Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Telif içeren eserlere ait P2P ve İndirme bağlantıları paylaşmak yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: Bir MSI M520 Notebook hikayesi  (Okunma sayısı 4644 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı kenya

  • Forum Genel Müdürü
  • ******
  • İleti: 21,606
Ynt: Bir MSI M520 Notebook hikayesi
« Yanıtla #10 : 08 Temmuz 2009, 08:44:18 »
Ancak o tarihte Kadıköy GOLD'un müdürü ile bir konu hakkında görüşmüştüm. Konu kısaca şuydu: 1 hafta önce aldığım Laptop'u yeni çıkan bir modelle değiştirmek istediğimi müşteri hizmetlerini arayarak söyledim.

Benim merak ettiğim birşey var, sizin iade etmeyi istediğiniz laptopu başka bir insana nasıl satacaklar peki ? Sonuçta ürün kutusundan çıktı ve kullanıldı. Başka müşteri bunu bile bile alır mı artık ?

Gold u savunmak adına yazmıyorum ..

Çevrimdışı GKHAN

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 3
Ynt: Bir MSI M520 Notebook hikayesi
« Yanıtla #11 : 08 Temmuz 2009, 08:54:51 »
Benim iade etmek istediğim bilgisayar çalışır durumdaydı. elbette kullanılmış bilgisayarı kimsenin almasını istemem. ancak bunu düşünmesi gereken müşteri değil firmadır. ben değiştirmek istedim müşteri hizmetleri de olumlu yanıt verdi.

Çevrimdışı kenya

  • Forum Genel Müdürü
  • ******
  • İleti: 21,606
Ynt: Bir MSI M520 Notebook hikayesi
« Yanıtla #12 : 08 Temmuz 2009, 09:01:18 »
Benim iade etmek istediğim bilgisayar çalışır durumdaydı. elbette kullanılmış bilgisayarı kimsenin almasını istemem. ancak bunu düşünmesi gereken müşteri değil firmadır. ben değiştirmek istedim müşteri hizmetleri de olumlu yanıt verdi.

Müşteri hizmetlerindeki görevlinin ifadesi bağlayıcı olmalı aslında. Bu konuda haklısınız.

Yine de genel tavır olarak bu değiştirme işi bana ters geliyor. Ben de satıcı olsam bunu kabul etmem. Ya da bir ara teknosada uygulanan bir şey vardı, iade etmek isterseniz paranızın %15 i iade tutarından düşülerek veriliyordu.

Çevrimdışı GKHAN

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 3
Ynt: Bir MSI M520 Notebook hikayesi
« Yanıtla #13 : 08 Temmuz 2009, 09:06:15 »
benim iade talebimin doğru ya da yanlış olduğu değil de bana yapılan muamele firmanın kendine ve müşterilerine olan saygısını gösteriyor. yani bana uygun bir dille müşteri hizmetlerinin hata yapmış olabileceğini söyleyebilirlerdi. bir de internetten aldığınız her türlü ürünün 1 hafta içerisinde koşulsuz iadesi mümkündür. benim hatam gidip firmadan almaktı. sizce internetten kutusuyla birlikte iade alınan ürünler nerede değerlendiriliyor?

Çevrimdışı kenya

  • Forum Genel Müdürü
  • ******
  • İleti: 21,606
Ynt: Bir MSI M520 Notebook hikayesi
« Yanıtla #14 : 08 Temmuz 2009, 09:09:52 »
Gold un müşterilerine karşı kaba tavrı zaten herkesin malumu, o konuda size katılıyorum.

benim hatam gidip firmadan almaktı.

 :)