Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Çoğunluğu BÜYÜK HARFLERLE yazılmış başlık ve iletiler okunabilirliği olumsuz etkilemektedir ve ilan bölümü dışında yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: Bir “EXA” alış-veriş hikayesi.  (Okunma sayısı 18054 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı White_Snake

  • Eski Kurt
  • ***
  • İleti: 2,149
Ynt: Bir “EXA” alış-veriş hikayesi.
« Yanıtla #40 : 20 Kasım 2009, 06:48:23 »
biraz up gibi oluyor ama yeni konu açmıyım dedim

ben çok gereksiz ve nedensiz bir şekilde exa müşterisi"idim" on yıla yakın bir süredir topladığım bütün sistemleri ordan tercih ederdim geneldede bir sorunum olmazdı ki bu yıla kadar,


ilk olay son sistemimdeki sapphire 4870'i teknik servise vermemle başladı, malumunuz bu kartların ilk çıktığında bir vbios güncellemesine ihtiyaç duyması yoksa belli zamanlarda ekranlarda garip kareler oluşması ve tamamen donma gibi bir sorunu vardı neyse ben flashbios veya daha bu sorunun ne olduğun bilmeden başıma gelenleri anlatıp servise verdim. İki gün sonra arayan servis bu kartın ellerinde hiçbir sorun yaratmadığını ( ki buna imkan yok ) gelip almam gerektiğini söylediler, gittim aldım haliyle ancak sistemini sadece oynamak üzere kurmuş biri olarak on dakikadan fazla kullanamamak.. neyse binbir türlü ingilizce,almanca siteleri kurcalıyıp aradıktan sonra bu bios güncellemesi vssini öğrendim ve tabi garanti kapsamının dışına çıktığınıda... Exa ile irtibatımdan sonra gene bizden yana bir sorun yok flash atarsanızda kendi sorumluluğunuz cevabını aldım ki bu mide bulandırdı tabi ( bütün riski göze aldım ve kartı kendim flashladım, gayet stabil çalışıyor şuan )

esas olaysa bu hafta açığa çıktı,

nedensiz yere exayı seçen ben bir başka sistem almak için gene exanın yolunu tutmuştum yaklaşık bir ay önce, sistemi ayarlıyıp almıştımki iş ödemeye gelmişti satın alma bölümündeki arkadaş bir inatla altı taksit yapalım kredi kartı ile ödeyin bakın peşinden farkı yok gibi arkadaşla konuşurken o ortamda artık nedense kartını çıkartmış arkadaşımdan kartı almış geri geldiğinde ise ben el koyup ödeme şeklinin peşin olucağını söyliyip kartı vs. sini almıştım. Evvelsi gün extrede fark ettikki exa o gün peşin ödediğimiz kasanın yarı parasını karttan çekmişti. Tabiki bir güzel ortalık karıştı, exaya gidildi uzun bir mücadeleden sonra binbir özür ile paranın geri ödeneceği söylendi vb. Ancak burda esas önemli nokta işin mide bulandıran yanı, burası bir bakkal dükkanı olsa aldığın mal, sattığın malın bir hesabı olur bir hesap fazlası gözükür nasıl farkına varamazsın, hadi onuda geçtim senin satıcın kartı kapar gibi alıp işleme nasıl sokar veya faturası peşin ödenen bir malın üzerine nasıl ikincil bir ödeme alırsın

açıkcası exayı ne servisini nede müşteri hizmetini birdaha muhatab almayıda bir başkasına önermeyide düşünmüyorum.
« Son Düzenleme: 20 Kasım 2009, 18:43:43 Gönderen: White_Snake »
Suskunluğum asaletimdendir
Her Söze Verecek Cevabım Var..
Ama önce Bi Söze Bakarım, '
'Söz mü'' Diye..
Birde Söyleyene Bakarım
''Adam Mı'' Diye..

Çevrimdışı KABASAKAL73

  • Tiryaki
  • **
  • İleti: 561
  • I LOVE PC FOREWER
Ynt: Bir “EXA” alış-veriş hikayesi.
« Yanıtla #41 : 20 Kasım 2009, 10:31:49 »
Geçmiş olsun umarım uzun süre sorunsuz kullanırsın makinayı....
GIGABYTE P35-DS3L
INTEL CORE 2 DUO E6750 @ 2.66 ( OC 3.2 )
NVIDIA GFORCE 8800 GTS-320 MB G50 ( OC )
OCZ 2RPR8001G - DDR2 800 2x1 GB
SEAGATE ST3250410AS-250GB SEAGATE ST3500320AS-500GB
2xLG DVD GH20NS10
LG L1970HR(Digital)-2ms 3000:1
LOGITECH G15
MICROSOFT SIDEWINDER

alessea

  • Ziyaretçi
Ynt: Bir “EXA” alış-veriş hikayesi.
« Yanıtla #42 : 20 Kasım 2009, 19:11:08 »
daha önce de bir kaç yerde bahsettim. bu tür sorunlar niteliksiz işçi çalıştırmaktan kaynaklanıyor.

kriz şüphesiz bir çok sektörün belini büktü. en çok etkilenen sektörlerden biri de pc-donanım sektörü. ithalatçı firmasından tutun mahalle bilgisayarcısı diye tabir ettiğimiz en küçük esnafa kadar herkes nasıl ayakta kalırımın peşinde. kriz yönetimini bilmeyen yöneticiler firmalarında ucuz-niteliksiz işçi çalıştırarak masraflarını kısma yoluna gidince bu tür sorunlar çoğalmaya başladı.

exa gibi, uzun yıllardır bu sektörde ayakta kalabilmiş firmalar white snake ve onun gibi daha bir çok kaybettikleri müşterilerini hiç umursamıyorlardır bile. çünkü onlarında şuan tek derdi ayakta kalabilmektir. kendilerinden kaynaklanan sorunlar bir şekilde çözüyorlardır belki ama bu güveni tekrar kazanabileceklerini nasıl planlıyorlar çok merak ediyorum.