Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Çoğunluğu BÜYÜK HARFLERLE yazılmış başlık ve iletiler okunabilirliği olumsuz etkilemektedir ve ilan bölümü dışında yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: genpa'nın Satış Sonrası Hizmet Mucizesi  (Okunma sayısı 11379 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı broodofqueen

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 84
genpa'nın Satış Sonrası Hizmet Mucizesi
« : 24 Şubat 2009, 13:18:01 »
24.09.2008 tarihinde daha sonra 5 ay severek kullancağım iPhone 3G 8GB telefonumu Turkcell güvencesinde 18 ay kontrat imzalayarak satın aldım.
Gözüm gibi baktığım, severek kullandığım, yanımdan ayırmadığım iPhone'um, hala nasıl olduğunu anlamadığım bir talihsizlik sonucu hasar gördü; iç ekranı çatladı. Benim hatam, bunu kabul ediyorum başta söylemek isterim.
   Olması gerektiği gibi, iPhone'u garanti veren firmaya yani Genpa'ya gönderdim. İşte bütün sorunlar o an başladı. Önce iPhone'umu 1 hafta süreyle kontrol etmek için sırada beklettiler. Kullanıcı şikayetlerinin paylaşıldığı online bir platformda sıkıntımı paylaşınca Eda isminde bir hanımefendi bana ulaştı ve süreci hızlandırdı.
   Felaketin daha yeni başladığını o zaman anladım; benden iPhone'un tamiri için tam 1.241 TL ücret talep ettiler. Sizin gözlerinize inanamadığınız gibi bende kulaklarıma inanmadım.
   İç ekranın çatlaması tabiiki benim hatam, bedelinede razıydım zaten. Bugün itibarı ile iPhone 3G 8GB kutulu fiyatı 1.350-1.400 tl arası, dolayısı ile telep ettikleri ücret hiç de kabul edilebilir değildi. Yaptıkları açıklama ise oldukça komik: "Sıvı teması" . Bu tür teknik servis hilelerine daha öncede tanık oldum ama iPhone için bunu söylemeleri gerçekten tuhaf. İçini açamadıkları bir iPhone'a sıvı teması teşhisi nasıl koyarlar? Bu soruyu onlara sorduğumda aldığım cevap; "Özel etiketlerimiz var" oldu, en azından bana söyledikleri buydu. Dizaynı itibari ile tamamen kapalı bir telefonun su alması nasıl mümkün olur? Dedikleri gibi standart kullanım aşamasında eğer bu gerçekleşti ise ki hiç inandırıcı değil, o zamanda bu benim değil üreticinin hatasıdır. Ayrıca bir hafta rafta bekleyen, bu dönemde Kadıköy'den Etiler'e transfer edilen cihaz bu süreçte de nemlenmiş olmamazmı? Siz bana asılsız suçlar yüklerseniz bende size bunları sorarım.
   Allah'tan İphone'umu kargoya vermeden bilgisayarıma yedeğini aldım. Tarihi ve saati belli. Sıvı temasına maruz kalan bir elektronik alet çalışırmı? Bence çalışmaz.
   Neticede talep edilen ücret gerçekten kabul edilemezdi, tabiiki bende kabul etmedim.

   Sonuç olarak 18 ay boyunca kendimi Tukcell'e bağlayıp ada 92 TL fatura ödeyerek satın aldığım iPhone'un tadını çıkaramadan burnumdan geldi. Ben yaptığım hatanın bedelini ödemeye razıyken bana çıkarılan fatura kabul edilemez. Bir kullanıcı bu kadar mağdur edilirmi? Soruyorum;
 
   Apple güvencesi nerede?
   Turkcell müşteri memnuniyeti anlayışı nerede?
   Genpa'nın zaten satış sonrası destek anlayışı olmadığı aşikar, onlara bu soruyu sormama gerek bile yok.
 
   Bu konuda yasal haklarımı arayıp, gidebildiğim yere kadar gideceğim. Apple, Turkcell, Genpa hepsi ile yasal yollardan hesaplaşacağım. Ben haklı olduğuma inanıyorum, şu ana kadar beni ikna edebilecek bir yetkili de olmadı.
   Sizden ricam eğer sizde benim haklı olduğumu düşünüyorsanız, veyahut sizlerde Genpa mağduru iseniz, bizlerden sonraki kullanıcılarında mağdur olmaması için Genpa'ya, Apple'a ve Turkcell'e mail atın.
 
