Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Çoğunluğu BÜYÜK HARFLERLE yazılmış başlık ve iletiler okunabilirliği olumsuz etkilemektedir ve ilan bölümü dışında yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: bimeks rezaleti..  (Okunma sayısı 11484 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı megaladon

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 3
bimeks rezaleti..
« : 10 Mart 2010, 22:46:20 »
bimeksten 07.11.2009 tarihinde almış olduğum harici seagate hdd 1.5 TB modeli üretim hatasından ötürü bimeksten değiştirdim.yeni gelen üründede aynı sorun çıkınca üründen soğudum ve yine geri yolladım ancak iade ederek fark ödeyip yeni bir başka ürün almak için...bimeks ürün iadesi için sağolsun ürünü geri kabul etmeyip ( banada garanti kapsamında olmasına rağmen 9.5 tl lik kargoyu ödeterek) distribütöre kendim yollamam için bana ürünümü geri gönderdi.Distribütörü aradığımda bana bunu bimeksin yapması gerektiğini ancak müşteri memnuniyeti için kendilerinin yinede ilgileneceklerini belirttiler ve kargoyu yolamam için adres verdiler.Kargo bana 2 hafta sonra distribütörden geri iade geldi.Çünkü bimeks ikinci kez bana yolladığı ürünün garanti kağıdına kaşesini vurmamış ve distribütörde haliyle bunu kabul edememiş ve geri yollamış.Ben tekrar bimeksi aradığımda ürünü bimekse tekrar yollamamı ,kendilerinin kaşe vurduktan sonra bana ürünü yollayarak tekrar benim distribütöre göndermemi istediler..Kavga gürültü bimeks aldı geri bunu 20 gün sonra ürünüm hakkında bilgi almak istediğimde bana ürünün kendilerine ulaşmadığını belirttiler..kargoyu aradım kargoya verdikten 1 gün sonra bimekse ulaştığı yazıyordu.Tekrar aradım ve yine kavga gürültü bimeks distribütöre yolladı.Sonra ürün iadesi için distribütörden yeniden onay beklendi.Bu arada toplam geçen süre zarfı 73 gün ...evet 73... daha sonra bimeksi ben günlerce yine arayarak ürünüm hakkında bilgi almak istediğimi belirttim fakat kendileri üründen bi haber olmakla beraber onay beklendiği yönünde laf edip durdular.Ancak ben distribütörü arayıp onayın bimekse verildiğini 3 gün önce öğrenmiştim.müşterinin haberi var koskoca şirketin yok.Bimeksi daha sonra yine aradığımda bana ürünün bende faturasının kopyasının olup olmadığı soruldu FATURA KAYBOLMUŞTU.ben kendilerine yine kolaylık gösterip faturamıda yolladım.Para iadesi için beklemeye başladım.Bu arada onay geldiği için farkını ödeyip almak istediğim ürün neredeyse 2 buçuk ay geçtiği için 60 TL zamlandı.Bimeksten bu ürün için 2 buçuk ay önce başvurduğumu bana bununla ilgili kolaylık yapılıp yapılamayacğını sorduğumda bana indirim yapamayacaklarını belirttiler.Yani beni 2 buçuk aydır beleten kargolarından haberi olmayan faturaları kaybeden süper ötesi BİMEKS bana memnuniyet için de herhangibir kolaylık sağlayamıyordu.Yeni ürün almaktanda vazgeçtim.10 gün oldu 15 gün oldu para iadesinden ses yok..En sonunda artık zıvanadan çıktım.97 gün sonunda bimeks bana paramı verdi..
 
Bimekste faturalar kayboluyor.
Kargolar siz aramazsanız gelip gelmediği belli olmuyor.
Müşteriyi mağdur etmek ve firma çıkarlarını öncelikli benimseme tarzı.
Müşteri hizmetleri diye konulan 4 kişiden ibaret üzgünüz bizim hatamız diyen bir firma
Zaman aşımına uğramış bir servis süresinde müşterisine kendi hatası olmasına rağmen 60 TL indirim yapamayan FAKİR bir firma..

Bimeks 60 tl lik bir firma artık benim için..97 günde paramı geri alabildim..Uzak durun..

Bu arada şikayetvar.com gibi siteyede yazmayın..onlarda yaptık ettik diyerek geçiştiriyorlar.Bimeksten ürün aldığımda kullandığım ismim ile şikayetvar.com da yazdığım isim farklı ancak nasıl oluyorsa bimeks ve şikayetvar.com bana ürünüm ile ilgilenildiği konusunda mail yollamış ve sorunumun çözüldüğü söylemiş :) hangi ürünü hangi isim altında kim takip ediyor anlamadım..
« Son Düzenleme: 10 Mart 2010, 22:52:18 Gönderen: megaladon »

