Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Çoğunluğu BÜYÜK HARFLERLE yazılmış başlık ve iletiler okunabilirliği olumsuz etkilemektedir ve ilan bölümü dışında yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: Hepsiburada.com müşteri memnuniyeti  (Okunma sayısı 7543 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı levis

  • Forum Gurusu
  • ****
  • İleti: 7,561
    • The West
Ynt: Hepsiburada.com müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #10 : 10 Haziran 2015, 22:55:02 »
Geçen cuma günü hepsiburada.com'dan valiz sipariş ettim. Bu sabah teslim edildi. Ne yazıkki valiz feci şekilde plastik kokuyordu. Az önce iade işlemi yapayım dedim. Ben muhtemelen 2 güne anca cevap verirler diye beklerken, sistem bana anında iade işlemi için ücretsiz kargo kodu vererek "iade işleminiz başlamıştır 7 gün içinde ürünü irsaliyesinde yazan adrese geri yollayınız" dedi.  :)

Bu kadar kolay ve çabuk bir şekilde iade edebileceğimi beklemiyordum. :) Çok sevindirik oldum bir anda  :*)

Asus Sabertooth Z170s, Core i7 6700k,
Asus GTX 970 Strix 4 GB 256 bit,
16 gb 2400mhz DDR4 Ram,
Creative Recon Fatality Pro,  Sony Shake-33,
Zalman GS1000Plus Kasa, High Power Astro GD1200WPSU,
Kingston UV300 480GB SSD , WD 4 TB x4 , Seagate 2 TB x1,
Asus-Vx238h Led Monitör x2,

Çevrimdışı bikey

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 10
  • 19o3
    • Efndm
Ynt: Hepsiburada.com müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #11 : 19 Mayıs 2017, 03:45:06 »
Artık internet alışverişi yapanların en önem verdiği konu hızlı teslimat - kargo. Bunu HB çok iyi yapıyor ayrıca fiyatları emsallerine göre çok uygun. Yorumlarla interaktif bir ortam yaratmışlar, daha sıcak yaklaşıyor alacağı ürüne insan;  son olarak saadete gelirsek HB candır, hiçbir sorun yaşamadım.  :*) :P