Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Telif içeren eserlere ait P2P ve İndirme bağlantıları paylaşmak yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın  (Okunma sayısı 53555 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı madmax

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 26
Ynt: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın
« Yanıtla #10 : 10 Temmuz 2009, 17:48:39 »
MSİ ı mı satın aldın ?


yok
burada önemli olan msi değil zaten bir malı düzgün kullanmayıp bozunca sonradan şu marka kötü diyorlar ona sinir oluyorum.
bir anlamda intikam almaya çalışıyorlar. sonra millet desin bak şu marka beş para etmezmiş böyleymiş.
maksat çamur at izi kalsın
ya bir de yazmış elin korelisi diye msi koreli değil tayvanlı onu bile doğru düzgün araştırmamış eleman

Çevrimdışı ioz

  • Etkin Üye
  • **
  • İleti: 233
Ynt: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın
« Yanıtla #11 : 10 Temmuz 2009, 22:24:39 »
Evet benzer sorunları yaşayan bir çok kimse var

Anakart arızalı vede kullanıcı hatası diye 350$+KDV para isteyen ANKO dan sonra beni arayan arkadaşa 120 liraya grafik çip değişimi yaptırdım.
makina çalışıyor kaç aydır.

3 kağıtçı Msi ile bende başka bir konuda görüştüm Alp bey ile

adamlar parça satmıyorlar satmaları gerekirken sanayi bakanlığı nasıl tek teknik servisi olan firmaya ürün getirme yetkisi vermiş? anlamadım ama normalde türkiyenin belirli bölgelerinde yetkili servis istiyorlardı.

Tekel servisiniz olursa istediği gibi at oynatır böyle.
Anakart yandı müşteri hatası  ;7/

gelde dövelim seni gibi

Çevrimdışı highwayE6

  • Forum Gurusu
  • ****
  • İleti: 8,605
Ynt: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın
« Yanıtla #12 : 10 Temmuz 2009, 23:06:29 »
Bende MSI dizüstü kullanıcsıyım.
Garip olan aynı teknik sevisin çok farklı davranışlarda bulunduğu konusu.
Kişisel olaak ben sadece teknik servisin igisi nedeni ile bir daha  yeniden MSI almayı düşünüyorum. Aynı makina için iki kez işim düştü ve elden götürüp ricacı olduğum serviste biraz bekleyerek sorunumu çözdürebildim.
Ancak konyu açan arkadaşında söylediklerini yabana atmamak gerek. Sonuç bir paradoks.

Ancak zorlayarak neler olmuş olabileceğini anlamaya çalışıyorum. Sanırım elkitabında giriş soketi normalde kırılmaz dolayısı ile paralıdır gibi bir maddeyi mekanik olarak yorumlamışlar.  Sonrada akılcı olmayan bir şekilde ısrar etmişler. En azından sevimsiz bir durum.

Bir yorum olarak birazda karşımızdakiler gibi kendimizde uygun bir iletişim içinde olmaya dikkat etmeliyiz. Maalesef işler karşılıklı inada binince çatışma kaçınılmaz oluyor.
Herkeze daha sorunsuz günler dilerim.

Çevrimdışı ioz

  • Etkin Üye
  • **
  • İleti: 233
Ynt: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın
« Yanıtla #13 : 11 Temmuz 2009, 01:35:00 »
highwayE6 senin babyface yüzün kadife sesin vardır.

Biz çirkin kalas sesli insanlarız işte sorun burada
Yersen pazarı var.

gerçi soket kırılması biraz zor birşey ama
belki şarj soket zaten yerine tam oturmuyordu?

2-3mm dışarda duruyorsaşarj soketi tam otursun diye ittirirsen kırılabilir.
Ancak sorun vatandaşta olmaz. Şarj soketini uygun şekilde yerleştirmesi gerekli bu durumda.
boşluk kalmayınca ittirsen bile dış çerçevesinden dolayı ileriye gitmez ve kırılmaz.

Çevrimdışı BigBrother

  • TGForumz Yönetim
  • Yönetici
  • Eski Kurt
  • ******
  • İleti: 2,458
    • Tom's Hardware Guide - Türkiye
Ynt: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın
« Yanıtla #14 : 02 Kasım 2009, 12:50:12 »
MSI'nın konuyla ilgili TGForumz yönetimine gönderdiği açıklama aşağıdadır.

