Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Çoğunluğu BÜYÜK HARFLERLE yazılmış başlık ve iletiler okunabilirliği olumsuz etkilemektedir ve ilan bölümü dışında yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: Bir “EXA” alış-veriş hikayesi.  (Okunma sayısı 18056 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı guerilla

  • Etkin Üye
  • **
  • İleti: 109
Ynt: Bir “EXA” alış-veriş hikayesi.
« Yanıtla #20 : 28 Ağustos 2009, 13:55:27 »
geçmiş olsun ama yine de bu yaptıkları yanlarına kar kalmamalı. müşteriye eziyet ediyorlar, sonra haksız oldukları ortaya çıkınca ürünü değiştiriyorlar ama cezai bi yaptırım yok, yaptıkları yanlaına kar kalıyor. dolayısıyla başka müşterilere de aynı eziyeti yapmaktan çekinmiyorlar.

Çevrimdışı hologram

  • Sadık Üye
  • ***
  • İleti: 1,471
Ynt: Bir “EXA” alış-veriş hikayesi.
« Yanıtla #21 : 28 Ağustos 2009, 19:56:11 »
Geçmiş olsun, telefon ücretini tahsil edebilmenin bir yolu bulunmalı bence, böyle sorunlarda tüketicinin hakkını ararken yaptığı bütün masrafları haksız taraf ödemeli.
kasa,monitör,klavye,mouse ve bir de modem ayrıca şebeke elektriği...

Çevrimdışı crazy58

  • Sadık Üye
  • ***
  • İleti: 1,611
Ynt: Bir “EXA” alış-veriş hikayesi.
« Yanıtla #22 : 29 Ağustos 2009, 00:03:21 »
geçmiş olsun internetten alışverişe hiç güvenmem zaten bence sizde elinizden geldiğince almamaya gayret edin O0
ben genç bir adamken özgürlüğüm vardı. ama bunu göremiyordum...
 vaktim vardı, ama bunu bilemiyordum...
 sevgim vardı, ama bunu hissedemiyordum...
 onlarca yıl geçtikten sonra bu üç şeyin kıymetini anlayabildim...

Rest in peace.... Ezio Auditore da Firenze

Çevrimdışı oguz_90

  • Tiryaki
  • **
  • İleti: 553
Ynt: Bir “EXA” alış-veriş hikayesi.
« Yanıtla #23 : 29 Ağustos 2009, 00:17:49 »
Bende exadan microsoft wireless desktop 6000 aldım.Mouse 5000 göndermişler.Tam dayaklık bunlar ya.
ASUS DVD-RW , Intel E7200 , Zotac GTS 250 (1 GB) , Corsair 2*2 GB (1066 Mhz) Dual Kit , Western Digital 500 GB Caviar Black , Gigabyte GA-EP35-DS3P , Thermaltake 500 Watt , Microsoft Laser Desktop 7000 , Sunbeam Core Contact Freezer

Çevrimdışı [S]olidSNAKE

  • Tiryaki
  • **
  • İleti: 827
Ynt: Bir “EXA” alış-veriş hikayesi.
« Yanıtla #24 : 29 Ağustos 2009, 01:06:44 »
Bu arada bir bilgi. Tüketici mahkemesinden önce tüketiciyi koruma derneğimiydi neydi öğle bir dernek var ona başvurun. Size mahkemeye gitmeden bu işi çözebilmenin yollarını söylüyorlar hatta sizin adınıza firmaya gidip görüşüyorlar. Eğer bu iş çözülmezse dava açacaklarını söylüyorlar. Daha da olmadı sizin izninizle dava bile açıyorlar. Bir kaç ay önce bir tv kanalında çıkmıştı ordan aklımda kalmış. Sizden ücret falanda almıyorlar tüm masrafları haksız durumdaki firmaya ceza niyetine geçiriyorlar  :D
bilgi için teşekkürler.Öğrendiğim iyi oldu.
bu arada benim exa dan yaptığım alışverişlerde hiç sorun çıkmadı.herkesede orayı tavsiye ederdim.ilginç beklemezdim exadan.
hepsiburada hariç..

