Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Çoğunluğu BÜYÜK HARFLERLE yazılmış başlık ve iletiler okunabilirliği olumsuz etkilemektedir ve ilan bölümü dışında yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: Sanyo Cihazımı Yenisiyle Değiştiriyor  (Okunma sayısı 5490 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı cetiny

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 24
Sanyo Cihazımı Yenisiyle Değiştiriyor
« : 15 Ekim 2006, 02:57:20 »
Mart 2005 yılında satın aldığım vpc-c1ex model Sanyo dijital fotoğraf makinesinde teknik bir sıkıntı yaşadım ; cihazda video kayıdı yaparken ,optik zoomu kullandığımda daha önceleri olmayan sanki mekanik bir dişli  zorlanmasını çağrıştıran bir ses çıkmaya başladı.Ve bu ses yapılan video kayıtlarının içinde rahatsız edici biçimde giriyordu.Bu arada bahsetmeden geçemeyeceğim cihazı 1,5 yıldır kullanmaktayım ve daha önceleri böyle bir ses yoktu.Lakin bu cihazı kullanarak yaptığım video kayıt  arşivimde bu sabittir.
     
       Teknik destek için ;ilkin ürünü satın aldığım firma üzerinden (Vatan Bilgisayar)  yetkili servise gönderdim.15 gün sonra teslim çağrısıyla ,ürünü aldığımda ; Servis formunda "Test edildi bir arıza görülmedi.Bu model cihazların standardında olan bir ses" açıklaması yapıldığını üzülerek gördüm.Daha önceleri olmayan bu sesin standart bir ses olduğunu duymak, şaşırtıcı oldu tabi ki! Telefonla dönüş yaptığımda cihazın bir kez daha gönderilmesini ve ilave olarak açıklayıcı bir not eklememi ifade etti görüştüğüm hizmetli. Cihazı verdiğim kargonun ardından teyit telefonu açtığımda servis hizmetlisine şikayetimle ilgili bilgi bile verdim .Ardından bir problem olmuştur , ancak şimdi arızayı giderecekler diye düşünüyordum ki;yanıldığımı bugün gelen sürpriz bir kargo ile öğrendim.Cihazdaki sorunun giderilmesi bir yana bunu açıklayıcı bir servis formu bile yoktu.Cihazla birlikte gönderdiğim ;cihazda ki şikayetimi açıklayan yazı,önceki servis forumu(bu arada servis foruma atılan tarih 22/06/2006 oysa Vatan Bilgisayar'ın kayıdında 15/09/06 ;bu tarihlendirme bile teknik servisin ne kadar özenli çalıştığı hakkında gerekli doneyi vermekte),fatura kopyası gelişi güzel kutuya sıkıştırılmış bir biçimde tarafıma iade edilmişti.Kutunun ayrı bir yerinde de bunları koyduğum zarf duruyordu!Telefon irtibatını hiç ihtimaller içine koyamıyorum,bile!
Üstelik standart olduğunu iddaa ettikleri ve daha önceleri olmayan o ses için teknosa mağazasında yaptığım mukayesede bunun gerçek olmadığını tespit ettim.
Sonuçta elimde optik zoom yaptığımda abuk bir ses çıkaran makine ve akıllara zarar bir servis hizmeti var!Sanyo mu?uzak durun !

Astel Ürün'den Sayın Aykut Bey , maduriyetimle ilgili bir mail gönderdi.
Bu mailde; Satın alınan ürünün tüketicide memniyet yaratmasının kurumları için önemli olduğunu
belirtip ,ürünümü tekrar servise çağırdı. Cihazı sıfır bir başka cihaz ile aynı koşullar içinde karşılaştıracaklarını
ve durumu değerlendireceklerini ifade ettiler.İyi niyetli olan bu yaklaşımlarını memnuniyetle karşılıyorum.
Cihazı yarın kargo'ya verip Astel'e göndereceğim.Bu son durumu burada yayınlamam gerektiğini düşündüm

Ve son gelişmelerden sonra ,bildiğiniz üzere ;Astel cihazı tekrar servise çağırmıştı.Cihazı gönderdikten iki hafta sonra Astel'i aradım.Cihazı değiştireceklerini söylediler.Siparişi verilmiş ,gelmesini bekliyorlarmış.Şikayetimi daha iyi analiz ettikleri ve sıfır cihazla yaptıkları karşılaştırma videolarını benimle paylaştıkları için Astel'e teşekkür ediyorum
« Son Düzenleme: 28 Kasım 2006, 13:35:02 Gönderen: cetiny »

diciotto

  • Ziyaretçi
geçmiş olsun ama türkiyede teknik servisteki çalışanların ilgisi nasıl olsa mal benim değil banane şeklinde   ve satış sonrası destek maalesef sıfıra yakın

