Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Çoğunluğu BÜYÜK HARFLERLE yazılmış başlık ve iletiler okunabilirliği olumsuz etkilemektedir ve ilan bölümü dışında yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: Başarı teknik servis'e güvenmek ha?  (Okunma sayısı 7643 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı burock

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 22
Başarı teknik servis'e güvenmek ha?
« : 03 Mart 2006, 21:49:45 »
Başarı servise attığım mail!
bi okuyun bakın başımdan gecenleri
sonra yorum yapmak isteyen olursa tartısalım    >:(
Alıntı
Öncelikle Başarı servise olan güvensizliğimi söyleyerek konuya geçiyorum.
23.07.2004 Tarihinde bir alışveriş merkezinden SİEMENS CX65 modelli telefonu
satın aldım.

Telefonumu herdefasında başlıca KAPANMA VE AÇILMAMA sorunundan dolayı BAŞARI
SERVİS'e gönderdim.

İşte telefonumun servise giriş çıkış tarihleri:
(bu tarihleri telefonla yetkiliden öğrendim)

1-> 17,08,2004 * 19,08,2004 (2 gün) (hatırladığım kadarıyla bu 1 haftadan
fazla sürmüştü)

2-> 06,11,2004 * 11,11,2004 (5 gün)

3-> 17,10,2005 * 09,12,2005 (53 gün) (Burda cihaz değişimi adı altında
telefonumun board'ı değişitirildi. Imei numarası değişti ve bana verilen
formda telefon CF62 control board olarak görünüyor.)

4-> 27,01,2006 * 10,02,2006 (14 gün) (Board'ı değişen cihaz tekrar aynı
sorunla serviste)

5-> 16,02,2006 * 01,03,2006 (13 gün) (4,Tamirden geldiği gün cihaz üzerinde
hiçbir değişiklik yapılmadığını gördüm ve o hafta tekrar verdim.)

*5. Onarımdan sonra telefonumu elime aldığımda KESİNLİKLE DEĞİŞEN HİÇBİRŞEY
olmadığını farkettim. Servis formunda ise herseferinde yazılım güncellenmesi
yazıyor.Ama format bile atılmadan cihazım geri yollanıyor.

*Bu güne kadar cihazımın serviste kaldığı süre 87 gün.

*Telefonu kötülemek istemiyorum. Şansıma kusurlu bir telefon geldi ama
ayıplı hizmet sunan BAŞARI SERVİS'ten şikayetçiyim.

>>Telefonum şuan bozuk ve kapanma sorunundan dolayı kullanılmaz durumda!

>>Ben bu cihazı ne yapayım?

>>Başarı servis'e versem bana tekrar aynı telefonu yollayacaklarına adım
gibi eminim!

>>Tüketici hakları gereği, tüketicinin maldan yararlananmaması yüzünden
telefonumun DEĞİŞİMİNİ talep ediyorum!
ANTİPARANTEZ SÖZDE DEĞİŞİM İSTEMİYORUM YASAL HAKKIMI SAVUNUYORUM!!!

>>BAŞARI SERVİS güvenimi geri kazanmak istiyorsa en kısa zamanda bu AYIPLI
HİZMETİ düzeltmeli.

*23,07,2004 tarihinde aldığım telefonun imei numarası:
353538005029501

*09,12,2005 tarihinde değişim adı altında aldığım telefonun imei numarası:
354926008545087

Burak GÜMÜŞER
0535 2118550



NOT: BAŞARI SERVİS OLARAK BAHSETTİĞİM ŞUBE İZMİR ŞUBESİDİR
Burock Derki SuS !!!!!!

farera

  • Ziyaretçi
Ynt: Başarı teknik servis'e güvenmek ha?
« Yanıtla #1 : 03 Mart 2006, 22:48:57 »
yazık biz hep bilgisiayarla uğraştığımızdan bilgisayar konuşuyoruz ama cep telefonu sektörü bilgisayar sektiörinden daha beter durumda

ckocabas

  • Ziyaretçi
Ynt: Başarı teknik servis'e güvenmek ha?
« Yanıtla #2 : 03 Mart 2006, 23:06:35 »
abi tuketici haklarına tum konuyu detaylı geç.yenisini al.zaten telefondan adam gibi yararlanamamışsınki.