Sayın Yusuf Çelikel,

İsmim Gökalp HARMAN ve MSI Türkiye’de pazarlama müdürü olarak çalışmaktayım. RMA ve servis hizmetlerinden sorumlu arkadaşım, Alp Bey ve servis şirketimiz ANKO ile yaşamış olduğunuz süreci,  Internet üzerinden yazmış olduğunuz metinlerden sonra takibe aldık. Öncelikle sorununuzun çözülmesi için MSI tarafından gerekli adımların atıldığını, ancak Alp Bey’in onay bilgisinin servisteki ilgili kişilere ulaşmaması nedeniyle s262x-678trk0712000068 seri numaralı S262X-TR model ürününüzün geri gönderildiğini öğrendim. Alp Bey’in konudan bugün haberi olmuş olup,  sizin yukarıda bahsi geçen yahoo .com uzantılı e-posta’nıza ile üye olduğunuz OCS sistemindeki mailinize tarafından yanıt verilmiştir.

Öncelikle sorununuzu, bu mecra yerine Alp Bey’e tekrar ulaşarak halletmenizin daha hızlı çözüm alacağınıza inandığımı belirtmek isterim. Ayrıca yazmış olduğunuz metin içerisinde MSI çalışanları ve MSI firmasının diğer çalışanları hakkında yazmış olduğunuz itham ve ithafları üzülerek ve UTANARAK okudum. MSI ekibi olarak, MSI’ın Türkiye’deki yatırımlarının ve pazarlama harcamalarının artması; yurt dışı tanıtım çalışmalarında, Türkiye’deki kaliteli iş kaynağının kullanılması için girişimlerde bulunduğunu ve hali hazırda bu yönde sürdürdüğü projelerin olduğunu vurgulamak isterim. Yaşamış olduğunuz arızada MSI Türkiye’nin kendi inisiyatifi ile ürüne ücretsiz tamir emri verilmiştir. Bu tip ürünlerin içerisinde yer alan bileşenlerin dış etki olmaksızın bozulması son derece zordur. Ancak pek çok kullanıcı bu noktada, kişisel kullanım hatalarının farkına varamadıklarından değişim, tamir istekleriyle servisimize ulaşmaktadır. Ayrıca bu tip sizin yaşamış olduğunuz gibi güç kablosunun soketlerindeki kırılma ya da diğer soketlerdeki kırılma tipindeki sorunlar çoğunlukla kullanıcıların farkında olarak ya da olmadan yaptıkları çarpma, aşırı kablo bükme ya da aşırı fiziksel gerilim gibi durumlardan oluşmaktadır. Plastik bir aksamın durduğu yerde kırılması söz konusu olamaz. Mağduriyetinizin MSI ofisine ulaştığında, siz müşterimizin lehinize kullanılan bir inisiyatifle, ücretsiz olarak tamir edilmesi şeklinde giderilmesi tercih edilmiştir. Bu sebeple Türkler ya da MSI çalışanlarıyla alakasız olan probleminize ilişkin yazdığınız ithamların, yasal yaptırımları haricinde, kişisel anlamda bir kere daha, yazdığınız metinleri, üzülerek ve sizin adınıza utanarak okuduğumu belirtmek isterim.

MSI, global anlamda, son derece saygın markalara; tasarım aşamasından, tüm bileşenlerinin üretimine kadar geniş bir yelpazede üretim/hizmet vermekte olan ve kendi fabrikaları üzerinden üretim gücüne sahip ender üreticilerden bir tanesidir. MSI, Türkiye sathında hizmet veren bir firma yerine,  arızalı ürününüzü Türkiye’nin her yerinden ücretsiz gönderebileceğiniz bir kargo teşkilatı ile anlaşmış ve merkezi bir servis yapısını tercih etmiştir. Bu sayede yurt dışından gelen mühendis kaynağının bölünmemesi , servis kalitesinin daha kolay gözlemlenebilmesi ve ürünlerin farklı servis noktalarında beklemeyerek 1 günde servise ulaşması sağlanmıştır. Şikayet metninizde yer almayan bir husus da sanırım bu ücretsiz kargo hizmetinden yararlanmış olduğunuz detayıdır. Yurt sathına yayılmış olan servis yapılanmalarında da merkezi şehirler haricinde ürününüzü kabul eden servis noktaları, çoğunlukla arızayı merkezi bir noktada tamir etmektedir. Servis süreçlerinde yapılan bu tip tercihler, firmanın ebadı ya da servis kalitesi ile ilgili değildir. Ürün gamı ve servis politikasının daha verimli kullanılması adına verilmiş kararladır. Bu tip politikaların özellikle ürün gamı ve tamir süreçleri paralelinde belirlendiğini vurgularım.

