Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Çoğunluğu BÜYÜK HARFLERLE yazılmış başlık ve iletiler okunabilirliği olumsuz etkilemektedir ve ilan bölümü dışında yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın  (Okunma sayısı 53585 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı earlhickey

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 1
Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın
« : 29 Haziran 2009, 17:03:15 »
MSI ÜRÜNLERİNDEN ALMAYINIZ…MAĞDUR OLURSUNUZ…
Merhaba Arkadaşlar.Siz siz olun sakın MSI markalı ürün almayın, bozulursa cebinizden ödersiniz, garanti dedikleri para tuzağı....
Bilgisayar ürünlerinden almadan önce markaların teknik servis ve garanti olaylarını araştırın garanti dandik mi yoksa gerçekten garanti ediyormu bakın, benim gibi hata yapmayın.
Benim başımdan geçen ibretlik gerçek bir MSI hikayesi:
MSI dan yaklaşık 8 ay önce aldığım notebook bilgisayarım arıza yaptı ve teknik servisine yolladım. Garantisi 2 yıllık ve henüz 8 ay geçmişti,  o yüzden garanti kapsamında yapılması için MSI yın  teknik servisi ANKO BİLGİSAYAR a (zaten sadece 1 tane teknik servisi var)  gönderdim..bana power jack in içerden kırılmış olduğunu ve 65 dolar artı kdv ödemem gerektiğini söylediler. Ben kabul etmediğimi şu açıklamamla ANKO BİLGİSAYAR a bildirdim : Bilgisayarı yere düşürmedim, bilgisayar herhangi bir darbeye maruz kalmadı, zira böyle birşey olsa dışarda bir eğiklik falan olur, su falanda dökmedim dedim. Ayrıca bilgisayarı alırken o kırılan power jack girişinin hatalı üretilmiş(çatlak vs) veya kalitesiz çabuk kırılan birşeyden üretilmesinden ötürü kırılmış olabileceğini söyledim. Karşıdaki SEVCAN isimli hanımefendi  benim zorlamamla kırıldığı konusunda ısrar etti ve ödeme yapmayacaksam bilgisayarı geri yollacaklarını söyledi. Ben de cevaben adaptör kablosunun tek bir şekilde oraya takılabileceğini ve 2. yada 3. bir takış şekli olmadığını söyledim.Bana nasıl zorladığımı açıklamasını söyledim.Zorlamışssınız dedi SEVCAN hanım başka birşey demedi.Ben de "oraya çivi kalem bıçak vs sokmadım ki zorlayayım dedim".Oraya bilgisayar çalışsın diye adaptör fişini takmaktan başka birşey yapmadığımı söyledim.
Daha sonra MSI yın İstanbul daki Türkiye ofisini aradım. Ordan bana tekrar ANKO BİLGİSAYARI aramamı ve oranın müdürü YÜKSEL bey ile görüşmemi söylediler. Onunla görüştüm ve bana iki tür müşteri olduğundan bahsetti. Mealen biri kaz gibi söyledikleri ücreti ödeyen diğeride benim gibi hakkını arayan. Ben tabiki onun için hakkını arayan değil sorunlu bir müşteriydim. Benden bilgisayarla ilgili bilgileri aldıktan sonra beni arayacaklarını ve arızanın garanti kapsamı içinde yapılıp yapılmayacağını bildireceğini söyledi. Tam 2 gün geçti arayan soran yok. Ben aradım, adam(YÜKSEL bey) karşıma çıkamadı ve sekreteri beni SEVCAN hanıma bağladı, o ilk konuştuğum müşteri dostu(!) hanıma. Bana ücreti ödeyip ödemeyeceğimi sordu tekrardan. Ve hayır dedim. Ayrıca benim ödeme sebebim olarak Kore deki MSI yın power jack kırığını müşterinin ödeyeceğini emrettiğini,söyledi hanımefendi.Bende burası KORE değil TÜRKİYE dedim. Ve benim MSI HAZRETLERİNİN buyurduğu herşeyi kabul etmeyeceğimi hakkımı yasal olarak arayacağımı ilettim. SEVCAN hanımın şirketteki görevi müşterilere ücreti bildirmek ve itiraz edilirse kavga etmek galiba.
