Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Çoğunluğu BÜYÜK HARFLERLE yazılmış başlık ve iletiler okunabilirliği olumsuz etkilemektedir ve ilan bölümü dışında yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: Gigatek  (Okunma sayısı 7979 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı kenya

  • Forum Genel Müdürü
  • ******
  • İleti: 21,606
Ynt: Gigatek
« Yanıtla #20 : 25 Mart 2006, 10:01:36 »
ben bu sefer biraz ağır konuştum. Firma sahibiyle de biraz tartıştık ve çeneme dayanamayıp ekran kartının yenisini verdiler.

Ağır konuşmak bazen çok işe yarıyor.
Kibar kibar seni anlamayan adamlar ne istersen yapıyorlar.  O0

Çevrimdışı noproblem

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 7
Ynt: Gigatek
« Yanıtla #21 : 22 Nisan 2006, 20:22:34 »
aslında kendimizi bu kadar boşuna yıpratıyoruz. Tüketici sorunları hakem heyeti denen bişey var. Gidip müracaat ediyosunuz. Yanlız elinizde satıcı, teknik servis vs ile yaptığınız (yapamadığınız!) her türlü işinizi ispatlayacak kağıt vs. olması lazım. Şikayetinizi belirtiyorsunuz, takibini onlar yapıyor.

Üstelik bildiğim kadarıylada ürünü 15 günden fazla ellerinde tutacaklarsa, ürün gelene kadar, size o ürünün işini yapacak yeni bi tane vermek zorundalar. Bunu yapan bir firma yok tabii ama biz yasal haklarımızı korursak kimbilir..

Çevrimdışı Darkchild

  • Kıdemli Üye
  • ***
  • İleti: 3,515
  • Sert Bakışlı ,Haşin Çocuk !! :)
    • Auzentech X-Fi Prelude 7.1 Soundcard
Ynt: Gigatek
« Yanıtla #22 : 28 Haziran 2006, 02:34:49 »
tüketici haklarına başvırsaydın iyi olurdu .. dicem ama beklenmez ki o da..  :o

gigatek i iyi biliyorum .. ordan çok alışverişim oldu..  oraya az tepmedim ben kızılaydan..  bazen iyi oluyolar bazen cins..
ilk hatanın eseriyim beni hiç unutamazsın...

Çevrimdışı msa

  • Meraklı
  • **
  • İleti: 277
Ynt: Gigatek
« Yanıtla #23 : 28 Haziran 2006, 12:22:51 »
Sonuç nedir? Aradan uzun zaman geçti.

no_noise

  • Ziyaretçi
Ynt: Gigatek
« Yanıtla #24 : 28 Haziran 2006, 12:52:08 »
kıbar kıbar konusunca coooooooooook zengın sanıyolar herhalde ve "amaaan yenısını alsın" dıye dusunuyolar sanırım
yoksa aklı basında bı yetkılı sattıgı urunle ılgılı sorunlara anında mudahale etmesı gerekır
bıraz kaba olunca işler bızım ıstedıgımız yonde ılerlıyo maalesef :)

Çevrimdışı kenya

  • Forum Genel Müdürü
  • ******
  • İleti: 21,606
Ynt: Gigatek
« Yanıtla #25 : 28 Haziran 2006, 13:35:22 »
kıbar kıbar konusunca coooooooooook zengın sanıyolar herhalde

Nezaket para etmiyor bizde.

Bağırmadan sonuç alınamıyor bizde.

no_noise

  • Ziyaretçi
Ynt: Gigatek
« Yanıtla #26 : 28 Haziran 2006, 13:47:33 »
kıbar kıbar konusunca coooooooooook zengın sanıyolar herhalde

Nezaket para etmiyor bizde.

Bağırmadan sonuç alınamıyor bizde.

O0

Çevrimdışı celocelo

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 4
Ynt: Gigatek
« Yanıtla #27 : 04 Ocak 2007, 03:10:52 »
 ggatek ten  harddisk aldım sorunlu çıktı değiştirmek için götürdüğümde ise yaklaşık 1 saat beklettiler sonrada ertesi gün gelmemizi söylediler. bi sinirle dükkanı terk ettim başka bi bilgisayarcıdan kendime yeni bi harddisk aldım... eğer gigatek ten alışveriş yapacaksanız çalışanlarla kavga etmeyide göze almalısınız...