Çevrimdışı beytekin45

  • Forum Aydını
  • ****
  • İleti: 6,129
Ynt: Bir “EXA” alış-veriş hikayesi.
« Yanıtla #25 : 29 Ağustos 2009, 11:56:36 »
Sorun her firmada çıkabilir, sorun çıkması da gayet normal zaten. İnsanın çalıştığı yerde hatalar, yanlışlar olabilir. Burada asıl mesele çıkan soruna yaklaşım tarzı. Benim ilk telefon açıp haber verdiğim zaman en sonda yaptıkları yaklaşımı sergileyip hemen kasayı göndermemi isteselerdi sorun, sorun olmaktan çıkmış olacaktı. Ben şimdi aldığım parçalarda hakikaten garanti kapsamında bir sorun çıkarsa ne yapacaklarını düşünmeye başladım.
Ama forum hakikaten sorunların çözümü yönünde etkili oluyormuş.  ;D
1-Ryzen5 2600, MSI B450 Gaming Plus, CORSAIR Vengeance 2x8GB DDR4 3000Mhz, SanDisk 240 GB, Gigabyte RX480, Dark Knight Kasa, Aerocool 730W, AOC G2778VQ 1920x1080 1ms/75Hz FreeSync "

Çevrimdışı levis

  • Forum Gurusu
  • ****
  • İleti: 7,643
    • The West
Ynt: Bir “EXA” alış-veriş hikayesi.
« Yanıtla #26 : 29 Ağustos 2009, 12:39:28 »
Sorun her firmadan çıkabilir evet. Ama arızalı bir ürünede sağlam diyede dayatılmaz. Hadi bir kere olur 2 kere olur 3 cüye olmaz. Eğer oluyorsa o firmanın teknik servisinde bir yanlış var demektir.
Asus TUF Z270 Mark 1, Core i7 6700k,
Asus TURBO Nvidia GeForce GTX 1080 8GB 256Bit,
16 gb 2400mhz DDR4 Ram,
Creative Recon 3D Pcie,  Sony Shake-33,
Zalman GS1000Plus Kasa, High Power Astro GD1200WPSU,
Kingston UV300 480GB SSD , WD 4 TB x4 , Seagate 8 TB Harici,
Asus-Vx238h Led Monitör x2,

Çevrimdışı beytekin45

  • Forum Aydını
  • ****
  • İleti: 6,129
Ynt: Bir “EXA” alış-veriş hikayesi.
« Yanıtla #27 : 02 Eylül 2009, 11:42:31 »
Değişim yapılmış ve göndermişler, henüz elime ulaşmadı gelince bakacağız.
1-Ryzen5 2600, MSI B450 Gaming Plus, CORSAIR Vengeance 2x8GB DDR4 3000Mhz, SanDisk 240 GB, Gigabyte RX480, Dark Knight Kasa, Aerocool 730W, AOC G2778VQ 1920x1080 1ms/75Hz FreeSync "

Çevrimdışı kenya

  • Forum Genel Müdürü
  • ******
  • İleti: 21,606
Ynt: Bir “EXA” alış-veriş hikayesi.
« Yanıtla #28 : 02 Eylül 2009, 11:44:40 »
Geçmiş olsun devrem,

Umarım gelen üründe de bir problem yoktur.

Çevrimdışı MaRIkO

  • Kıdemli Üye
  • ***
  • İleti: 3,248
  • kromosto
Ynt: Bir “EXA” alış-veriş hikayesi.
« Yanıtla #29 : 02 Eylül 2009, 11:49:32 »
gemiş olsun bence gereğinden fazla uzatmışlar ama hiç yoktan çözülmüş buda sevindirici. tabii Chakalın dediği gibi gelen üründe umarım sorun yoktur
{alt}