Daha daha sonra tekrar MSI yın İstanbul daki Türkiye ofisini aradım. Durumu anlattım ve ANKO BİLGİSAYAR ın müdürünün(YÜKSEL bey) durumundan bahsettim. Beni ordan ALP isimli bir beyefendi ile görüştürdüler. Durumu anlattım ve bana döneceğini söyleyerek telefon numaramı aldı. O gün beni aradı ALP bey ve bilgisayarımın arızasının GARANTİ KAPSAMINDA ÜCRETSİZ YAPILACAĞINI SÖYLEDİ. Ben de kendisine teşekkür ettim. O konuşmamızın üzerinden 8 gün geçtikten sonra bilgisayarım yapılmamış yani arızalı halde bana geri geldi. İçinde iki tane teknik servis iş emri kapanış formu vardı: birinde SEVCAN hanımın diğerinde FATOŞ ve SEVCAN hanımın bu belgeleri hazırladıkları yazıyordu.1. formun üzerinde ücretli şıkkı 2. sinde ise garantili şıkkı işaretliydi. 2. formda garantili şıkkı işaretli olmasına rağmen bilgisayar tamir edilmemişti. Tam bir komedi, garanti kapsamındaysa arıza niçin tamir etmiyorsun.Ve üzerlerinde ücreti ödemeyi reddettiğimden iade edildiği yazıyordu.
Bu görüşme faslı vs aşağı yukarı 15 gün sürdü.Bilgisayarı haziranın 1 inde yolladım 27 sinde elime tekrar arızalı olarak geçti.
Vesaire ben hakkımı tüketici olarak yasal olarak sonuna kadar arayacağım ama dilim öyle bir yandıki bir daha asla MSI dan çöp dahi alırsam ALLAH belamı versin.. Sizede tavsiyem sakın almayın.. Benim önceki notebook um HP idi.Şimdi onu kardeşim kullanıyor.2 kez arızaya gitti, birinde anakart değişti diğerinden wireless dalgası , bırakın benden para almayı, kapımdan aldırdılar bilgisayarı tekrar kapıma bıraktılar.. bu MSI RESMEN süründürdü beni. MSI benden anakartın bir parçası için 65 dolar artı kdv istedi. Zira versem dahi o parça yüzde yüz tekrar kırılacak eminin. Onu bildikleri için bence para istiyorlar..yani yapım hatası var orada..
Bu bakkal zihniyetli eski kafalı sahtekar esnaf anlayışına karşı sizleride mücadeleye çağırıyorum arkadaşlar, zira ancak böyle elde edebiliriz Türk halkı olarak haklarımızı... Özet olarak MSI  a işiniz düşmesin, sizi mağdur etmeleri yetmezmiş gibi bir de telefonda süründürürler. O yüzden bence hiç MSI ürünü almayın başınız ağrımasın. Ben bunu duyurmak için elimden geleni yapacağım, zira ümidim benden başka mağdur vatandaşlarımızın olmaması..Elin KORE lisi gelip burda biz TÜRK leri başka TÜRKLER in eliyle düdüklüyor..
Sizinde böyle sorun yaşadığınız firmaları ifşa etmeniz çok iyi olur bence hem dünyevi hem de manevi açıdan kazancımız olur kişisel ve toplumsal olarak..
Gelişmelerden sizleri burada haberdar edeceğim, burdan takip edebilirsiniz...
Bu arada bu ürünü NT MAGAZALARI ndan almıştım. Hiçbirşey yapmadılar. Üreticinin tarafını tuttular diyebilirim bir bakıma..
Aşağıda benim email adresim telim ve MSI dan aradığım telefon numaraları var..
benim email : sobre7mar@yahoo.com


MSI İstanbul tel : 0216 456 99 71-70
ANKO BİLGİSAYAR (MSI yın tek,biricik teknik servisi) : 0216 371 12 00


Düzeltme: MSI'nın konuyla ilgili açıklaması aşağıya eklenmiştir.

