Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Duyurular:

Çoğunluğu BÜYÜK HARFLERLE yazılmış başlık ve iletiler okunabilirliği olumsuz etkilemektedir ve ilan bölümü dışında yasaktır, özen göstermenizi rica ederiz...

Gönderen Konu: Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun  (Okunma sayısı 10645 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mebgerate

  • Geçerken Uğradım
  • *
  • İleti: 2
Ynt: Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun
« Yanıtla #10 : 04 Eylül 2015, 12:00:42 »


Garanti bankasından uzak durmanızda fayda var... Bana kısaca "kart aidatını ödemeyiz, gidin istediğiniz yere şikayet edin" dediler..
Garanti Bankasını aramıştım, kredi kartı aidatı iadesi için ancak biraz önce bir müşteri temsilcisi beni aradı, kredi aidatı alınmasının zorunlu olduğunu ve iade edemeyeceklerini söyledi. Arayan çalışanın sesi o kadar çaresizdi ki Garanti Bankasının benden kestiği kart aidatına ihtiyacı olduğunu düşündüm ve Garanti Bankası için bir bağış kampanyası başlatmaya karar verdim. #GarantiBankasinaBagisKampanyasi



Bir hesap numarası verirlerse bağış göndermek isterim...

GarantiyeSor’a iletmiş olduğunuz 49381124 numaralı mesajınız değerlendirilmiş ve tarafınıza bilgi verilmiştir.

Talebinizin devam etmesi durumunda, bankamız yanıt tarihini izleyen altmış gün içinde Türkiye Bankalar Birliği nezdindeki



Müşteri Şikayetleri Hakem Heyetine başvurabilirsiniz.



Türkiye Bankalar Birliği nezdindeki Müşteri Şikayetleri Hakem Heyeti ile ilgili detaylı bilgiye kurumun aşağıdaki linki ile ulaşabilirsiniz.




T.GARANTİ BANKASI A.Ş.

GarantiyeSor 7/24 hizmetinizde!