Gerekli onayın ilgili kişilere ulaşmaması nedeniyle yaşadığınız mağduriyetten üzgünüz. RMA yetkilimiz Alp Bey’in daha önce verdiği karar doğrultusunda, notebook’unuzun tamiri ücretsiz gerçekleştirilecektir. Bu karar internet ve benzeri mecralardaki şikayet metinlerinizin yayımlanmasından, çok daha önce alınmış bir karardır. Oluşan sorunlarınızda doğrudan sorunun çözümünü gerçekleştirecek olan kurumla iletişim yöntemiyle halletmeniz süreci hızlandıracaktır. Bu süreç içerisinde şahsınıza ya da herhangi bir kullanıcımızın nev-i şahsına yönelik bir tasarrufumuzun olması mümkün değildir ve akıl dışıdır. Her firmanın olduğu gibi MSI’ın da hedefi daha fazla müşteri memnuniyeti ve buna bağlı bir operasyondur. Bu şekilde algılamış olmanızdan ayrıca üzüntü duyduğumu bildirmek isterim.  Süreç içerisinde herhangi bir sorun olduğunda bana ya da takım arkadaşlarıma ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla,

Gökalp HARMAN

Not: Bu metin tüm forumlarda bilgilendirme amaçlı olarak kullanılmıştır.
"Küçük beyinler insanlarla, sıradan beyinler olaylarla, büyük beyinler fikirlerle uğraşır..."
TGForumz Üyelik Sözleşmesi ve Kurallar

Çevrimdışı LORDTEK

  • Meraklı
  • **
  • İleti: 456
  • LORDTEK
    • LORDTEK
Ynt: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın
« Yanıtla #15 : 02 Kasım 2009, 14:53:07 »
12:49'da konuyu başlatan arkadaş iletisini gelen cevap üzerine günceledikten sonra 12:50'de aynı güncelleme metni yeni ileti olarak forum yöneticisi tarafından gönderilmiş. Neden?  :-\ Çok önemli görünmese de aklımı kurcalıyor, sormak istedim  :9)
LORDTEK

Çevrimdışı beytekin45

  • Forum Aydını
  • ****
  • İleti: 6,129
Ynt: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın
« Yanıtla #16 : 02 Kasım 2009, 15:47:04 »
MSI'nın konuyla ilgili TGForumz yönetimine gönderdiği açıklama aşağıdadır.


 Bu tip ürünlerin içerisinde yer alan bileşenlerin dış etki olmaksızın bozulması son derece zordur. Ancak pek çok kullanıcı bu noktada, kişisel kullanım hatalarının farkına varamadıklarından değişim, tamir istekleriyle servisimize ulaşmaktadır. Ayrıca bu tip sizin yaşamış olduğunuz gibi güç kablosunun soketlerindeki kırılma ya da diğer soketlerdeki kırılma tipindeki sorunlar çoğunlukla kullanıcıların farkında olarak ya da olmadan yaptıkları çarpma, aşırı kablo bükme ya da aşırı fiziksel gerilim gibi durumlardan oluşmaktadır. Plastik bir aksamın durduğu yerde kırılması söz konusu olamaz. Mağduriyetinizin MSI ofisine ulaştığında, siz müşterimizin lehinize kullanılan bir inisiyatifle, ücretsiz olarak tamir edilmesi şeklinde giderilmesi tercih edilmiştir. Bu sebeple Türkler ya da MSI çalışanlarıyla alakasız olan probleminize ilişkin yazdığınız ithamların, yasal yaptırımları haricinde, kişisel anlamda bir kere daha, yazdığınız metinleri, üzülerek ve sizin adınıza utanarak okuduğumu belirtmek isterim.