Sayın Yusuf Çelikel,

İsmim Gökalp HARMAN ve MSI Türkiye’de pazarlama müdürü olarak çalışmaktayım. RMA ve servis hizmetlerinden sorumlu arkadaşım, Alp Bey ve servis şirketimiz ANKO ile yaşamış olduğunuz süreci,  Internet üzerinden yazmış olduğunuz metinlerden sonra takibe aldık. Öncelikle sorununuzun çözülmesi için MSI tarafından gerekli adımların atıldığını, ancak Alp Bey’in onay bilgisinin servisteki ilgili kişilere ulaşmaması nedeniyle s262x-678trk0712000068 seri numaralı S262X-TR model ürününüzün geri gönderildiğini öğrendim. Alp Bey’in konudan bugün haberi olmuş olup,  sizin yukarıda bahsi geçen yahoo .com uzantılı e-posta’nıza ile üye olduğunuz OCS sistemindeki mailinize tarafından yanıt verilmiştir.

Öncelikle sorununuzu, bu mecra yerine Alp Bey’e tekrar ulaşarak halletmenizin daha hızlı çözüm alacağınıza inandığımı belirtmek isterim. Ayrıca yazmış olduğunuz metin içerisinde MSI çalışanları ve MSI firmasının diğer çalışanları hakkında yazmış olduğunuz itham ve ithafları üzülerek ve UTANARAK okudum. MSI ekibi olarak, MSI’ın Türkiye’deki yatırımlarının ve pazarlama harcamalarının artması; yurt dışı tanıtım çalışmalarında, Türkiye’deki kaliteli iş kaynağının kullanılması için girişimlerde bulunduğunu ve hali hazırda bu yönde sürdürdüğü projelerin olduğunu vurgulamak isterim. Yaşamış olduğunuz arızada MSI Türkiye’nin kendi inisiyatifi ile ürüne ücretsiz tamir emri verilmiştir. Bu tip ürünlerin içerisinde yer alan bileşenlerin dış etki olmaksızın bozulması son derece zordur. Ancak pek çok kullanıcı bu noktada, kişisel kullanım hatalarının farkına varamadıklarından değişim, tamir istekleriyle servisimize ulaşmaktadır. Ayrıca bu tip sizin yaşamış olduğunuz gibi güç kablosunun soketlerindeki kırılma ya da diğer soketlerdeki kırılma tipindeki sorunlar çoğunlukla kullanıcıların farkında olarak ya da olmadan yaptıkları çarpma, aşırı kablo bükme ya da aşırı fiziksel gerilim gibi durumlardan oluşmaktadır. Plastik bir aksamın durduğu yerde kırılması söz konusu olamaz. Mağduriyetinizin MSI ofisine ulaştığında, siz müşterimizin lehinize kullanılan bir inisiyatifle, ücretsiz olarak tamir edilmesi şeklinde giderilmesi tercih edilmiştir. Bu sebeple Türkler ya da MSI çalışanlarıyla alakasız olan probleminize ilişkin yazdığınız ithamların, yasal yaptırımları haricinde, kişisel anlamda bir kere daha, yazdığınız metinleri, üzülerek ve sizin adınıza utanarak okuduğumu belirtmek isterim.

