Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Telif içeren eserlere ait P2P ve İndirme bağlantıları paylaşmak yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: Sistemimde oyun sorunu?  (Okunma sayısı 1757 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı _ThundeR_

  • Meraklı
  • **
  • İleti: 269
Sistemimde oyun sorunu?
« : 18 Mayıs 2007, 16:38:00 »
Arkadaşlar Stronghold serisini herkez bilir. Benin makinam Stronghold2 ve Stronghold Legends ta acayip şeyler çıkarıyor ekrana. Sistemim aynen imzada yazılı olduğu gibi. Çözüm fikirlerinizi bekliyorum. Kafayı yiycem oyunlarla. 100 defa yükledim kaldırdım. 8"p
Vurun daha ölmedi.

quantum_aso

  • Ziyaretçi
Ynt: Sistemimde oyun sorunu?
« Yanıtla #1 : 18 Mayıs 2007, 17:19:12 »
yaptığın oc dan dolayı olmasın sakın
hele hele o psu ile oc yapmışsın

Çevrimdışı _ThundeR_

  • Meraklı
  • **
  • İleti: 269
Ynt: Sistemimde oyun sorunu?
« Yanıtla #2 : 18 Mayıs 2007, 17:23:49 »
Yok oc den falan değil. Şuan ocleri kaldırdım ama yine aynı sorunlar devam ediyo.
Vurun daha ölmedi.

quantum_aso

  • Ziyaretçi
Ynt: Sistemimde oyun sorunu?
« Yanıtla #3 : 18 Mayıs 2007, 17:26:09 »
o zaman sana tavsiyem ekran kartını başka bi makinede aynı oyun ile denemen. belki sorun ekran kartındandır

Çevrimdışı _ThundeR_

  • Meraklı
  • **
  • İleti: 269
Ynt: Sistemimde oyun sorunu?
« Yanıtla #4 : 18 Mayıs 2007, 17:29:54 »
Sorun bu olabilir. Bende ekran kartından şüpheleniyorum zaten. Benim eski makinamda 9200SE vardı onunla bile sorunsuz oynamıştım.
Vurun daha ölmedi.

Çevrimdışı supadupafly

  • Meraklı
  • **
  • İleti: 383
Ynt: Sistemimde oyun sorunu?
« Yanıtla #5 : 18 Mayıs 2007, 21:44:22 »
bana kalırsa sorun ekran kartına yaptıgın o c aynı kart ı bende kullanıyorum her tur oyun da sorunsuz calısıyo o c falan yok tamamen default kart ı baska bır pc de deneyerek problemın kaynagı nın kart oldugunu anlayabılırsın
amd phenom II x3 720 @ 3,6 ghz
gıgabyte  ma-770 ud3
sapphıre hd3870 gddr4
kıngston 2x1 gb 800 mhz
samsung 160 gb hdd + samsung 80 gb
lg dvd-rw

Çevrimdışı _ThundeR_

  • Meraklı
  • **
  • İleti: 269
Ynt: Sistemimde oyun sorunu?
« Yanıtla #6 : 19 Mayıs 2007, 00:00:39 »
arkadaşım ekran kartında hiç oc yok tamamen defult.
Sapphire x1650xt kartlarını bu şekil üretiyor.
Vurun daha ölmedi.

quantum_aso

  • Ziyaretçi
Ynt: Sistemimde oyun sorunu?
« Yanıtla #7 : 19 Mayıs 2007, 09:36:31 »
dediğim gibi ekran kartını başka bi makinede dene. o zaman anlarız sorun ekran kartındamı?

Çevrimdışı supadupafly

  • Meraklı
  • **
  • İleti: 383
Ynt: Sistemimde oyun sorunu?
« Yanıtla #8 : 19 Mayıs 2007, 21:03:29 »
elindeki kart zaten sapphıre tarafından oc li olarak sunuluyor sen bıraz daha o c yaptıgını soyluyosun bu karta zarar vermıs olabılır o kart zaten sınır larda calısan bı kart pek fazla o c yemez dıye dusunuyorum en ıyısı kartı baska bı sıstem ıle denemek


amd 4000+ 2,6 ghz s940p
msı k9n ultra 2f
sapphıre atı x1650xt
kıngston 2*1 gb 533
samsung 160 gb hdd
samsung 740n lcd
amd phenom II x3 720 @ 3,6 ghz
gıgabyte  ma-770 ud3
sapphıre hd3870 gddr4
kıngston 2x1 gb 800 mhz
samsung 160 gb hdd + samsung 80 gb
lg dvd-rw