Saygılarımla,

Gökalp HARMAN

Not: Bu metin tüm forumlarda bilgilendirme amaçlı olarak kullanılmıştır.

 Bu güç giriş soketi nedense hep MSI marka laotoplarda kırılıyor. Bir yakınıma aldığımız MSI laptopta aynı srun oldu ve malesef garanti kapsamında yapılmadı. Servisinizden yanlış hatırlamıyorsam 150$ karşılığında yapılmıştı. Bir sorunlu MSI da gene bir arkadaşa aldığımız laptopta Ethernet yuvasındaydı. Demekki MSI da ürettiği laptoplara dikkat edecek. Utanması gereken kim acaba diye de düşünmüyor değilim. Bizim adımıza değil bence kendi adınıza utanmanız gerek.
  Laptop haricinde anakart ve ekran kartı MSI kullandım ve kullandığım bu kartlardan oldukça memnun kaldım. Bunu da belirtmek isterim.
1-Ryzen5 2600, MSI B450 Gaming Plus, CORSAIR Vengeance 2x8GB DDR4 3000Mhz, SanDisk 240 GB, Gigabyte RX480, Dark Knight Kasa, Aerocool 730W, AOC G2778VQ 1920x1080 1ms/75Hz FreeSync "

Çevrimdışı 25neo

  • Onursal Üye
  • ****
  • İleti: 4,266
Ynt: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın
« Yanıtla #17 : 02 Kasım 2009, 18:26:36 »
Yazan arkadaşı ve MSI ı karalamak için değil birinin başına gelen bir olayı anlatayım. Marka da ne idi açıkçası hatırlamıyorum. Bir arkadaş adaptör giriş arızası sebebiyle gönderdiği laptop aynı sebeple(kullanıcı hatası) ücretli yapılabileceği söylendi. Arkadaş ya nasıl olur ben zorlamadım yapmadım etmedim falan. İşin aslı sonradan çıktı, misafiriliğe gelen bir çocuk izinsiz olarak alıp zorlayarak kırmış. Bu arada olanlar servisle kullanıcı arasında oldu tabi :-[
AMD FX 8-Core Black Edition FX-8120 - Cooler Master Hyper 212 Plus
Gigabyte 990XA-UD3 Usb3 Sata3
Corsair Vengeance (4X4) 16 GB 1600
Sapphire HD 7870 OC Edition 2Gb
Memoright Maximum 240 gb SSD + Seagate 1 Tb
AOC  22" Led 2 ms
Cooler Master HAF 932
High Power 650W 80+ Modüler
Samsung Dvd-RW

Çevrimdışı MaRIkO

  • Kıdemli Üye
  • ***
  • İleti: 3,248
  • kromosto
Ynt: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın
« Yanıtla #18 : 05 Kasım 2009, 17:18:46 »
Alıntı
Ancak pek çok kullanıcı bu noktada, kişisel kullanım hatalarının farkına varamadıklarından değişim, tamir istekleriyle servisimize ulaşmaktadır.

şuçu başkalarına atmada en son moda herhalde "siz farkında olmadan zarar vermişsinizdir".

açıkcası msi ı severim şu anda anakartımda msi zaten ayrıca bu zihniyete sadece msi elemanlarının değil diğerlerininde sahip olduğunu biliyorum ama madem bu kadar açık yazanı ilk defa görüyorum. bundan sonra msidan hiçbir ürün almam. çokta umurlarındaydım sanki değil mi? :D
{alt}

Çevrimdışı zombie

  • Onursal Üye
  • ****
  • İleti: 4,051
  • THG Çekiççisi
    • Site
Ynt: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın
« Yanıtla #19 : 05 Kasım 2009, 17:41:41 »
beytekin'e katılıyorum.
eğer bu sorundan şikayetçi birçok müşteri varsa, ortada bir dizayn ve mühendislik zaafı da vardır diye düşünüyorum açıkçası.
demek ki ters giden bir durum var. demek ki o soket kırılmaya çok müsait tasarlanmış.