Çevrimdışı kenya

  • Forum Genel Müdürü
  • ******
  • İleti: 21,606
Ynt: Başarı teknik servis'e güvenmek ha?
« Yanıtla #3 : 04 Mart 2006, 03:37:12 »
"Paranla rezil olmak" bu olsa gerek.

cantekin67

  • Ziyaretçi
Ynt: Başarı teknik servis'e güvenmek ha?
« Yanıtla #4 : 04 Mart 2006, 19:47:26 »
"Paranla rezil olmak" bu olsa gerek.
Resmen bu! >:(

Çevrimdışı kenya

  • Forum Genel Müdürü
  • ******
  • İleti: 21,606
Ynt: Başarı teknik servis'e güvenmek ha?
« Yanıtla #5 : 04 Mart 2006, 19:50:42 »
Bir konuyu belirtmekte yarar var.

Bizde bütün servislerin olaya bakış açısı bu.

cantekin67

  • Ziyaretçi
Ynt: Başarı teknik servis'e güvenmek ha?
« Yanıtla #6 : 04 Mart 2006, 20:03:26 »
Bu bakış açısı değiştirilebilir.Nasıl dersen? Bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantığı uygulanmassa bu iş tamamdır!(diye düşünüyorum).
Mesela; bizim bir Beko şofben vardı.Tam otomatikti ve otomatik ateşlemesinde problem vardı.8 kez servise gitti.Öyle kuracalandı kısa süreli sorunlar çözüldü ama sorunlar yinelendi bir süre sonra.Ama şofben 8 kez gide gele artık garanti kapsamı yılı doldu ve değiştirme olasılığımız olmadı ve bu bilerek yapıldı.Zamanı uzatarak garanti kapsamı dışına çıkarıldı.Şimdi elde ne var? Koskoca bir "0".Evet "0".Peki bu kimin umrunda?Hiçkimsenin...Yani anlatmak istediğim bana dokunmayan yılan bin yaşasın olayı sürekli uygulanırsa bu olaylar çığ gibi büyüyecek...Gelinde bunu anlatın.Teşekkürler.

Çevrimdışı kenya

  • Forum Genel Müdürü
  • ******
  • İleti: 21,606
Ynt: Başarı teknik servis'e güvenmek ha?
« Yanıtla #7 : 04 Mart 2006, 21:04:12 »
Biz toplum olarak birlikte hareket edemiyoruz, o yüzden ben tepkilerimi bireysel yapıyorum.

Mesela,
bana saygısız davranan marketten bir daha asla alışveriş yapmıyorum. Ya da ayıplı bir malı bana satan firmadan başka mal almam ve aldırmamaya çalışırım.

Çevrimdışı ozzan6

  • Tiryaki
  • **
  • İleti: 898
  • OzzAn ÖndeR
Ynt: Başarı teknik servis'e güvenmek ha?
« Yanıtla #8 : 15 Mart 2006, 13:08:17 »
insan gülsemi ağlasamı şaşırıyor ya dostum sana bu telefondan hayır gelmez artık baksana servisle içlidışlı olmuş her yeri ellenmiştir onun ;) all yenisini peki yenisini nerden alcaksın BAŞARI dan mı ;D
m1 db 'ozan önder $'
lea dx,m1
mov ax,09h
int 21h
{alt}

Çevrimdışı akcanumut

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 90
Ynt: Başarı teknik servis'e güvenmek ha?
« Yanıtla #9 : 07 Temmuz 2006, 15:43:09 »
benimde eski alcatel döneminden başarı ile bi alakam olmuştu malesef, adamlarla kavga dövüş, bağıra çağıra (neredeyse bankodaki adamı döverek) cihazımı değiştirtmiştim.
Asus The Best