Tom's Hardware Guide - Forum

Görüşler ve Deneyimler => Teknoloji Mağazaları => Konuyu başlatan: levis - 25 Eylül 2014, 13:47:23

Başlık: Hepsiburada.com müşteri memnuniyeti
Gönderen: levis - 25 Eylül 2014, 13:47:23
Geçen ay ( Ağustos 2014 ) toplu halde alışveriş yaptım. Almış olduğum ürünlerden biri cumartesi ( 20 Eylül )günü arızalandı. Bende siteden arızalı ürün bildirimi yaparak cihazın tamir yada değişimi talebinde bulundum. Hafta sonu olması nedeniyle cevap pazartesi ( 22 Eylül )günü geldi. Ürünün email adresime gelen onay kodu ile kargoya vermemi bildirmişler.

İşlerimin biraz yoğunluğu nedeniyle anca çarşamba ( 24 Eylül ) günü kargoya verebildik.

Sonuç mu? Bugün 25 Eylül perşembe. Az önce cep telefonuma söz konusu ürünün tamir edilemez ve malesef yenisininde bulunmadığından dolayı ücretinin iade edildiğini bildiren bir mesaj aldım.  :)

Bu kadar hızlı olmasını açıkçası beklemiyordum.  :) Hepsiburada.com beni üzmediği gibi hatta fazlasıyla memnun bile etti.  :*)

 
Başlık: Ynt: Hepsiburada.com müşteri memnuniyeti
Gönderen: kenya - 26 Eylül 2014, 00:08:41
Eleştiri beklerken övgü okudum :)

keşke hep böyle olsalar.
Başlık: Ynt: Hepsiburada.com müşteri memnuniyeti
Gönderen: GAREZ - 26 Eylül 2014, 03:26:56
ne ki o ürün... merak ettim...
Başlık: Ynt: Hepsiburada.com müşteri memnuniyeti
Gönderen: levis - 26 Eylül 2014, 10:46:50
ne ki o ürün... merak ettim...

Elektronik Masaj Aleti idi. Hastanelerin fizik tedavi bölümlerinde kullanılan cihazların portatif hali.
Başlık: Ynt: Hepsiburada.com müşteri memnuniyeti
Gönderen: 25neo - 28 Eylül 2014, 22:59:53
Bende arkadaşa ve kendime araç için cam rüzgarlığı artı araç kokusu siparşi verdim. İki araç rüzgarlığıda beklentimin altında idi ve tam oturmadı. Kullanmadan iade ettim herhangi bir sorun çıkarmadılar.
Kokuyu ise tedarik edemediler, bir hafta sonra özür dileyip koku fiyatı kadar indirim çeki tanımladılar. Hem kokunun yerine hem indirim çeki ile ürün aldım  :)
Başlık: Ynt: Hepsiburada.com müşteri memnuniyeti
Gönderen: ultimix - 29 Ocak 2015, 04:58:37
hepsiburada ve övgü enteresan
Başlık: Ynt: Hepsiburada.com müşteri memnuniyeti
Gönderen: parka - 29 Ocak 2015, 10:09:37
Aralık ayında Fenix kafa feneri sipariş ettim 5 günlük süre içinde tedarik olmadı 10 Tl Hediye çeki verdiler 11 gün sonrada  temin edemediklerini belirtip para iadesi veya başka ürün seçeneği sundular siparişi iptal ettim.
Not: Aynı ürünü başka siteden de  istedim onlarda temin edemediler İthalatçıdan kaynaklı sorunmuş. Daha sonra  kataloglardan  kaldırıldı ürün. :)
Başlık: Ynt: Hepsiburada.com müşteri memnuniyeti
Gönderen: 25neo - 29 Ocak 2015, 17:53:32
hepsiburada ve övgü enteresan
Herkesi mağdur ediyorlar diye bir şey yok.
Başlık: Ynt: Hepsiburada.com müşteri memnuniyeti
Gönderen: GAREZ - 29 Ocak 2015, 21:57:17
benim aldıklarım hep geldi sorun olmadı... pava verinde i şey alak...  @:b ::D
Başlık: Ynt: Hepsiburada.com müşteri memnuniyeti
Gönderen: levis - 29 Ocak 2015, 23:19:06
Şimdiye kadar hepsiburada.com beni hiç üzmedi. Hep memnun kaldım.  O0
Başlık: Ynt: Hepsiburada.com müşteri memnuniyeti
Gönderen: levis - 10 Haziran 2015, 22:55:02
Geçen cuma günü hepsiburada.com'dan valiz sipariş ettim. Bu sabah teslim edildi. Ne yazıkki valiz feci şekilde plastik kokuyordu. Az önce iade işlemi yapayım dedim. Ben muhtemelen 2 güne anca cevap verirler diye beklerken, sistem bana anında iade işlemi için ücretsiz kargo kodu vererek "iade işleminiz başlamıştır 7 gün içinde ürünü irsaliyesinde yazan adrese geri yollayınız" dedi.  :)

Bu kadar kolay ve çabuk bir şekilde iade edebileceğimi beklemiyordum. :) Çok sevindirik oldum bir anda  :*)

Başlık: Ynt: Hepsiburada.com müşteri memnuniyeti
Gönderen: bikey - 19 Mayıs 2017, 03:45:06
Artık internet alışverişi yapanların en önem verdiği konu hızlı teslimat - kargo. Bunu HB çok iyi yapıyor ayrıca fiyatları emsallerine göre çok uygun. Yorumlarla interaktif bir ortam yaratmışlar, daha sıcak yaklaşıyor alacağı ürüne insan;  son olarak saadete gelirsek HB candır, hiçbir sorun yaşamadım.  :*) :P