 Saygılarımla.
ASUS M51SN
PS3 60GB PAL(SONY EURASIA)
iPhone 3G 8G TURKCELL

Çevrimdışı zombie

  • Onursal Üye
  • ****
  • İleti: 4,051
  • THG Çekiççisi
    • Site
Ynt: genpa'nın Satış Sonrası Hizmet Mucizesi
« Yanıtla #1 : 24 Şubat 2009, 15:27:28 »
Türkiye'de Apple güvencesi yok. Amerika fiyatının 2.5 katına alırsınız Apple mallarını garantili diye, böyle elimizde patlar işte. Suç tamamen biz kullanıcılarda ki güveniyoruz bilkom'a.

Turkcell ile olayın bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum açıkçası, tamamen Genpa, Apple Bilkom ve sizin aranızda.

Verilmiş fiyat hakkaten çok yüksek. Ama Türkiye'deki çoğu markanın servisinin fiyatlarını biliyoruz. Yedek parça stoğu ile uğraşmamak için garanti dışı arızaları mümkün olduğunda tamir etmiyorlar. (Sony de böyle mesela)

Sıvı teması konusunda hiç bir fikrim yok. Sizdeyken sıvı teması ile ilgili bir problem yokmuş, sonra oluşmuş. Bunu nasıl kanıtlarsınız bilemiyorum ama haklı taraf sizsiniz gibi gözüküyor. Servis garanti dışı hilesini uygulayıp direkt sıvı teması bu yaa demiş te olabilir.

Onun dışında, iphone da su alır. iPhone'u Doğubank'a götürün, çok daha ucuza tamir ettirin derim ben. Zaten garanti dışı kalmış. Hiç olmadı internetten iphone ekranı sipariş edip başka yerde monte ettirebilirsiniz ama sanmıyorum, doğubank ta bu işi yaparlar. Yazıcıoğlu da olabilir ama orada da başınız ağrıyabilir diye yazmadım.

Çevrimdışı crazy58

  • Sadık Üye
  • ***
  • İleti: 1,611
Ynt: genpa'nın Satış Sonrası Hizmet Mucizesi
« Yanıtla #2 : 24 Şubat 2009, 20:38:19 »
yuh yani 1.200 mü ekranın o kadarsa geriye kalan lar ne oluyo acb @:b
ben genç bir adamken özgürlüğüm vardı. ama bunu göremiyordum...
 vaktim vardı, ama bunu bilemiyordum...
 sevgim vardı, ama bunu hissedemiyordum...
 onlarca yıl geçtikten sonra bu üç şeyin kıymetini anlayabildim...

Rest in peace.... Ezio Auditore da Firenze

Çevrimdışı broodofqueen

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 84
Ynt: genpa'nın Satış Sonrası Hizmet Mucizesi
« Yanıtla #3 : 25 Şubat 2009, 10:11:54 »
İlginize teşekkürler arkadaşlar. Benim tek derdim teleofn oradan çalışır durumda gelsin. İnanın ben bunuda beklerim bu firmadan. Ondan sorası kolay. 150-200 tl ye bu işi hallediyorlar ama mesel o değil. Bizi resmen kekliyorlar. Çok fazla telefon geldiği için servise geri döndürmenin yöntemlerini deniyorlar. Bundan sonrasına Türkiye'nin adalet sistemi karar verecek.
ASUS M51SN
PS3 60GB PAL(SONY EURASIA)
iPhone 3G 8G TURKCELL