Çevrimdışı zombie

  • Onursal Üye
  • ****
  • İleti: 4,051
  • THG Çekiççisi
    • Site
Ynt: bimeks rezaleti..
« Yanıtla #1 : 11 Mart 2010, 01:07:00 »
bimeks hatalı, 70 gün evinde oturup beklediğin için sen de hatalısın. hakkını aramak dediğimiz olay şikayetvar.com'dan ibaret değil. tüketiciyi koruma yasasını okuyup, tüketici hakları derneği vb. ye vereceğin tek bir dilekçe ile durumu çok rahat çözebilirdin. ne kadar çok kişi hakkını ararsa, firmalar o kadar zorlanır artık böyle katakulli işlerde


hatta sikayetvar.com'un firmalar garanti sürecinde biraz daha vakit kazansın diye firmalar tarafından desteklendiğini düşünmüyor da değilim.

senegalli

  • Ziyaretçi
Ynt: bimeks rezaleti..
« Yanıtla #2 : 11 Mart 2010, 06:38:36 »
bir zaman forumda (x)marka int.sec.daha eski  versiyonun kodu ile yenisi aktive ediliyor.diye haber yayımlandı.adreste bimex .incelediğimde gerçekten doğru 40-50 tl gibi olan int.sec.19 tl.aradım telefonla.karşımdaki sadece kibarlıktan ve öğretilenleri tekrardan başka özelliği olmayan kişi.başka mağazada olduğunu kendilerinde indirimdeki ürünün bittiğini söyledi.
şansıma küstüm.
bir iki gün sonra internetten bimexe baktım one aynı ürün 9 tl.hemen telefona sarıldım.karşımdaki papağan o ürünün aradığım mağazada olmadığını söyledi.bende ısrarla ilanınız bu mağazaya yönlendirdi deyince.bizde ürün bitti dedi busefer.o gün bugündür o firmayı pek ciddiye almam.kendilerine birebir söyledim hatta .sadece tebessüm ettiler.eh onada razıyız.......

Çevrimdışı levis

  • Forum Gurusu
  • ****
  • İleti: 7,640
    • The West
Ynt: bimeks rezaleti..
« Yanıtla #3 : 11 Mart 2010, 08:06:08 »
Bir şirket kendi kestiği faturasını kaybedemez. Vergi kanunlarına göre sanırım 10 yıl saklama zorunluluğu var. Yoksa cezası büyük.  Bunlar malı satana kadar hoş davranırlar sattıkdan sonrada kimseyi tanımazlar.
Asus TUF Z270 Mark 1, Core i7 6700k,
Asus TURBO Nvidia GeForce GTX 1080 8GB 256Bit,
16 gb 2400mhz DDR4 Ram,
Creative Recon 3D Pcie,  Sony Shake-33,
Zalman GS1000Plus Kasa, High Power Astro GD1200WPSU,
Kingston UV300 480GB SSD , WD 4 TB x4 , Seagate 8 TB Harici,
Asus-Vx238h Led Monitör x2,

Çevrimdışı megaladon

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 3
Ynt: bimeks rezaleti..
« Yanıtla #4 : 11 Mart 2010, 19:26:47 »
Bir şirket kendi kestiği faturasını kaybedemez. Vergi kanunlarına göre sanırım 10 yıl saklama zorunluluğu var. Yoksa cezası büyük.  Bunlar malı satana kadar hoş davranırlar sattıkdan sonrada kimseyi tanımazlar.

evet..kendilerine bunuda izah ettim..herkes kendi havasında sanırım ki gelen giden evraktan haberleri yok..

Çevrimdışı sakaboy

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 1
Ynt: bimeks rezaleti..
« Yanıtla #5 : 30 Ağustos 2012, 23:56:04 »
benim de bugün yaşadığım sorun neticesinde bimeks'e yazdığım şikayet mailini paylaşıyorum...

"Merhaba Bimeks. 27 Ağustos 2012 de sitenize üye olup toplam 455 TL tutarında 5 adet ürün içeren alışveriş gerçekleştirmiş olmama rağmen 3 gün sonra müşteri hizmetleriniz tarafından, sipariş ettiğim ürünlerden "Seagate 3 TB harici hard disk" ve “Wardem lisanslı zıp zıp top" ürünlerini temin edemediklerini ve ilgili isparişlerimi iptal etmem gerektiğini belirten bir telefon aldım.. Şimdi size şunu sormak isterim.. Sitenizde "stokta var" ibaresi ile sunduğunuz ve haliyle buna inanarak sipariş ettiğimiz ürünleri neden temin edemiyorsunuz?? Veya temin edemeyeceğiniz ürünleri neden stokta var şeklinde gösteriyorsunuz? Bu apaçık düzenbazlık değil de nedir??  İlk kez sitenizden alışveriş yapma gafletinde bulunduğum için pişman olduğumu ve müşteri mağduriyetinizi tüm çevrem ve sosyal medya ile paylaşacağımı bilmenizi isterim... Sitenizden yapmış olduğum tüm siparişlerimi iptal ettim ve bir daha da sitenizden alışveriş yapma niyetinde değilim. Ayrıca temin edemediğiniz ürünlerden “Seagate 3 TB Hard disk” ürünün 30 Ağustos 2012 tarihi itibariyle sitenizde “Elazığ” mağazanızda stokta göründüğünü de belirtmek isterim.. Müşteri memnuniyeti hususunda da başarı(!) larınızın devamını diliyorum.. Saygılarımla..""