MSI, global anlamda, son derece saygın markalara; tasarım aşamasından, tüm bileşenlerinin üretimine kadar geniş bir yelpazede üretim/hizmet vermekte olan ve kendi fabrikaları üzerinden üretim gücüne sahip ender üreticilerden bir tanesidir. MSI, Türkiye sathında hizmet veren bir firma yerine,  arızalı ürününüzü Türkiye’nin her yerinden ücretsiz gönderebileceğiniz bir kargo teşkilatı ile anlaşmış ve merkezi bir servis yapısını tercih etmiştir. Bu sayede yurt dışından gelen mühendis kaynağının bölünmemesi , servis kalitesinin daha kolay gözlemlenebilmesi ve ürünlerin farklı servis noktalarında beklemeyerek 1 günde servise ulaşması sağlanmıştır. Şikayet metninizde yer almayan bir husus da sanırım bu ücretsiz kargo hizmetinden yararlanmış olduğunuz detayıdır. Yurt sathına yayılmış olan servis yapılanmalarında da merkezi şehirler haricinde ürününüzü kabul eden servis noktaları, çoğunlukla arızayı merkezi bir noktada tamir etmektedir. Servis süreçlerinde yapılan bu tip tercihler, firmanın ebadı ya da servis kalitesi ile ilgili değildir. Ürün gamı ve servis politikasının daha verimli kullanılması adına verilmiş kararladır. Bu tip politikaların özellikle ürün gamı ve tamir süreçleri paralelinde belirlendiğini vurgularım.

Gerekli onayın ilgili kişilere ulaşmaması nedeniyle yaşadığınız mağduriyetten üzgünüz. RMA yetkilimiz Alp Bey’in daha önce verdiği karar doğrultusunda, notebook’unuzun tamiri ücretsiz gerçekleştirilecektir. Bu karar internet ve benzeri mecralardaki şikayet metinlerinizin yayımlanmasından, çok daha önce alınmış bir karardır. Oluşan sorunlarınızda doğrudan sorunun çözümünü gerçekleştirecek olan kurumla iletişim yöntemiyle halletmeniz süreci hızlandıracaktır. Bu süreç içerisinde şahsınıza ya da herhangi bir kullanıcımızın nev-i şahsına yönelik bir tasarrufumuzun olması mümkün değildir ve akıl dışıdır. Her firmanın olduğu gibi MSI’ın da hedefi daha fazla müşteri memnuniyeti ve buna bağlı bir operasyondur. Bu şekilde algılamış olmanızdan ayrıca üzüntü duyduğumu bildirmek isterim.  Süreç içerisinde herhangi bir sorun olduğunda bana ya da takım arkadaşlarıma ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla,

Gökalp HARMAN

Not: Bu metin tüm forumlarda bilgilendirme amaçlı olarak kullanılmıştır.
« Son Düzenleme: 02 Kasım 2009, 12:49:06 Gönderen: BigBrother »

Çevrimdışı kenya

  • Forum Genel Müdürü
  • ******
  • İleti: 21,606
Ynt: SAHTEKAR MSI .. SAKIN MSI ÜRÜNÜ ALMAYIN
« Yanıtla #1 : 29 Haziran 2009, 17:07:17 »
Öncelikle geçmiş olsun,

ben de geçen sene 4 tane msi laptop almıştım çalıştığım yer için. 2 tanesinin dvd-yazıcısı arızalandı ve gönderdik, 3-4 gün içinde değiştirip geri gönderdiler.

alessea

  • Ziyaretçi
Ynt: SAHTEKAR MSI .. SAKIN MSI ÜRÜNÜ ALMAYIN
« Yanıtla #2 : 29 Haziran 2009, 21:39:23 »
bu tür arızaların garanti kapsamına alınıp alınmaması biraz teknik servisteki vatandaşın ağzına bakıyor. bu insanlar çoğu zaman asgari ücretle çalışan ve neredeyse vasıfsız (yetkinlik olarak) kişilerden oluşuyor. bu yüzden msi yı felan karalamak boşuna...