Çevrimdışı Marşandiz

  • Etkin Üye
  • **
  • İleti: 212
Ynt: genpa'nın Satış Sonrası Hizmet Mucizesi
« Yanıtla #4 : 25 Şubat 2009, 10:30:25 »
İlginize teşekkürler arkadaşlar. Benim tek derdim teleofn oradan çalışır durumda gelsin. İnanın ben bunuda beklerim bu firmadan. Ondan sorası kolay. 150-200 tl ye bu işi hallediyorlar ama mesel o değil. Bizi resmen kekliyorlar. Çok fazla telefon geldiği için servise geri döndürmenin yöntemlerini deniyorlar. Bundan sonrasına Türkiye'nin adalet sistemi karar verecek.
Telefonun ordan çalışır hale gelmesi konusunda ısrarcı olmanızı takdir ediyorum, keşke hepimiz bu tip sorunlar başımıza geldiğinde uğraşmamak için başımızı önümüze eğip başka çarelerine bakmak yerine sonuna kadar hakkımızı aramak yönünde ısrarcı olsak da bu tip firmalar ticaretin bir malı satana kadar olmadığını öğrense..
Masaüstü notebook falan..

Çevrimdışı highwayE6

  • Forum Gurusu
  • ****
  • İleti: 8,612
Ynt: genpa'nın Satış Sonrası Hizmet Mucizesi
« Yanıtla #5 : 25 Şubat 2009, 14:24:25 »
Türkiye'de Apple güvencesi yok. Amerika fiyatının 2.5 katına alırsınız Apple mallarını garantili diye, böyle elimizde patlar işte. Suç tamamen biz kullanıcılarda ki güveniyoruz bilkom'a.
Turkcell ile olayın bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum açıkçası, tamamen Genpa, Apple Bilkom ve sizin aranızda.
Türkcell İphonelerini genpadan almış ise bilkom neden sorumlu oluyor ki?
Bilkom iphonelerin tek ithalatçısımı. Genpa bu telefonları bilkomdan mı alıyor?
Bilkom işi biraz karışık gözüküyor. Arkadaşımız yanlış yönlenebilir. Sorun genpa da ve tabiiki türkcell inde dolaylı bir sorumluluğu var.

Çevrimdışı muratchimen

  • Onursal Üye
  • ****
  • İleti: 4,769
Ynt: genpa'nın Satış Sonrası Hizmet Mucizesi
« Yanıtla #6 : 25 Şubat 2009, 22:27:12 »
Sorun genpa da ve tabiiki türkcell inde dolaylı bir sorumluluğu var.

Özür dileyerek bunu açmanı istesem? Nasıl bir sorumluluğu var.
Kısa bir örnek vereceğim sanırım yeterli olacak. Forum Hd4830 hediye etti. Bozulursa forumun bir ilgisi olur mu?

Çevrimdışı broodofqueen

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 84
Ynt: genpa'nın Satış Sonrası Hizmet Mucizesi
« Yanıtla #7 : 25 Şubat 2009, 22:38:30 »
Turkcell aradı ve yardımcı olamayacaklarını bildirdi. Hiçbir müdahelemiz mümkün değil dediler. Ardından GENPA'dan aradılar. Yeniden, başka bir uzman tarafından incelenmesi için izin istediler. Bende kabul ettim. Bakalım sonuç değişecekmi. Sanmıyorum ama :(, bir ümit.
ASUS M51SN
PS3 60GB PAL(SONY EURASIA)
iPhone 3G 8G TURKCELL

CkocabaS

  • Ziyaretçi
Ynt: genpa'nın Satış Sonrası Hizmet Mucizesi
« Yanıtla #8 : 25 Şubat 2009, 22:39:48 »
hediye ayrı konu..burda turkcell in kazancı var..ha bu olayda sorumluluğu varmı yokmu bişey diyemem ama bu arakadaş 18 ay,ayda 92 lira turkcell e ödüyor..eminim turkcell de bu paranın tamamını iphone için vermiyor..bu hediye değil

Çevrimdışı muratchimen

  • Onursal Üye
  • ****
  • İleti: 4,769
Ynt: genpa'nın Satış Sonrası Hizmet Mucizesi
« Yanıtla #9 : 25 Şubat 2009, 22:46:42 »
Arkadaş cihazı Turkcell'den aldığında sağlamdı (ki sağlam bile olmasa garantisini kimin verdiği çok açık yazılı), cihaz dışında 92 TL karşılında aldığı aylık konuşma, sms ve internet paketleri hala geçerli ve kullanıyor.