Çevrimdışı cetiny

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 24
Teşekkür ederim.Komedi gibi bir servis deneyimi yaşadım ve bunu paylaşmayı vazife olarak görüyorum tercih yapacak arkadaşlar için.

diciotto

  • Ziyaretçi
isterseniz bunu şikayetvar com adlı sitede de yayınlayabilirsiniz  O0

Çevrimdışı cetiny

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 24
Elbette yayınladım, hatta tuketicininsesi.com 'da , tuketicim.com 'da , tuko-bir.org.tr 'de de yayınladım. Haftabaşında ilçe tüketici masasına da başvuracağım bunun için. Ürün satın alırken sadece ürünü satın almıyor satış sonrası hizmet içinde para ödemiş oluyoruz. Tüketici olarak hakettiğimizi düşündüğüm şeyi yapmaya gayret ediyorum. Alakan için ayrıyeten teşekkürü borç bilirim.

diciotto

  • Ziyaretçi
ben de bu dertten muzdarip birisi olarak konuya yaklaştım kolay gelsin size maalesef türkiyede hakkını arayan insanın işi çok zor

Çevrimdışı Evolve

  • Onursal Üye
  • ****
  • İleti: 4,514
vatan bilgisayarın sicili git gide kabarıyor hiç hoş deyil
{alt}

Çevrimdışı cetiny

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 24
vatan bilgisayarın sicili git gide kabarıyor hiç hoş deyil

Burada yanlış mesaj vermek istemem.Problemi çıkaran Vatan Bilgisayar değil ,Sanyo Distribütorü Astel Ürün.

Çevrimdışı cetiny

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 24
 Arkadaşlar yaklaşık 1,5 sene önce Sanyo vpc-c1ex Dijital fotograf makinesi satın almıştım.Cihazın yaklaşık 1 ay önce lens motorundan dişli sesini andırır bir ses gelmeye başlamıştı ve bu ses yapılan video kaydının içine de giriyordu.Türkiye distribütörü Astel'e gönderdim iki kez (ilki satın aldığın kanal üzerinden diğeri tlf konuşmasına istinaden kargo ile) ancak çözüm üretmedikleri gibi dehşet verici bir şekilde ilgisizdiler.Bir çok platformda memnuniyetsizliğimi bildirmeme karşın geri dönüş nezaketinde dahi bulunmamışlardı.
Ben de Sanyo -Global 'a memnuniyetsizliğimi ve Astel'le yaşadığım kötü tecrübeyi anlatan mail gönderdim.Bugün aşağıda ki cevabı gönderdiler;

Sie haben eine Antwort zu Ihrer Support Anfrage erhalten. Diese finden Sie unter

http://localhost/com.xs.sanyo.support.webui/hp_ticket_detail.aspx?lang4c=2&id=156&tracing=868

Dear M. Yasar,

We regret your disappointment and apologize for all your inconveniences.

In some particularly cases and under special circumstances due to the microphone's proximity to the zoom motor in the product line pocket format movie cameras a noise may be recorded.

We want to offer you the possibility to send your Sanyo VPC-C1EX Digital Camera directly to us for complete checking and assessment.

Address:
Sanyo Electric Service (Deutschland) GmbH
Weiler Strasse 13
Lörrach / 79540
Germany

Tel: +49 7621 17 49 74
Fax: +49 7621 17 49 75

Best regards.

Sanyo Service Team
Diego Conde

Kısaca yaşadığım sıkıntı için üzgün olduklarını söylüyor bu tip cihazlarda lens motorunun mikrofona yakın olduğu içiin sıkıntı olabileceğini ifade edip ,cihazı komple kontrol etmek üzere Sanyo -Europe Almanya'ya göndermemi istrdiklerini ekliyorlardı.

Mailimi ülkelerarası sınırlara rağmen bu kadar hızlı cevap vermeleri (Astel Ürünün aksine) takdire şayan. Astel'in bu konuda çok fırın ekmek yemesi gerektiği buz gibi aşikar.Astel'in İlgisizliği hala devam ediyor.

Şimdi cihazı Almanya'ya gönderip göndermeme konusunda kararsızım lakin kargo ücretinin cihaz ücretine denk gelmesi olasılığı mevcut.Bu durumda ne yapmamı önerirsiniz.

Çevrimdışı zombie

  • Onursal Üye
  • ****
  • İleti: 4,051
  • THG Çekiççisi
    • Site
tabii ki de kargoyu ödemeli olarak yollama imkanın varsa öyle yapmalısın. maile tekrar başvurup arızanın garanti koşulları dahilinde olduğunu, ürünün ücretsiz tamir edilmesi gerektiğini ve kargo masraflarının onların ödemesi gerektiğini yazarsan belki sonuç alabilirsin