Çevrimdışı zombie

  • Onursal Üye
  • ****
  • İleti: 4,051
  • THG Çekiççisi
    • Site
Ynt: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın
« Yanıtla #3 : 30 Haziran 2009, 01:25:18 »
Ben alessea ile aynı fikirde değilim açıkçası, orada çalışan elemanlar da MSI adına karar veriyor sonuçta. Madem öyle ucuza vasıfsız işçi çalıştırmayacak, doğru dürüst hizmet verecek.

alessea

  • Ziyaretçi
Ynt: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın
« Yanıtla #4 : 30 Haziran 2009, 03:00:13 »
piyasa o kadar kötü ki, firmalarda nerden kırpsakta ayakta kalabilsek diye uğraşıyor. bakın mavi bilgisayar bile kapandı. asgari ücretle işçi çalıştırmak tasarruf yapmanın en kolay yolu ama en doğru yolu değil örnekte görüldüğü gibi. yine de milletimiz kısa vade planlarını çok tercih ediyor maalesef.

Çevrimdışı kenya

  • Forum Genel Müdürü
  • ******
  • İleti: 21,606
Ynt: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın
« Yanıtla #5 : 30 Haziran 2009, 07:41:26 »
mavi bilgisayar bile kapandı.

gerçek mi ?

Bir şube mi kapandı, yoksa tamamen mi ?

Çevrimdışı levis

  • Forum Gurusu
  • ****
  • İleti: 7,640
    • The West
Ynt: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın
« Yanıtla #6 : 30 Haziran 2009, 10:11:55 »
gerçek mi ?

Bir şube mi kapandı, yoksa tamamen mi ?

http://forum.thgtr.com/index.php/topic,26266.msg271408/boardseen.html#new

Burda yazanlara göre kapanmış.
Asus TUF Z270 Mark 1, Core i7 6700k,
Asus TURBO Nvidia GeForce GTX 1080 8GB 256Bit,
16 gb 2400mhz DDR4 Ram,
Creative Recon 3D Pcie,  Sony Shake-33,
Zalman GS1000Plus Kasa, High Power Astro GD1200WPSU,
Kingston UV300 480GB SSD , WD 4 TB x4 , Seagate 8 TB Harici,
Asus-Vx238h Led Monitör x2,

Çevrimdışı LORDTEK

  • Meraklı
  • **
  • İleti: 456
  • LORDTEK
    • LORDTEK
Ynt: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın
« Yanıtla #7 : 30 Haziran 2009, 10:44:13 »
Ben de geçen sene MSI dizüstü bilgisayar almıştım ve DVD sürücüsünde sorun yaşadım. Tam 2 ay uğraştıktan sonra paramı münakaşalar sonucunda alabildim. Düşünsenize servise gönderiliyor 2-3 hafta sonra geliyor ama o da ne "aaaa dvd sürücüsüne bakılmamış da, bios güncellenmiş!". Mavi bilgisayardan alımıştım. Çevremdekiler de bana "sen bilgisayarlardan iyi anlardın neden böyle oldu" dediler  >:D Neyse geçti o günler  :)
LORDTEK

Çevrimdışı madmax

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 26
Ynt: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın
« Yanıtla #8 : 10 Temmuz 2009, 02:58:47 »
sen önce o power jacki nasıl kırmayı becerebildiğini anlat da biz de öğrenelim
kullanıcı hatasından başka bişey değil bu sonrada msi böyle msi şöyle atıp tutun. yarın x marka laptop alıp onu da bozunca aynı şeyleri onun için yaparsınız


alessea

  • Ziyaretçi
Ynt: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın
« Yanıtla #9 : 10 Temmuz 2009, 12:07:44 »
sen önce o power jacki nasıl kırmayı becerebildiğini anlat da biz de öğrenelim
kullanıcı hatasından başka bişey değil bu sonrada msi böyle msi şöyle atıp tutun. yarın x marka laptop alıp onu da bozunca aynı şeyleri onun için yaparsınız



MSİ ı mı satın aldın ?