimate???

Çevrimdışı highwayE6

  • Forum Gurusu
  • ****
  • İleti: 8,698
Ynt: Sistem önerinilerinizi bekliyorum!
« Yanıtla #13 : 05 Temmuz 2007, 22:55:22 »
İşletim sistemi hakkında yasadışı bir önerim olacaktı vazgeçtim  ;)

ckocabas

  • Ziyaretçi
Ynt: Sistem önerinilerinizi bekliyorum!
« Yanıtla #14 : 05 Temmuz 2007, 22:59:30 »
sildim


430watt kasa yeter

Çevrimdışı AlperFB

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 10
Ynt: Sistem önerinilerinizi bekliyorum!
« Yanıtla #15 : 05 Temmuz 2007, 23:06:51 »
pardon anakart üzerinde varmış ses kartı :Dpeki şu vista basicmi yoksa premiummu alıyım ona bi açık getirirseniz sevinirim
« Son Düzenleme: 05 Temmuz 2007, 23:14:53 Gönderen: AlperFB »

Çevrimdışı highwayE6

  • Forum Gurusu
  • ****
  • İleti: 8,698
Ynt: Sistem önerinilerinizi bekliyorum!
« Yanıtla #16 : 05 Temmuz 2007, 23:13:07 »
Ses ancak iyi bir hoparlörle elde edilebilir.
Bu yüzden onboard ses kartına hiç dokunmamanızı (gayet yeterli olduğunu garanti ederim) ama ses kartına yatıracağınız parayı daha iyi bir hoparlör sistemine yatırmanızı hararetle öneririm.

Çevrimdışı AlperFB

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 10
Ynt: Sistem önerinilerinizi bekliyorum!
« Yanıtla #17 : 05 Temmuz 2007, 23:30:38 »
ses kartından vazgeçtim benim şuan zaten gayet iyi bi ses sistemim var yeterli olacaktır ama vistanın hangi sürümünü alıyım buna açıklık getirelim liste hazılırcam cünkü :D

ckocabas

  • Ziyaretçi
Ynt: Sistem önerinilerinizi bekliyorum!
« Yanıtla #18 : 05 Temmuz 2007, 23:37:24 »
home korsan al :P

Çevrimdışı highwayE6

  • Forum Gurusu
  • ****
  • İleti: 8,698
Ynt: Sistem önerinilerinizi bekliyorum!
« Yanıtla #19 : 05 Temmuz 2007, 23:39:53 »
Benim bir vista deneyimim henüz olmadı bu yüzden Vistanın hangi sürümü olduğu konusunda arkadaşlarım size daha detaylı bilgi vereceklerdir.
Benim az öncede dikkati çekmeye çalıştığım şey aradığınızın tam olarak hangi işletim sistemi olduğuna karar verinceye kadar işletim sisteminin deneme sürümünü kullanmanız olacaktır. Belkide alacağınız sizin isteklerinize tam yanıt veremiyecek yada sürücü vb sorunlar yüzünden kullanamayacaksınız. Bir süre deneme  :P sürümleri ile idare edin.