Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Çoğunluğu BÜYÜK HARFLERLE yazılmış başlık ve iletiler okunabilirliği olumsuz etkilemektedir ve ilan bölümü dışında yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın  (Okunma sayısı 41312 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

GAREZ

  • Ziyaretçi
Ynt: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın
« Yanıtla #40 : 19 Ekim 2013, 19:42:25 »
Ben de oyle umit ediyorum ilk defa yasadim ve ilk defa msi ile alakam olacak.duyumlarim iyi su an.

benim sorunu çözüp yolladılar ben içini açtım ama garanti iptal olmadı...  O0 MSI çok iyidir... bu konu başlığı değişmeli yanıltıcı konu ve başlık niye hala duruyor ki?

Çevrimdışı kenya

  • Forum Genel Müdürü
  • ******
  • İleti: 21,603
Ynt: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın
« Yanıtla #41 : 19 Ekim 2013, 19:44:37 »
bu konu başlığı değişmeli yanıltıcı konu ve başlık niye hala duruyor ki?


Aynı şeyi düşünürken ...:)

Çevrimdışı TyFNK

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 1
Ynt: Sahtekar MSI .. Sakın MSI Ürünü Almayın
« Yanıtla #42 : 23 Ocak 2016, 01:28:14 »
Merhabalar;

Öncelikle ben GE620DX-278US model bir msi dizüstü bilgisayar kullanıcısıyım. Normalde forumlarda 2008 den sonra verilen sahte bilgilerden sonra yazı yazmama ve cevap vermeme kararı almıştım (Çok fazla bilgiliyim geçinen olduğundan bilgi kirliliği fazlalaştı.)Maduriyetini burada belirtme kararı alan bir arkadaşımızın olmasından dolayı firma yetkililerinin buna gerekli hassasiyeti göstererek cevap vermeleri gerçekten ilerleme kaydettiren bir durum. Genellikle firma yetkilileri sorun olduğunda sorunlu bir müşteriye karşı nasıl davranmam gerekir diye düşünce ve gerginlik içinde cevap vermeye çalışıyorlar, gerekli hassasiyeti göstermeye çalışmalarına rağmen insan olarak yorgunluk, o anlık dalgınlık ve yeterli takip edilememe sorunu olabiliyor; bundan yılların verdiği bilgi birikimine sahip koca bir firmayı suçlamak etik bir yaklaşım değil bu herkesin öngörüsüdür. MADURİYETİ YETKİLİLERE BİLDİRDİM AMA BİR TÜRLÜ İLERLEME KAYDEDEMEDİM ARTIK YAPACAK BİRŞEY BULAMADIM şeklindeki bir ifade görülmüyor burda. Yetkililerin ( ki taa müdüre kadar intikal eden bir sorun var sa ciddi bir takip gerektiren olaydır burda yetkililerin takipsizliği bir ihmaldir.) denetimlerine daha çok dikkat etmeleri gereken bir geri bildirim görünmekte. Bu da haklı bir sebep. Bir donanımcı olarak şunu bildirmek isterim MSI notebook bilgisayarları performans hedeflidir. Kullanılan parçalar kaliteli olmak zorundadır ve kalitelidir. Kullanıcı da laptop kullanırken titiz olmaz ise bilgisayarın yarı ömrünü gerek taşıma esnasında, gerek yatak üzerinde kullanarak, gerek kucağına alarak (ki motor faliyetlerini bozan bir etmendir tavsiye etmem kısırlığa kadar götürür) kullanılması durumunda bilgisayarın normal yapısında (vidaların gevşemesine kadar ki gıcır gıcır seslerin gelmeye başlamasından anlarsınız) bozulmalara sebep olur, haliyle performans düşüklüğü yaratır. Bu kadar güçlü bilgisayarların çalışması esnasında haliyle çok güç tüketir ve bu da enerji ihtiyacı doğurur. Bu yüzden şikayetci arkadaşımızın düşüncelerine saygı göstererek bu problemin çözülmesi ve bu kısmın daha gelişmiş bir aparat kullanılarak tasarımda desteklenmesi için önlemlerin alınmasını öneririm. Bu sayede sadece arkadaşımızın maduriyeti giderilmiş olmaz bütün ben gibi MSI kullanıcılarının da yararına bir gelişme olur.

Kendi başımdan geçen bir olay olan tamir işlemini anlatmak isterim. Msi bilgisayarımın en büyük sorunu ısınması ve haliyle genleşmeler ve belirli bir süre sonra da istenen performansı göstermeme ortaya çıkıyor. Aldığım zaman problem olarak USB bağlantılarımda sorun yaşadım, ayrıca bataryayı da çıkartıp taktığımda kablosuz bağlantı (Wi-fi donanımı) kendini kapatıyor tekrar açma gerekiyor. kısa devre sorunu yani. Bunların tek nedeni ısınma kaynaklı olan genleşmeler ve buna bağlı kısa devreler ve bu büyük bir sorun. GE620DX-278US bilgisayarımda aşırı ısınmadan klavye giriş kısmı bozuldu ve klavye çalışmaz hale geldi haliyle sonrasında da batarya bitti ve 3.5 sene sonra servis point'e göndererek 400 tl lik bir ücretle yeni bir klavye ve batarya ile değiştirdim. Kısa devre sorunu ve ısınma sorunu için gerekli düzenlemeleri yaptıklarını fakat ısınma gene olacağını belirttiler. Bu benim sorunumu çözdü mü hayır sorunum zaten ısınmadan kaynaklıydı. Bu şu demektir bilgisayar fabrika çıkışı zaten yüksek performansta bu sıcaklık değerlerinde (75-85 derece ) çalışacaktır demek oluyordu. Yani ferrari alınca fazla ve kaliteli kurşunsuz benzin kullanmanız gerekir ile aynı mantıkla, yüksek performansı bu kadar küçük bir yere koyduk ama bunun bir bedeli var demek oluyordu.

Hülasi kelam arkadaşlar aldığınız ürün Kalite ve Performans odaklı ve benden şanslı olanlarınız ki bendeki Türkiye piyasasına giriş ürünüydü şimdi soğutma problemi de çözüldü bu ürünlerin değerini bilsin.

Ben bu yazıyla, ürünümü kayıt ettirmek için 2. seri numarasını nasıl öğrenirim diye araştırırken rastladım ve cevap verme gereği gördüm. Burda tekrardan MSI Türkiye yetkilisi tarafından ilgi gördüğünden yazma gereği gördüm ve daha hızlı bir geri dönüş olabileceğni düşünerek yazıyorum.

MSI için geri bildiri olarak (be Feedback for MSI)

-Ürünümden memnunum fakat ısınma problemini kendi kendine uzun süreler yetebilir şekilde
GE620DX-278US gibi eski modeller içinde yeni bir soğutucu sistemi geliştirilebilmesini rica ediyorum
-Ürünün Power giriş kablosu için manyetik bir klips geliştirildi bunların MSI ürünleri için de geliştirilebilmesi gerçekten kullanıcı hatalarını minimum düzeye düşürecektir ve sizlerin hatalı ürün istatistiğinizi düzenlemenize yardımcı olacaktır.
-En büyük sorun olarak genleşme problemini ortadan kaldırabilmeniz için USB/HDMI/jack girişleri için yalıtım çözümleri gibi basit yaklaşımlara gidilerek biz kullanıcıların en azından bu basit problemlerden kurtulmamızı sağlayabilirseniz sevinirim

Tayfun KAŞIKÇI
Metalurji ve Malzeme Müh.

Mıknatıslı şarj sistemine örnek "znaps"