Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Çoğunluğu BÜYÜK HARFLERLE yazılmış başlık ve iletiler okunabilirliği olumsuz etkilemektedir ve ilan bölümü dışında yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: adı hepsibuarada ama  (Okunma sayısı 1830 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

diciotto

  • Ziyaretçi
adı hepsibuarada ama
« : 02 Ekim 2006, 21:15:14 »
 Hepsiburada.com’un Tedarik Edemediği Ürün! diciotto  [21 Eylül 2006, 09:00]
10 Temmuz tarihinde 10506953 sipariş numarası ile Hepsiburada.com’dan Sapphire marka x1900xt ekran kartı aldım. Salı gününe kadar stoklarda olan ürün bugün sabah itibari ile stoklarda gözükmüyordu. Canlı destek hattındaki Aydın isimli şahısla konuştuğumda ürünün stoklarda olmadığını tedarik edilemediğini söyledi. Bunla yetinmedim Hepsiburada.com müşteri hattını arayarak bu konunun tasdik edilmesini istedim. Çünkü ürünü alırken bu konuda ürünün kısıtlı sayıda olduğuna ya da ürünün tedarikinde problemler yaşandığına dair hiç bir uyarı yoktu.

Görevli hanım ürünün yarın geleceğini ve bunu müteakiben ürünün adresime gönderileceğini söyledi. Sonra tekrar canlı destek hattında ürünün tedarik olasılığını sorduğumda bunun mümkün olmadığını ve aldığım bilginin yanlış olduğunu söylediler. Bir firmada iki kişi nasıl farklı konuşabilir bunu anlamış değilim. Ayrıca günlerce beklememe rağmen ürünün tedariki ile hiç bir şekilde bana bilgi vermeyen Hepsiburada.com yüzünden bilgisayarım atıl biçimde duruyor tek suçum Hepsiburada.com’a güvenmek. Müşteri memnuniyetini arka planda tutan Hepsiburada.com için alışılmış şeyler bunlar herhalde, keza müşteri destek hattında yarım saat beklememe rağmen hiçbir şekilde benimle ilgilenen ve bu sorun hakkında yardım eden birileri çıkmadı ve telefon sürekli yüzüme kapandı.

Hepsiburada.com biz stokla çalışmıyoruz bahanesi altına sığınıyorsa o zaman sitelerine güncel tutsun ben aldıktan iki gün sonra da ürün stoklarda idi ve işin daha da vahimi sitelerinde ellerinde başka bir marka x1900xt bulunmasına rağmen bunu göndermeye yanaşmamaları nedeni ise aradaki fiyat farkı. Yaptıkları daha büyük nezaketsizlik de belki sizi biz ararız dedikten sonra hala hiç kimsenin bana ulaşmaması. bu işte benim şikayetim ve aşağıda hepsiburada'nın verdiği cevap sonuç=hepsiburada çalışma ahlakı olmıyan bir şirkettir



Sitemizde kayıtlı oguzerbahar@.........com e-mail adresindeki üyeliğinizde size ait verilmiş herhangi bir sipariş kaydı bulunmamaktadır.

Şikayetinizde belirtmiş olduğunuz 10506953 nolu sipariş ise sitemizde kayıtlı bulunan başka bir müşterimizin kaydı üzerinden verilmiş olarak görünmektedir. Temmuz ayında verdiğinizi belirttiğiniz bu sipariş ise 10 Eylül 2006 tarihinde verilmiş olarak görünmektedir. Sipariş Pazar günü verilmiş ve aynı gün sistem tarafından onaylanmıştır. Ürünlerin ortalama tedarik süresi sitemizde de belirtildiği gibi 3 iş günüdür. Ürünün tedariği ile ilgili mağaza departmanı çalışanlarımız sadece anlaşmalı olarak çalıştığımız ithalatçı firmadan ürün için sipariş geçmiş ancak firmadan bize ulaşan bilgi doğrultusunda ürünün tedariğinin sipariş verdiğiniz tarihte yapılamadığı bilgisi size verilmiştir. Sözkonusu ürün sitemizde hala "Geçici bir süre için temin edilememektedir" bilgisi ile bulunmaktadır.

Firmaların stokları doğrultusunda çalıştığımız için zaman zaman stok sorunları ay sonu stok sayımı ya da ürünün gümrük işlemlerinde yaşanan gecikmeler nedeniyle belirtilen süre içinde tedariği sağlanamayan ürünler bulunmaktadır. Bu bilgi ise müşterilerimize mail yoluyla bildirilmektedir.

10.09.2006 Pazar günü verdiğiniz siparişiniz ise 13.09.2006 tarihinde tedarik edilemediği yönünde size verilen bilgi doğrultusunda yine müşterimiz tarafından site üzerinden iptal edilmiştir.

Tedariğinde sorun yaşanan ürünler için alternatif ürün seçebilme ve ürün değişikliği yapılabilmektedir. Ancak ödeme işlemleriniz site üzerinden online olarak gerçekleştirildiği için daha yüksek fiyatta bir ürün değişimi ne yazık ki yapılamamaktadır.

İptal edilen ürünün kredi kartınızdan çekilen tutraı ise yine sizin onayınız doğrultusunda 15.09.2006 tarihinde kredi kartına iade edilmiştir.

Yaşanan sorun nedeniyle ve size bu konuda daha fazla yardımcı olamadığımız için özürdileriz.

Saygılarımızla..
 
Uygun olmayan içerik düzenlenmiştir.
 
 
« Son Düzenleme: 15 Ekim 2006, 03:30:03 Gönderen: diciotto »